ארה"ב: הממשל תובע את AT&T על האטה של הגלישה בתוכניות ללא הגבלה

מרשות הסחר הפדראלית של ארה"ב נמסר כי ההאטה של קצב הגלישה היא בגדר הולכת שולל של הצרכנים, וכי במקרים מסוימים קצב התקשורת הואט בשיעור של קרוב ל-90%.

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

הממשל של ארצות הברית הגיש ביום ג' תביעה כנגד AT&T, מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, על שמכרה לצרכנים תוכניות שכללו תקשורת נתונים ללא הגבלה, אך האטה את קצב הגלישה לאחר שצריכת הנתונים של המשתמשים עלתה על ערך מסוים.

מרשות הסחר הפדראלית של ארה"ב (FTC) נמסר כי ההאטה של קצב הגלישה היא בגדר הולכת שולל של הצרכנים, וכי במקרים מסוימים קצב התקשורת הואט בשיעור של קרוב ל-90%.

אדית רמירז, יו"ר FTC, מסרה כי ב-AT&T ביקשו לשמר לקוחות ותיקים, ולפיכך אפשרו להם לרכוש תוכניות הכוללות תקשורת נתונים ללא הגבלה גם לאחר שללקוחות חדשים לא הוצעו עוד תוכניות כאלה. אולם, התנאים של התוכניות שונו על ידי החברה באופן חד צדדי.

"הם הפסיקו לספק את השירות שלקוחות הבינו כי הם רוכשים כאשר הם חתמו על החוזה" אמרה רמירז. "ואם הלקוחות רצו לצאת מהתוכנית לפני תום תקופת ההתחייבות, הם נדרשו לשלם קנסות".

מ-AT&T נמסר כי האשמות אלה "חסרות בסיס" וציינו כי ההאטה נחוצה כדי לנהל את משאבי הרשת בצורה תקינה. "מאז ומתמיד אנו נוהגים בשקיפות מלאה כלפי הלקוחות" מסר וויין ווטס, היועץ המשפטי הראשי של AT&T. "תוכנית זו רלוונטית רק לכשלושה אחוזים מהלקוחות, ולפני שאנו מחילים אותה על לקוח כלשהו, אנו מודיעים לו על כך ב-SMS".

על פי הנתונים של FTC, למעלה מ-3.5 מיליון לקוחות עם תוכניות ישנות שכוללות תקשורת נתונים ללא הגבלה חוו האטה של תקשורת הנתונים על ידי AT&T, וההאטה הופעלה 25 מיליון פעמים מאז אוקטובר 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים