תוכן שיווקי

לקראת אירוע !We-אנקור 9.11 | VMware מסייעת לארגונים להסתגל במהירות לעולם החדש

הסביר כי "מאפשרת את יכולת ההסתגלות המהירה לשינויים על ידי אבסטרקציה, הפשטה והפרדה של רכיבי מערכות המידע האירגוניות מהחומרה באמצעות וירטואליזציה של כל המרכיבים ממשתמש הקצה ועד הדטה-סנטר תוך ניהול, הגדרה וניטור של כל משאבי ה IT בתוכנה בלבד"

06/11/2014 15:56
רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניר שוורץ

 מאת: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים להסתגל במהירות לעולם חדש ודינאמי, בדומה ליכולת של המים לקבל את צורת הכלי אליו הם זורמים. במובן מטאפורי זה, עולם העסקים כיום הוא 'עולם נוזלי' ועל מערכות המידע של הארגונים לאפשר את ההסתגלות המהירה והתכופה – להיות כמו 'מים', זורמים במהירות ומסתגלים בקלות לשינויים התכופים. אנו ב-VMware מאמינים שיש לנו את היכולת לסייע להם בכך", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע הלקוחות והשותפים השנתי שעורכת !We-אנקור, המטמיעה את מוצרי ענקית הווירטואליזציה בקרב מאות לקוחותיה. האירוע ייערך ביום א', 9 נובמבר, במועדון זאפה, באזור התעשייה הרצלייה פיתוח.

לדברי ביבר, "נט-אפ (NetApp) היא שותפה גלובלית של VMware וכך גם בישראל, ומהווה אבן בניין חשובה בעת בניית הדטה סנטר הארגוני.

!We-אנקור הינה שותף Enterprise חשוב של VMware בארץ, בעלת נוכחות מרשימה בישראל, עם הכרות אישית ומעמיקה של השוק ומנהלי מכירות בהובלתו של שריג המנכ"ל, אשר מבינים את צרכי הלקוחות ומקדמים הרבה עסקים משותפים. עם המיזוג של ווי בתוך אנקור התהדק משמעותית שיתוף הפעולה וכתוצאה מכך גדלו העסקים המשותפים של החברות בישראל".

"אנו נוכחים לראות כי העולם הוא מאד דינמי", אמר ביבר, "עסקים נדרשים לגמישות וההמחשה לכך היא המהירות הרבה בה נוזל מסתגל לסביבתו ומתאים עצמו לסביבה חדשה. במובן זה, העידן הנוכחי הוא 'עולם נוזלי', וקורים בו שינויים רבי היקף ובתכיפות מרובה. כך למשל, אפל (Apple), עם שירות התשלומים שלה, סיפקה בן לילה יכולת מהפכנית של תשלום מובנה בתוך ה-iPhone שלה והפכה להיות איום רציני על חברות האשראי, שכן הטלפון החכם שלה נותן תכונות של כרטיס אשראי. כך גם חברת המוניות אובר  ( Uber)), ששווה כיום 19 מיליארד דולרים. מנגד, בלוק באסטר (BlockBaster) לא השכילה להבין כי שוק סרטי הווידיאו משתנה ועליה להשתנות גם כן, היא נותרה תקועה – ונעלמה".

"עסקים נדרשים להיות בעלי יכולת הסתגלות לשינויים", הדגיש ביבר, "למערכות ה-IT יש משקל סגולי רב ערך ביכולת להסתגלות זו. VMware מסייעת לארגוני מערכות המידע להסתגל, בדיוק כמו שהנוזל מסתגל לסביבתו".

התפיסה שמציגה חברת VMW הסביר רענן ביבר "מאפשרת את יכולת ההסתגלות המהירה לשינויים על ידי אבסטרקציה, הפשטה והפרדה של רכיבי מערכות המידע האירגוניות מהחומרה באמצעות וירטואליזציה של כל המרכיבים ממשתמש הקצה ועד הדטה-סנטר תוך ניהול, הגדרה וניטור של כל משאבי ה IT בתוכנה בלבד".

חזון ענקית הווירטואליזציה, אמר ביבר, "נשען על שלוש רגליים:
האחת – דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, בו 4 מרכיביו – השרתים, האיחסון, הרשת והאבטחה הינם וירטואליים ובאמצעות כך ניתן לנהל, לחבר, לנטר את רכיבים אלו של הדטה סנטר בתוכנה בלבד; השנייה – וירטואליזציה של תחנות הקצה המאפשרת את היכולת לגשת למידע וליישומים בכל רכיבי הקצה לסוגיהם; השלישית – עולם הענן בן הכלאיים (היברידי) והענן הציבורי. הענן הציבורי מאפשר להרחיב את הענן הפרטי בצורה 'נוזלית'. ברגע שהדטה סנטר מתמלא, משמע, עוצמותיו לא מספקות – ניתן להוסיף יותר עוצמה וקיבולת על ידי הרחבת הדטה סנטר באמצעות שימוש במשאבי מיחשוב של ענן ציבורי. מתן שירותי ענן היברידי נותן יכולת להגדיל את הקיבול".

"ואכן" ציין ביבר, "המגמות הבולטות כפי שהן הוצגו בכנס העולמי של VMware היו בהרחבה משמעותית של מוצרי החברה בתחומי ה SDDC, שירותי הענן הציבורי וההיברידי ויכולות וירטואליזציה נירחבות של עולם משתמש הקצה".

ביבר סיים באומרו כי ""המלצתי למנמ"רים היא 'תחשבו עולם נוזל'  – Liquid World' הארגון אותו אתם משרתים יצליח להסתגל טוב יותר לשינויים מהירים בסביבה העסקית אם מערכות המידע עליהן אתם אמונים יהיו גמישות לחלוטין ומסתגלות לשינויים כמו הנוזל. זה יכול לקרות רק על בסיס מערכות מידע וירטואליות מקצה לקצה, מבוססות תוכנה. ככל שהמנמ"רים יבינו ויעשו כך, כך הם ישרתו את העסקים בצורה מהירה ושלמה יותר".

אירועים קרובים