נועם עמית, Blue Coat ישראל: "נגדיל את נתח השוק שלנו ב-2015"

עוד ציין כי "השוק הישראלי חכם ומתקדם וצמא לפתרונות מתוחכמים. נגדיל את מצבת כוח האדם בחברה, כמו גם את נתח השוק שלנו בשנה הבאה, כי אף אחד לא יכול לעמוד חשוף בפני האקרים"

אמר נועם עמית, מנהל פעילות Blue Coat ישראל

"במשך יותר מעשור פעלנו בארץ באמצעות מפיצים. לפני שנה וחצי פתחנו סניף בארץ, ואנו מבחינים בגידול בדרישה לפתרונות אבטחה מתקדמים. חדרנו באופן מוצלח לשוק האבטחה המקומי, ונגדיל את נתח השוק שלנו ב-2015", כך אמר נועם עמית, מנהל פעילות Blue Coat ישראל.

עמית דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של חברת אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך היום (ג') באולם אירועים East בתל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה ומקצועני אבטחת מידע. את הכנס הנחה ליאור אביב, מנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים, Blue Coat ישראל.

"רבים ממנהלי אבטחת המידע בארגונים מכירים אותנו כמי שמספקים פתרונות לאבטחת גלישה, זה יותר מעשור", אמר עמית, "היום החברה נמצאת במקום שונה לחלוטין. בשנתיים האחרונות ערכה החברה שלוש רכישות בהיקף של כ-1.6 מיליארד דולרים. הגדולה בהן היא Solera, העוסקת בתחקור אירועי אבטחה וזיהוי נוזקות ואיומים שהצליחו לחדור את מערכי ההגנה של הארגונים. חברה נוספת שרכשנו היא נורמן שרק (Norman Shark) הנורבגית, שפעלה בתחום האנטי-וירוס ושפיתחה 'ארגז חול' מתקדם, ונטרונום (Netronome), הפועלת בתחום פיענוח הצפנת SSL". שילוב שלושת החברות הללו, אמר עמית, "יחד עם הפתרון המסורתי שלנו לאבטחת השער הארגוני ולאבטחת הגלישה, יוצר את פתרון ה-Lifecycle Defense שלנו. הרעיון הוא להגן מפני איומים והתקפות  מתקדמות  – לפני, במהלך ואחרי ההתקפה – על ידי גילוי הנוזקות, ניתוח הנתונים, מציאת פתרון ועדכון של אמצעי החסימה ברשת נגד איומים לא ידועים, וכל זאת בתהליך מתמשך, החוזר על עצמו".

שי נחמני, מנהל טכנולוגיות מידע, ממשל זמין

שי נחמני, מנהל טכנולוגיות מידע, ממשל זמין

עמית ציין כי "בין לקוחותינו נמנים ארגונים גדולים, דוגמת צה"ל, בנק לאומי, מגדל, בזק, שופרסל, ישראכארד, רשות הדואר, לאומי כארד, החברה לישראל, ועוד". הוא סיים בציינו כי "השוק הישראלי חכם ומתקדם וצמא לפתרונות מתוחכמים. נגדיל את מצבת כוח האדם בחברה, כמו גם את נתח השוק שלנו בשנה הבאה, כי אף אחד לא יכול לעמוד חשוף בפני האקרים".

ליאור אביב תיאר כיצד מודדים הצלחות וכישלונות של מנהל אבטחת המידע בארגון. לדבריו, "כאשר קורה מקרה אבטחת מידע חמור בארגון, פעמים רבות לא יודעים על כך מיד. מה שנדרש הוא לדעת לענות על כמה שאלות: מי עשה לנו ?, האם מדובר באירוע פנימי, של עובד או עובד לשעבר, של שותף או של מישהו חיצוני – האקר?; מהן המערכות שהושפעו מהאירוע?; האם ידוע כי האירוע נגמר?; איך יודעים באירוע מה קרה, מה לא בסדר אצלנו? והכי חשוב – האם זה אירוע שיכול לקרות שוב?".

שי נחמני, מנהל טכנולוגיות מידע, ממשל זמין הציג את פעילות ממשל זמין, הכוללת, בין השאר, מערך תשלומים ממשלתי מקוון, שטיפל בשנה החולפת 24 מיליארד דולרים, "והסכום צפוי להכפיל את עצמו השנה". מטרת ממשל זמין, אמר, היא לפרק את השירות הממשלתי לאזרח, "בחמישה ערוצים: היקף המידע הזמין, מהירות קבלת המידע, מהימנות המידע, רמת אבטחה גבוהה ומידע תקף ומחייב". אתר gov.il, ציין, "מאורגן על פי קהלי יעד שונים וכולל גם מדריכים המספקים מידע חוצה משרדי ממשלה על תהליכים מורכבים. האתר מספק נקודת גישה מרכזית לכל שירותי ממשל זמין – תשלומים, טפסים, מכרזים, שירותים מקוונים, ומספק חדשות עדכניות ממשרדי הממשלה השונים בנושאים הקשורים לתחום ממשל זמין".

נחמני סיים בציינו כי "מוצרי Blue Coat מוטמעים בממשל זמין זה 11 שנים, ובמהלך אותה תקופה הרחבנו את השימוש בהם. אנו מספקים יכולת גלישה מאובטחת, כאשר יש יכולת התאמה של המוצר ליכולות שלנו. אנו מספקים שירות ענן פרטי למפתחים של משרדי הממשלה, וגם הוא מאובטח על ידי Blue Coat".

לאחר מכן הוצגו יכולות החברה בתחומי קיצור הזמן בין המתקפה לזיהוי שלה, וכן יכולות לניתוח אירועי אבטחה. הכנס הסתיים בסיפור לקוח של רפאל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים