תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Life Cycle Defense של Blue Coat, 11.11.2014

02/11/2014 18:44
Blue Coat

שיחה עם גיא דהן,  2B Secure

1.    ספר על הארגון בו אתה עובד?
חברת 2Bsecure בע"מ הינה חברה מובילה בתחום אבטחת מידע בארץ ומספקת למגוון לקוחותיה פתרונות אבטחת מידע מתקדמים בתחום הייעוץ והאינטגרציה. סל השירותים של חברתנו כולל בין השאר: ביצוע סקרים וביקורות, ביצוע מבחני חדירה, הדרכות והעלאת מודעות, ייעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות אבטחת מידע ותקשורת. בחברתנו מומחים בעלי נסיון מקצועי רב והסמכות בתחומי תקשורת, אפליקציות ובסיסי נתונים המספקים פתרונות אבטחת מידע כוללים לארגונים.

לחברת 2Bsecure, צבר לקוחות רב המעיד על חוסנה ומקצעיותיה הרבים. החברה מעניקה את שירותיה לחברות תעשייה, גופים ומוסדות ציבוריים גדולים, משרדי ממשלה, חברות טלקום ,הייטק ,בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי.

בין לקוחותינו הרבים ניתן למצוא את:  בנק הפועלים, בנק המזרחי, הפניקס הראל חברה לביטוח חברת צים ברן בז"ן, שופרסל, כימיקלים לישראל חברה לישראל,  מפעלי ים המלח ועוד.
2.    אילו מוצרים של Blue Coat אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
מערכות BlueCoat SG Proxy , Blue coat Content/Malware  analysis appliance   – Bluecoat security analytics platform

3.    מדוע בחרתם לעבוד עם Blue Coat ? מה הערך המוסף ש- Blue Coat נותנת לשותפים שלה?

חברת  2bsecure בוחרת לעבוד עם המוצרים ברמה הגבוהה ביותר, העבודה עם Blue Coat מאפשרת לנו להציע את ה Best of Breed  ללקוחות ולספק להם שקט וביטחון בכל הנוגע לנושא הגנה על נכסי המידע בארגון.

4.    מהם לדעתך המוצר/ים פורץ/צי הדרך של Blue Coat המבדלים אותה ממתחרותיה?
כניסתה של Blue Coat לתחום Threat Protection בהחלט מרחיבה את סל המוצרים שיש לחברה להציע ומאפשרת הטמעה של מכלולי הגנה לזיהוי ומניעה של איומים מתקדמים וכן ניהול ותחקור האירוע מקצה לקצה.

 

אירועים קרובים