תוכן שיווקי

לקראת אירוע APC ישראל, 19 בנובמבר | טיירי צ'מאיו, APC-שניידר אלקטריק: "האתגר המרכזי של המנמ"ר – תפעול יעיל וחסכני של הדטה סנטר"

13/11/2014 15:15
טיירי צ'מאיו, סגן נשיא לאזור אפריקה, המזרח התיכון, מרכז ומזרח אירופה, שניידר אלקטריק. צילום: ניב קנטור

מאת: הילל יוסף

"המנמ"ר בארגון, ומתחתיו מנהל התשתיות, מצוי במצוקות תקציביות קשות. תקציבי ה-IT נותרים כשהיו, ולעיתים אף קטנים. מנגד, הוא נדרש לספק יותר יישומים ושירותים. כל הבעיות הללו מתנקזות להיבט של תפעול הדטה סנטר – הוא נדרש לעשות זאת באופן יעיל וחסכוני יותר, ולנו יש היכולת לסייע לו", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים טיירי צ'מאיו, סגן נשיא לאזור אפריקה, המזרח התיכון, מרכז ומזרח אירופה, APCשניידר אלקטריק.

צ'מאיו התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-19 בנובמבר, באולם רידינג בנמל תל אביב.

לדברי צ'מאיו, "בתוך הדטה סנטר, יש כמה הוצאות: עלות האנרגיה בהיבט החשמל שהמחשוב צורך, ועלות האנרגיה בהיבט קירור הדטה סנטר. זאת, במצב בו בכל הארגונים יש יותר דרישות ליותר שירותי IT". בנוסף, ציין צ'מאיו, "המורכבות של מערכות ה-IT הרבות, ובתוכן, מערכות המורשת (לגאסי), הופכת את התפעול למורכב ויקר. זאת, בעת שהארגונים נעים לעבר הענן, אבל עדיין נדרש לתפעל את הדטה סנטר לגבי כל היישומים ומערכות הליבה אותם בחר הארגון להשאיר ב'תוך הבית'. הגידול הזה בדרישות המופנות ל-IT, בהכרח מביא לגידול בהוצאות האנרגטיות, ופה אנו יכולים לסייע למנמ"ר ולאנשי צוותו. יש לנו היכולת להביא לכך שהדטה סנטר יתופעל באופן יעיל יותר, עם צמצום ההוצאות על האנרגיה, ולהפוך אותו לגמיש יותר, עם יכולת גידול".

ייחודיות החברה, ציין צ'מאיו, "היא בהבנה של אנשיה במגוון התחומים הכרוכים בתפעול הדטה סנטר: בווירטואליזציה, בשרתים, באיזון עומסים, בתפעול מערכות הקירור ובפעילות ההיקפית – הבנה איפה הבעיות הגורמות לחום מיותר – וביצוע פעולות תגובה מתאימות. ככל שאתה מנפיק תגובה נכונה לחום – אתה מביא ליעילות, לקירור אופטימלי וחוסך אנרגיה".

לצד שאר פתרונות החברה בתחומי המסדים, מערכות האל פסק ומערכות הקרור, ציין צ'מאיו את ההיבט של התוכנה: "יש לנו תוכנת DCIM לניהול תשתיות מרכזי הנתונים המספקת יכולות ניטור וניהול יעילים בעת ניהול המתקנים וה-IT. פתרונות ה- DCIM החדשניים של APC הם חלק אינטגרלי מה- StruxureWare למרכזי נתונים – חבילת תוכנה לניהול משולב, המתוכננת לטפל בכל ההיבטים של התשתית הפיסית של מרכז הנתונים הנחוצים כדי למקסם את הזמינות והיעילות. החבילה משלבת את כלי התוכנה המובילים שלנו, כדי לספק פונקציונליות של איסוף נתונים, ניטור ואוטומציה, תכנון ויישום המאפשרים תצוגה משולבת ומרובת פנים, של כל המערכות הפיסיות הקריטיות הקשורות למרכז הנתונים.

צ'מאיו ציין כי "חברת המחקר גרטנר (Gartner) דירגה אותנו ברביע העליון בריבוע הקסם שלה בתחום תוכנות לניהול מרכזי נתונים. גרטנר ציינה כי שניידר אלקטריק מתמקדת ביוזמות לניהול יעיל יותר של הדטה סנטר, עם פתרונות בתחום צמצום ההוצאות האנרגטיות, לצד תוכנות לניהול מרכזי הנתונים. על פי גרטנר, התוכנה מפקחת ומנהלת את צריכת האנרגיה במרכזי המחשוב, לצד ניהול של הנכסים הפיזיים. חברת המחקר ציינה בתחום 'נקודות החוזק' כי 'StruxureWare למרכזי נתונים הוא פתרון מקיף עם שירותי תמיכה טובים המקיפים אותו, ואחד ממוצרי ה-DCIM המצליחים ביותר בשוק כיום. שניידר אלקטריק הוכיחה את יכולתה לשווק, למכור ולתמוך בלקוחות קיימים ועתידיים שלה באזורים גיאוגרפיים רבים'".

"השוק הישראלי מאד אטרקטיבי עבורנו", סיכם צ'מאיו, "יש פה בישראל השקעות רבות בתחומי התשתיות, הון אנושי ברמה גבוהה, תעשיית הי-טק מתקדמת, ארגוני סטרט-אפ רבים הגורמים לישראל להיות בחזית הקידמה הטכנולוגית ולקוחות האוהבים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות. כל הגורמים הנ"ל הובילו גם את שנידר אלקטריק לקבל החלטה לפתוח מרכז מו"פ המונה כבר עשרות מפתחים העוסקים בפיתוח מערכות חכמות לניהול אנרגיה. הסניף הישראלי בהובלת דורון קרופמן גדל באופן מרשים ואני משוכנע כי נמשיך להגדיל את היקף הפעילות שלנו בארץ ב-2015 ובשנים הקרובות, בשל היכולת שלנו לסייע לארגונים לבנות דטה סנטר יעיל יותר, עם פתרונות מקצה לקצה".

אירועים קרובים