תוכן שיווקי
לקראת כנס Fortinet, שייערך ב-18 בנובמבר במלון הילטון תל אביב

לקראת כנס Fortinet | רוני טאו, טלדור תקשורת גלאסהאוס: "בישראל מגוון עצום של מוצרי נישה ופתרונות ייחודיים בתחום אבטחת המידע, אך אין אינטגרציה ביניהם; מכאן גם נובע הקושי העיקרי של מנהלי אבטחת המידע בארגונים"

12/11/2014 20:43
רוני טאו, CTO טלדור תקשורת גלאסהאוס

"המצוקה העיקרית של מנהלי אבטחת מידע בארגונים נובעת מריבוי פתרונות לנישות ספציפיות. יצירת פתרון כולל שיכסה את כלל האיומים האפשריים קשה מאוד להשגה – אך אפשרית", כך אומר רוני טאו, CTO טלדור תקשורת גלאסהאוס, לקראת הכנס השנתי של ענקית אבטחת המידע Fortinet. לאור שיתוף הפעולה בין שתי החברות, במסגרתו מביאה טלדור ללקוחותיה את מגוון הפתרונות של Fortinet, תפסנו את רוני לשיחה על העולם המבעבע של אבטחת המידע, בישראל ובעולם.

"בישראל יש פריחה טכנולוגית וקמות חברות סטארט-אפ רבות. כל אחת מהן מתמחה בהגנה על סוג התקפה מסוים. אנחנו מסוגלים להעניק ללקוח פתרון מקצה אל קצה, אך עליו להבין שלאור ריבוי הממשקים והפתרונות, יש לקחת בחשבון תשומות הכרוכות בניהול ממשקים ויצרנים רבים. בנוסף, מנהלי אבטחת מידע בארגונים סוברים שהטמעת פתרונות אבטחת מידע במערכות שלהם תיאלץ אותם להתפשר על ביצועי הרשת. הפתרונות המתקדמים שאנחנו מספקים ללקוחות מוכיחים שזוהי תפיסה שגויה. כיום אין סיבה שיכולות הרשת ייפגעו כתוצאה מאבטחתה".

מהן המגמות העיקריות שאתה רואה בתחום אבטחת המידע?
"איומי אבטחת המידע השתנו מאוד בשנים האחרונות. דפוסי ההתקפות משתנים ללא הרף וההגנה על הארגון הופכת מורכבת ומאתגרת יותר. אנחנו מזהים שאיומים המכוונים למשתמש ספציפי הפכו נפוצים, עקב הקלות שבזיהוי דפוס ההתנהגות של כל אחד מאתנו ברשתות החברתיות. כמו כן, קיימים כיום איומים ללא שום סוג של חתימה, שמקשים על מערכות ההגנה המסורתיות באיתור ובחסימה. לכן, חשוב למנהלי אבטחת המידע לבחון את תעבורת המידע שנכנס ויוצא מהארגון, ולהגדיר תמונת מצב אודותיו לאורך כל מעגלי אבטחת המידע בארגון. מפעילותי מול החברות הגדולות במשק, אני בהחלט רואה מגמה של לקוחות שפועלים לקראת איחוד פתרונות אבטחת מידע, וזאת עקב רצון הלקוחות לקבל פתרון מקצה לקצה ולנהל את ההגנה על הארגון מנקודת מבט אחת ככל האפשר".

איך תתאר את המצב הקיים כיום בישראל?
"ישראל היא מדינה ייחודית מבחינת סוג האיומים שאנחנו חווים בתחום אבטחת המידע. כמו בחזית הביטחונית, גם בחזית הסייבר יש לנו אויבים שמעוניינים ברעתנו. זה דורש מישראל ליישם יכולות אבטחה ברמות גבוהות בהרבה ממדינות אחרות בעולם. לכן, שוק אבטחת המידע ענף מאוד בישראל. תוסיף לכך את היותנו אומת הסטארט-אפ ותקבל מגוון עצום של מוצרי נישה ופתרונות ייחודיים בתחום. הם רבים, אך אין אינטגרציה ביניהם. מכאן גם נובע הקושי של מנהלי אבטחת המידע בארגונים. לעומת הסטארט-אפים, חברות אבטחת מידע גדולות יכולות להציע סל פתרונות רחב, שמכיל בתוכו גם מוצרי סטארט-אפ חדשניים, לצד פתרונות מקיפים יותר. הן מסוגלות לתת ללקוח שמיכה גדולה יותר, רחבה יותר, ולהעלות את רמת האבטחה בארגון, תוך התאמה פרטנית למאפייניו הייחודיים".

כיצד Fortinet מסייעת להעלאת רמת אבטחת המידע בארגונים?
"כחלק ממתן מענה לצורך של איחוד פתרונות, Fortinet מספקת, כיצרן מוביל בעולם, פתרונות שמנוהלים בצורה מרכזית ומכסים את צרכי הארגון להגנה היקפית ללא התפשרות על ביצועים. הפתרונות של Fortinet משלבים מנועי אבטחה רבים, כאשר המעבדים והחומרה מפותחים על ידי החברה עצמה. כך, Fortinet מוודאים שרמת האבטחה הגבוהה לא תפגע באיכות וביכולות הרשת. ניתן לומר ש-Fortinet מסייעת ללקוחות לקבל תמונה מדויקת של המידע בארגון שלהם".

רוני טאו, CTO טלדור תקשורת גלאסהאוס, ישתתף בכנס Fortinet 2014. לרישום לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים