לקראת אירוע TLVforce 2014 | ראיון עם נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי, Salesforce
ראיון עם נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי, Salesforce
Salesforce סיימה לאחרונה כנס ענק נוסף ובו הציגה חידושים. ספר לנו מהם החידושים הרלוונטיים לשוק הישראלי?
אכן, זה היה הכנס הגדול ביותר בתחומינו בעולם! קצת מספרים כדי לסבר את האוזן: ביקרו בו 150 אלף, 8 מיליון איש צפו בשידורים החיים של ההכרזות והמצגות, ניתנו 1400 הרצאות, 400 שותפים הציגו את שרותיהם ופתרונותיהם באקוסיסטם של סיילספורס.
למעלה מ- 100 לקוחות קיימים ופוטנציאליים ושותפים הגיעו מישראל.
המספרים בהחלט מלמדים על מידת העניין שאנחנו מעוררים בעולם כולו.
זהו כנס שתמיד משלב חדשנות, תרומה לקהילה, כל זאת מבלי לשכוח גם את ההנאה.
הפעם, יותר מתמיד היו הכרזות רבות תוך כדי הכרזה על The Customer Success .
נשמע מעניין. ציין את אלה הרלוונטיות לשוק הישראלי כבר היום:
Salesforce1 Lightning: סט כלים מוכן לפיתוח יישומי מובייל באופן מהיר ביותר. פלטפורמה המבטיחה שהיישום שפותח יעבוד על כל סמרטפון, טאבלט או דסקטופ בהמשך, תוך כדי שימוש במימשק משתמש אחיד.
The new Community Cloud: ניהול קהילות של לקוחות, שותפים ועובדים על פלטפורמה אחת.
Sales Cloud1: הפתרון הידוע והמוביל לניהול מכירות, עשיר יותר ורחב יותר.
Service Cloud1: הפתרון הידוע והמוביל לניהול שירות עשיר ורחב יותר.
Marketing Cloud1: הפתרון המקיף והמוביל בתחומו כולל 1:1 Customer Journey
למי שמתלבט, מהם הנימוקים שלך לבחור במערכות שלSalesforce ?
חשוב לציין כי המערכות של Salesforce מקבלות הכרה נרחבת בעולם, גם מחברות ענק בינלאומיות. ניתן לציין מספר נימוקים עיקריים לבחירת הפתרונות הללו:
• חדשנות
• פתרון מודולרי מקצה לקצה לניהול הקשרים עם לקוחות, שותפים, עובדים והתקנים.
• Time to Marketקצר!
• Time to Value קצר!
הפתרונות ניתנים להטמעה בקלות והם מאד ידידותיים למשתמש. היכולות שהן מאפשרות לארגון שוות כל אגורה וה-ROI מהיר.
קצת מההתרשמות שלך בנוגע לפעילותה של ServiceWise, נציגתה הגדולה של Salesforce בישראל, בשנה האחרונה, שרשמה צמיחה מרשימה
חברת ServiceWise, משמשת כשותף זהב שלנו בישראל. בשנה האחרונה צמחה במספר תחומי הפעילות, כמו גם במספר הלקוחות, וכל זאת כדי שמירה על רמת שביעות רצון הלקוחות הגבוהה בישראל!
ServiceWise שותפה להצלחה שלנו בקרב מספר לקוחות, כאשר הבולט שבהם – חברת סטראטסיס – חברת הייטק גלובלית בתחום מדפסות תלת-מימד. ServiceWise יישמה בהצלחה ובלוח הזמנים מוקפד ומתוכנן את פתרונות ה- Sales Cloud, Service Cloud שלנו בארץ ובעולם.
ServiceWise אף נבחרה השנה לשמש כשותף שלנו בתחום ה- Marketing Cloud החדש והצומח בעולם ובארץ. יחד איתם התחלנו להציע גם פתרונות אלה בשוק הישראלי.
השנה, נהיה שותפים עם ServiceWise בכנס השנתי, שיתקיים ב- 8 בדצמבר, ואנו מצפים ל- 400 משתתפים, לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
להרשמה לחצו כאן: