תוכן שיווקי

ה"ניו יורק מטס" בחרה SAS ועלתה לליגת העל של האנליטיקה

06/11/2014 16:32
SAS

קבוצת ה"ניו יורק מטס" הודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית התוכנה האנליטית SAS, במטרה לנתח מידע אודות אוהדי הקבוצה ברמה האישית ולשפר את הקשר עימם באופן משמעותי.

ההודעה מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר הודעה של קבוצה אחרת, "טורונטו מייפל ליף", על שותפות דומה. אנתוני פרז, סמנכ"ל קבוצת הכדורסל "אורלנדו מג'יק" המשתמשת בכלי  SAS , אומר: "פתרונות הספורט של SAS  מאפשרים לנו להבין את הדמיון וההבדלים בין אוהדים שונים כך שנוכל למנף את הידע על מנת לשפר את חווית הקשר עם הקבוצה".

היוזמה האנליטית תיישם גישה מבוססת נתונים שתאפשר ל"ניו יורק מטס" לגלות מה רוצים האוהדים וכיצד הם מתנהגים, כך שתוכל להציע להם חוויה טובה יותר.

במגרשי הספורט מכירים בכך שכמויות הולכות וגדלות של נתונים מצטברות והיעד של המטס הוא להקים מרכז נתוני אוהדים אשר יציג תמונה מקיפה (°360) אודותיהם.
המידע יסייע בגיבוש תקשורת אישית ופרסומים מותאמים. על ידי ניתוח מידע מן המדיה החברתית, מכשירים ניידים ודוא"ל, מבקשת הקבוצה לזהות סנטימנטים של האוהדים ביחס לשחקנים ולמשחקים.
מידע זה יאפשר אינטראקציה עם האוהדים באתרי הליגה והקבוצה, ברשתות החברתיות ובפורומים המעניינים אותם.

באמצעות האנליטיקה של SAS תוכל הקבוצה לנתח את כל המידע המצוי ברשותה – היכן האוהד רכש את הכרטיס, איזה מושב מועדף עליו, מהו המשקה האהוב עליו ואילו מוצרים נלווים הוא רוכש – הכל בכדי לשפר את חווית האוהד במגרש.

הפתרונות האנליטיים של SAS לתחום הספורט מסייעים לקבוצות שונות בעולם בתחומי ספורט שונים ובין השאר מלווים גם את הכנות הנבחרות האולימפיות האמריקניות ומקדמים את הספורט וחווית הספורט ממנה נהנים האוהדים.

בישראל בוחנים מספר מועדוני ספורט מובילים את הפתרונות האנליטיים של SAS . דניאל דור, יועץ SAS  בכיר, מסביר: "פתרון SAS For Sports, שכבר הוטמע במספר מועדונים בארה"ב (אורלנדו מג'יק, מועדוני ה-Major League Soccer  ועוד), נבחן בימים אלה ע"י מספר מועדוני ספורט בישראל ובאירופה וזאת לצורך השגת 4 יעדים: הבנת העדפות האוהד ברמת הפרט, חיזוק הקשר הישיר עם האוהד,  הפקת תצוגה יחידה של כל נתוני המועדונים והשחקנים וחשיפת הזדמנויות הכנסה חדשות למועדונים. התובנות האנליטיות מספקות בסיס נתונים להחלטות, מגדילות גם את התמיכה של חסויות ומסוגלות להפוך קשר עם אוהדים למערכת יחסים ארוכת טווח ומתגמלת".

רונית בלו לפידור, מנכ"לית מיה מחשבים נציגת SAS  בישראל מציינת כי "פתרונות SAS בתחום הספורט מסוגלים להצעיד את מועדוני הספורט הישראלי לשלב הבא של התמודדות עם אתגרים ברמה הבינלאומית. אזרחי ישראל ואוהדי הספורט בישראל ראויים להצליח בתחומי הספורט ממש כפי שידענו להצליח בנושאי טכנולוגיה והייטק ונוכל להשיג זאת ע"י שילוב של התחומים".

 

אירועים קרובים