תוכן שיווקי

לקראת אירוע Fortinet ב-18 בנובמבר | ראיון עם שי פרידמן, מנהל מכירות ב-NewAge

13/11/2014 16:28
שי פרידמן - מנהל מכירות NewAge

ספר לנו על הארגון בו אתה עובד.

NewAge אשר הוקמה בשנת 2004 הינה חברת אינטגרציה ותיקה ומובילה בתחום אבטחת מידע ותקשורת. החברה שמה לעצמה למטרה לספק פתרונות אבטחת מידע ותקשורת מובילים בתחומם. על לקוחות החברה נמנים הארגונים הגדולים במשק הישראלי מכל המגזרים. אנו שותפים עסקיים של חברת Fortinet ואינטגרטור מוביל למוצריה השונים. לאחר היכרות רבת שנים עם היכולות המוכחות של חברת Fortinet החלטנו ב-NewAge לספק ללקוחותינו את מוצרי החברה מקצה לקצה וביצענו הטמעות רבות ומגוונות אצל לקוחותינו השונים ולשביעות רצונם המלאה. אנו ב- NewAge מאמינים במתן הפיתרון הנכון ללקוחותינו ובזכות מוצרי חברת Fortinet אנחנו מצליחים לעמוד ביעד זה בכבוד.

מהם לדעתך המגמות העיקריות בעולם אבטחת המידע?
תחום אבטחת המידע מאתגר משנה לשנה והופך להיות מורכב יותר ויותר. אם בעבר הלא רחוק, פתרון פשוט של מערכת  Firewall הספיק למרבית הארגונים, כיום, לאור האיומים החדשים, אנו עדים לכך שיותר ויותר לקוחות מבינים שפתרון זה אינו מספיק וקיים הצורך להוסיף מנועים נוספים כגון: מנוע IPS (Intrusion Prevention System), מנוע Application Control, מנוע Sand Box ועוד. היתרון היחסי של Fortinet בתחום זה הינה היכולת לספק את כל המנועים הנ"ל ומנועים נוספים, בפלטפורמה אחודה אחת עם ניהול מרכזי.

מגמה נוספת אשר צוברת תאוצה הינה ה – Cyber Security. מגמה זו מתפתחת בשנים האחרונות וצוברת תאוצה לכיוונים שונים. המערכות המשיקות של Fortinet כדוגמת מערכת ה-FortiDDos ומערכת ה-Sand Box מתמודדות עם איומי הסייבר השונים ומונעות התקפות שונות. מערכות אלו מותקנות בארגונים שונים במדינת ישראל ומספקות הגנה מרחבית לארגון.

מהו היתרון היחסי של חברת Fortinet על פני המתחרים?
"חברת Fortinet מספקת ללקוחותיה תמיכה רחבה הן בשלב זיהוי צרכי הלקוח ועד להטמעת המערכת בפועל. החברה מספקת כלים שונים לנו כאינטגרטורים המקלים את תהליך ההטמעה וההתקנה. כמו כן, Fortinet הינה אחת מחברות אבטחת המידע הבודדות, המאפשרות ללקוחותיה לפתוח קריאה ישירות באתר היצרן וזאת כחלק מהתפיסה הבלתי מתפשרת, לשמור על קשר ישיר עם הלקוח הסופי.

היתרון הגדול הנוסף של חברת Fortinet הינה בכך שהחברה מייצרת ומפתחת בעצמה את כל מנועי אבטחת המידע שלה ואת החומרה. זהו יתרון בולט המספק יציבות למערכת וכן פשטות בניהול המערכת".

אילו מוצרי Fortinet אתם מטמיעים אצל לקוחותיכם?
"אנחנו, ב NewAge  בחרנו ללכת עם חברת Fortinet יד ביד ולספק ללקוחותינו את כלל מוצרי החברה, החל ממערכת ה- FortiGate המספקת פתרון Next Generation Firewall , דרך מוצרי Cyber כגון מערכות ה SandBox ומערכות  DDOS וכלה במערכות Wireless והגנה על שרתי Web.

מגוון המוצרים של Fortinet מאפשר הגנה מקצה לקצה ומתאימים לכל סוגי הלקוחות. אנחנו, ב-NewAge, מתמחים בפתרונות אלה, מספקים ומטמיעים אותם ללקוחות קטנים וגדולים במשק הישראלי".

אירועים קרובים