תוכן שיווקי

דל תופסת את מקומה כחברת הטכנולוגיה המשולבת בעלת קצב הצמיחה המהיר בעולם

12/11/2014 18:02
מביאה את החדשנות המהפכנית שלה לשיאי ביצועים. דל

כחברה פרטית, הגדילה דל (Dell) את השקעותיה במחקר ופיתוח, בשיתופי פעולה עסקיים, בחוויית הלקוח ובמכירות, וכעת היא עומדת בראש הענף במונחים של צמיחה וחדשנות. יכולתה לדבוק באסטרטגיה ארוכת טווח ולהתמקד ב-100% בלקוח, העמידה היום את דל בראש הפירמידה כספקית פתרונות קצה לקצה משולבים.

"דל היא היום חברת מערכות ה-IT המשולבות בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בשוק. האסטרטגיה שלנו מתמקדת בהאזנה מתמדת לצרכי לקוחות בכל העולם ואספקת פתרונות קצה לקצה יציבים ואמינים, שיתנו מענה לצרכי ה-IT ולצרכים העסקיים שלהם", אמר מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל החברה. "מנקודת הקצה, למרכז הנתונים, לענן – הלקוחות והשותפים שלנו מעריכים את הוודאות, הקלות והביטחון שבעבודה עם דל לכל אורך הדרך".

דל עוקפת את המתחרים עם פתרונות קצה לקצה
•    לפי נתוני IDC, הייתה דל ספקית האחסון מס' 1 במחצית הראשונה של 2014 בהתבסס על מספר הטרה-בייטים שנמכרו לאחסון פנימי וחיצוני.
•    דל שמרה על נתח השוק השני בגודלו בענף שרתי ה-x86, והתברגה במקום הראשון על-פי נתח שוק במזרח הרחוק. בנוסף, זהו הרבעון השני ברציפות ש-דל היא היצרנית היחידה שמראה צמיחה הן בשוק שרתי ה-Rack והן בשוק שרתי ה-Blade בהשוואה לשנה שעברה, לפי נתוני IDC.
•    Dell Software רשמה צמיחה דו-ספרתית בהכנסות תוך שהיא ממשיכה לבנות את תחום התוכנה הגלובלי שלה עם התמקדות בתחום האבטחה וניהול המידע, לרבות ניתוח נתונים ואינטגרציה של יישומים ארגוניים. מאז הוסיפה Dell לפני שנה לתוכנית Dell PartnerDirect גם יוזמות תוכנה, הראו גם הכנסות Dell Software צמיחה תלת-ספרתית.
•    לפי נתונים ראשוניים ששחררה לאחרונה חברת מחקרי השוק IDC, תנופת הצמיחה של דל בתחום פתרונות הלקוח (PC) נמשכה גם לאורך הרבעון השלישי של 2014. החברה רשמה רבעון שביעי ברציפות של צמיחה בנתח השוק הגלובלי בהשוואה לרבעון המקביל בשנים קודמות, וגדלה ברבעון השלישי יותר משתי המתחרות המובילות שלה בארה"ב יחד. עוד גדלו משלוחי ה-PC של Dell בכל העולם בכמעט 10% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
•    לפי גרטנר, בהתבסס על הכנסות החברה לשנת 2013, דל מדורגת במקום הראשון באספקת שירותי IT לספקים של שירותי בריאות.
•    הגדילה המשמעותית בנתח השוק שלה, הפכה את דל למתמודדת עיקרית בדוח Everest Group PEAK MatrixTM שסקר את תחום מיקור החוץ של שירותי IT בענף הבנקאות. החברה ממשיכה לקדם ולפתח את יכולות השירותים הפיננסיים, משקיעה בטכנולוגיות חדשניות, יוצרת שיתופי פעולה ומעמידה יעדים אסטרטגיים שייתנו מענה לצרכים הטכנולוגיים ההולכים וגדלים של בנקים ומוסדות פיננסיים5.

דל מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית של מרכזי פתרונות ללקוחות ארגוניים
•    דל מודיעה היום על תוכניותיה לפתיחת מרכז פתרונות חדש בשיקגו בתחילת שנת 2015. עם המרכזים החדשים שנפתחו מוקדם יותר השנה בדובאי וסאו פאולו, וההשקעה החדשה בשיקגו, מחזיקה עכשיו החברה 15 מרכזים המפוזרים בכל העולם ומאפשרים לשותפי החברה וללקוחותיה הארגוניים להעריך ולבחון בקלות מגוון רחב יותר של שירותים ופתרונות מקיפים.
•    מאז פתחה דל את המרכז הראשון שלה בשנת 2011 באירלנד, יצרה החברה קשרים ועסקים עם כמעט 20 אלף לקוחות ושותפים, שהניבו לה למעלה מ-4 מיליארד דולר במכירות מסחריות. הפעילות העסקית של כל אחד מהמרכזים ברחבי העולם גדלה בקצב מואץ; ב-18 החודשים האחרונים לבדם, אירחו מרכזי הפתרונות של דל למעלה מ-11 אלף לקוחות ושותפים.
•    מרכזי הפתרונות של דל נותנים שירות ללקוחות שונים ומגוונים, מארגונים גדולים ומוסדות ציבוריים ועד חברות קטנות ובינוניות, כמו גם לשותפיה העסקיים של החברה.
•    המרכזים ממלאים תפקיד חיוני משום שהם מאפשרים ללקוחות ושותפי החברה לבחון, לפתח ולבדוק את הפתרונות והטכנולוגיות המתאימים ביותר לצרכים הייחודיים שלהם, ועקב כך לשפר את התוצאות העסקיות ולהגדיל את היתרון התחרותי שלהם.
•    אחת היכולות המרכזיות המבדילות את דל ממתחריה היא הרשת הייעודית שלה, המאפשרת לכל מרכז בעולם להתחבר למרכזים אחרים, כך שלקוחות ושותפים יכולים לבדוק את היישומים שלהם תוך מינוף תשתית הרשת הגלובלית של החברה.

דל מביאה את החדשנות המהפכנית שלה לשיאי ביצועים עם Dell Research
•    חטיבת Dell Research פיתחה פתרון חדש בשם High Velocity Cloud המסוגל, לפי ניתוח של דל , לתמוך בכל התעבורה של התקנים ניידים בעיר בינונית (כמו אוסטין, למשל) עם רבע מהקיבולת של שרת דל וציוד רשת.
•    ה-High Velocity Cloud ממטב את הביצועים של שרתים סטנדרטיים ומאפשר להם לבצע עיבוד אינטנסיבי של פאקטים תוך שיפור של פי 20 ביכולת לטפל בפונקציות רשת לעומת שרתים וירטואליים רגילים.
•    בעזרת שותפיה, הצליחה לאחרונה חטיבת Dell Research לקבוע שיא ביצועים והדגימה כיצד יכול שרת Dell R920 וירטואלי רגיל עם כרטיסי רשת סטנדרטיים המצויד ב-High Velocity Cloud, וללא כל חומרה מיוחדת, להוות תשתית למערכת המסוגלת לתמוך ברוחב פס של 214 Gb/s כאשר 90% ממשאבי ה-CPU נותרים פנויים להרצת עומסי עבודה אינטנסיביים אחרים.
•    High Velocity Cloud מביא איתו חדשנות חסרת תקדים ושיפור מהפכני בביצועים. הוא מאפשר, למשל, לפרוס בדקות ספורות שירות שזמן הפריסה שלו עד כה עמד על כשישה חודשים. יכולת זו פותחת בפני ארגונים אפשרויות עצומות ודוחפת אותם לחשיבה מחודשת על המודלים העסקיים, הקצאות המשאבים וקווי המוצרים שלהם.

דל עוזרת ללקוחותיה לרכוש טכנולוגיות שיגדילו את הערך העסקי עם Dell Financial Services
•    שירותיDell Financial Services  (DFS) שיתרחבו באוקטובר 2014 גם לדרום אמריקה, יושקו במקסיקו ויעמדו לרשות הלקוחות המסחריים והשותפים העסקיים של דל באזור זה. כולל תוספת זו, תוכנית DFS מספקת עכשיו שירותים ללקוחות ב-19 מדינות ברחבי העולם, לרבות ארה"ב, קנדה אירופה ומקסיקו.
•    בתום שנה מלאה לפעילות התוכנית באירופה, סייעו שירותי DFS ליותר מ-4,700 לקוחות Dell להשקיע בפתרונות טכנולוגיים מקיפים.
•    DFS מגדילה את פעילותה מהר יותר מכל מגזר אחר ועובדת כעת עם למעלה מאלפיים שותפים למימון פתרונות טכנולוגיים כוללים ללקוחות משתמשי קצה.
•    DFS עוזרת ללקוחות להסיר רבים מהמכשולים הפיננסיים הניצבים בדרכם כשהם עומדים בפני רכישת טכנולוגיות חדשות, ומאפשרת ללקוחות ושותפים להתמקד בצמיחה עסקית ובשיפור התוצאות העסקיות.

דל מעצבת את פני עתיד ה-IT עם Dell Ventures
•    השקעותיה של קרן Dell Ventures יאפשרו ל-Dell לעמוד בחזית החדשנות ולתמוך ביזמים הפועלים לעיצוב פני עתיד ענף ה-IT.
•    מאז נוסדה בשנה שעברה קרן Strategic Innovation Venture Fund המחזיקה כ-300 מיליון דולר, הכריזה Dell על השקעותיה ב-Invincea, Lastline, Formation Data Systems ו-Nexenta . הקרן מתמקדת בהשקעות בחברות הנמצאות בשלב Early-to-Growth בתחום הטכנולוגיות המתקדמות ובכלל זה אחסון, מחשוב ענן, נתונים גדולים, מרכזי נתונים של הדור הבא, אבטחה וניידות.
•    Dell Ventures ממשיכה לעבוד עם היחידות העסקיות של Dell ואוספת יחד צוותים בין-תחומיים, הפועלים במהירות ובעוצמה באזורים של מיקוד אסטרטגי. צוותים אלה מרחיבים את רוחב הפס שלנו ואת יכולתנו לזהות, להשקיע, לשתף פעולה ולתרום להצלחתם של יזמים וחברות הזנק המציעות פתרונות טכנולוגיים מובילים.
•    דל מביאה לחברות הזנק ערך מוסף, כולל ייעוץ טכני ועסקי, נגישות למותג, לקוחות, שותפויות עסקיות ופתרונות OEM.

 

אירועים קרובים