תוכן שיווקי

לקראת אירוע ווי אנקור בזאפה | סיכום העדכונים מכנס VMworld 2014 בברצלונה

04/11/2014 16:28
פתרון vCloud Suite 5.8 מאפשר לארגונים להשיג תוצאות משמעותיות בתחום ה-IT .VMworld US 2014

אירוע VMworld Barcelona שנערך בחודש אוקטובר 2014 ועסק בתחום הוירטואליזציה ומחשוב הענן הוא הגדול ביותר באירופה ומשך אליו, מעל 9,000 אורחים. בכנס בלטה נוכחות מרשימה של המשלחת מישראל שהורכבה ממעל 90 לקוחות, שותפים ועובדי החברה.

להלן ההכרזות המרכזיות שהופצו במהלך הכנס:
VMware  מרחיבה את vCloud Director – החברה הכריזה על זמינות כללית של VMware vCloud Director® 5.6 , הגרסה הראשונה שפותחה במיוחד עבור ספקי שירותי VMware vCloud® Air™ Network. העדכון של vCloud Director יספק גישה להרחבות חדשות בהם נעשה שימוש עם VMware vCloud® Air™ (לשעבר VMware vCloud® Hybrid Service™). עם vCloud Director 5.6 יוכלו ספקי שירות לבנות שירותי ענן היברידי נפרדים – המתאימים ביותר לארגונים גדולים. פתרון VMware vCloud Director מתזמר את ביצוע ההקצאות של שירותי מרכז נתונים מבוסס תוכנה ומאפשר לספקי שירות לספק מרכזי נתונים וירטואליים לחלוטין עבור צריכה פשוטה וקלה בדקות.

VMware מכריזה על VMware Horizon® FLEX™– הפתרון יאפשר לארגונים לבצע הקצאות באופן ריכוזי, לנהל ולאבטח שולחנות עבודה וירטואליים ויישומים שמופעלים באופן מקומי על מחשבים אישיים ומחשבי Mac  באמצעות בקרים מבוססי מדיניות כדי לאמץ באופן בטוח יותר מדיניות שימוש בהתקנים פרטיים (BYOD). צוותי ה-IT יוכלו לאפשר למשתמשי Mac, עובדים חיצוניים ועובדים מרוחקים גישה לשולחנות עבודה ארגוניים מאובטחים באמצעות חבילה משתלמת וחסכונית, ללא סיכוני אבטחה וללא הפרה של מדיניות התאימות של הארגון. הם יוכלו לחסוך בעלויות הדרכה ותמיכה, בעוד משתמשי קצה יוכלו להמשיך להיות פרודוקטיביים באמצעות מחשבים אישיים או באמצעות מחשבי Mac בעת שהם מנותקים מהרשת.

VMware מכריזה על מגוון פתרונות חדשים לניהול ויכולות ענן, כולל עדכונים לחבילת VMware vRealize™ Suite 6 – פלטפורמת ניהול ענן מבוססת מדיניות עבור הענן ההיברידי. החברה חשפה היום גרסה חדשה ל-VMware vRealize Operations™ (לשעברVMware vCenter™ Operations Management Suite™), ‏VMware vRealize Code Stream החדש שמאפשר לצוותי DevOps פריסת תוכנות באופן עקיב ואמין, וכן את גרסת הבטא של VMware vRealize Air™ Compliance, תוספת חדשה להצעות משפחת פתרונות 'תוכנה כשירות' (SaaS) של VMware לניהול הענן.

6.0 VMware vRealize Operations (לשעבר enter Operations Management Suit(vCe, מספק ניהול תפעולי חכם, החל מיישומים וכלה באחסון – בתשתיות פיזיות ווירטואליות ובתשתיות ענן וכן מותאם לצרכים של לקוחות בכל הגדלים – החל מלקוחות שהם חברות בגודל קטן ובינוני (SMB) וכלה בארגונים גלובליים ומבוזרים. ההשקה החדשה מספקת ללקוחות יכולת בקרה על הביצועים, הקיבולת והגדרות התצורה, בנוסף לאפשרויות ניתוח וחיזוי במטרה להאיץ פרואקטיביות ואוטומציה מבוססת-מדיניות. vRealize Operations 6.0, כרכיב בסיסי של פלטפורמת הניהול  cloudRealizev מציג יכולות חדשות ומורחבות של תפעול חכם, אוטומציה מבוססת-מדיניות וניהול אחוד.

** בנוסף הכריזה חברת VMware כי היא מתכננת להביא VMware vCloud® Air™ (לשעבר VMware vCloud® Hybrid Service™), פלטפורמת ענן היברידי לגרמניה. כהשלמה ל-VMware בריטניה ול-vCloud Air® Network™ של ספקי שירות, מרכז הנתונים הפעיל החדש של VMware יספק ללקוחות מיקום מרכז אירופאי שיטפל בתאימויות בגרמניה ובאיחוד האירופי וברגולציות שקשורות בסוברניות הנתונים. זמינות כללית מתוכננת: הרבעון הראשון בשנת 2015. בנוסף, הכריזה VMware על תכניותיה לתכנית גישה מוקדמת עבור VMware vCloud Air Virtual Private Cloud OnDemand™ עם טביעת רגל נוספת בצפון אמריקה ובאירופה. הענן הפרטי הווירטואלי VMware vCloud Air יספק ללקוחות גישה מידית על פי דרישה ל-vCloud Air, מיד לאחר "גיהוץ" כרטיס האשראי.

 

אירועים קרובים