תוכן שיווקי

לקראת אירוע KMS lighthouse – Transforming Customer Experience by Knowledge ב-20 בנובמבר | שיחה עם ניר לביאון, סמנכ"ל מכירות ב-KMS lighthouse

13/11/2014 18:02

 

"ארגונים במזרח אסיה מבינים היום שאחד החסמים הגדולים להשגת המטרות העסקיות שלהם הינו היעדר פתרון טוב לניהול הידע".

ניר, ספר לנו על הפעילות הבינלאומית של KMS lighthouse.
"אנחנו, ב-KMS lighthouse, מתמקדים בפעילות שיווק ומכירה של המוצרים שלנו בכל רחבי העולם. הפעילות מתבצעת באמצעות שותפים עסקיים בכל טריטוריה, שמכירים את השפה, האקלים העסקי ואת הקשרים הדרושים לביצוע עסקות.

השותפים העסקיים שלנו פעילים בעולם שרות הלקוחות ומכירים אותו היטב. הם רכשו אמון לאורך שנים עם הלקוחות, תוך תמיכה בהם במהלך הפרויקט ולאחריו. התמיכה מתבצעת באופן שוטף, במדינה בה מותקנת המערכת. כל השותפים ללא יוצא מן הכלל מכירים בערך המוסף של מוצרי KMS lighthouse, מכשירים את אנשיהם לשווק ולתמוך בפתרונות שלנו, נאמנים לחברה ומשקיעים מאמצים בקידום עסקאות ופרויקטים בטריטוריה שלהם".

מה הסיבה להצלחותיכם במזרח בעיקר הרחוק?
"קודם כל, ההצלחה היא לא רק במזרח. עם זאת, במזרח יש כרגע מספר גורמים שמשפיעים, כמו תזמון מצויין וצורך גובר במערכות שישפרו את חווית הלקוחות. בדרום מזרח אסיה קיימת היום צמיחה כלכלית מואצת, שבאה לידי ביטוי בין השאר בהשקעות שמיועדות לשימור הלקוחות ולשיפור הרווחיות. הארגונים מבינים שהיעדר פתרון טוב לניהול הידע הוא אחד החסמים הגדולים להשגת המטרות העסקיות ויותר ארגונים מחליטים להחליף לדור חדש של מערכות שמאופיין ביכולות יוצאות דופן. ברגע שהארגונים במזרח נחשפים ליכולות המוצרים שלנו הם מבינים כי הוא הטוב מסוגו כיום, וגרטנר וההכרה של KM WORLD בחברה מחזקים את דעתם.

במקביל, השימוש האינטנסיבי במובייל על ידי מיליוני צרכנים באזור זה, מייצר צורך עצום בהשקעה בשיפור חווית הלקוחות והפיכתה לטובה. חברות נלחמות על הלקוחות בבידול טיב השרות שלהן. מוצר כמו Lighthouse בהחלט עושה את ההבדל בזכות שיפור חווית הלקוח בכלל ערוצי ההתקשרות עם הארגון".

מה מבדל את הפתרון שלכם מפתרונות מתחרים בתחומכם?
"הפתרון שלנו מבודל בזכות מספר גורמים: ראשית, רוב אנשי KMS lighthouse שאחראים לתכנון וליישום המערכת, הגיעו מעולם שרות הלקוחות, בתחומי הטלקום והפיננסים. כך, קיימת אצלנו הלימה שאינה קיימת בפתרונות מתחרים, בין יכולות המוצרים לצרכים העסקיים של לקוחותינו. שנית, הפתרונות שלנו מבוססים על טכנולוגיה מנצחת, שכוללת מצד אחד מידול נתונים, סמנטיקה בעולמות התוכן הרלוונטים ודיוק מאד גבוה במתן תשובות ללקוחות, ומצד שני יש בה פשטות ובהירות בצד המשתמש. זאת, בשונה מפתרונות אחרים שמציפים את המשתמשים בעודף מידע לא מספיק מדוייק ומבלבלים אותם. שלישית, מהירות ההטמעה של ה-Lighthouse נובעת מהנסיון וממתודולוגיית היישום שהוכיחה את עצמה עד היום עשרות פעמים, ומאפשרת לנו לסיים פרוייקטים מורכבים תוך 3 חודשים בלבד. ביחס למתחרים זהו פרק זמן מאד מאד קצר. לבסוף, הפתרון שלנו הוא 'מוכן לשימוש'. אנחנו לא מספרים סיפורי מעשיות. הלקוחות רואים את הכל עובד כמעט ללא צורך בפיתוח נילווה, וזאת בהשוואה לפתרונות אחרים שדורשים פיתוח רב מאוד שבסיומו יימסר ללקוחות פתרון מסורבל ולא מספיק מתקדם. "

מהם השווקים העולמיים אליהם אתם מכוונים בשנת 2015 ובאילו סגמנטים?
"בשנה הקרובה אנחנו מתכוונים להמשיך ולצמוח ולהגביר מאמצים באמריקה, שהוא שוק קשה יותר לחדירה אבל בעל פוטנציאל עצום מבחינתינו. הזכייה שלנו ב-KMWorld Promise Award מעידה על הצורך של שוק זה בפתרון שלנו. אנחנו גם מתכוונים למקד את פעילותינו בעיקר בתחומי הטלקום, בתחום הפיננסי, שרותי בריאות, לוגיסטיקה ושילוח ובתחום התיירות".

KMS lighthouse, שזכתה ב- Promise Award 2014 של KM World, וכן בתואר Cool Vendor של גרטנר (Gartner) לשנת 2014, תערוך כנס נרחב בנושא Transforming Customer Experience by Means of Knowledge ב-20 בנובמבר בסטוקו ג'וניור, תל אביב.

אירועים קרובים