החברה החדשה של ג'ו ביידן

סרטונים בהם נראית פעוטה בת שלוש מאייווה שמנהלת "קשר מיוחד" עם סגן נשיא ארצות הברית הפכו פופולריים ברשת ● וגם: פייסבוק רוצה שתגידו לחברים שלכם תודה

שלום, ג'ו. מדברת אבריל. מה שלומך? מתוך הסרטון

אחת האמירות הנפוצות היא ששם למעלה, בפוליטיקה, אין הרבה חברים. בטח לא בתפקידים רמי דרג כמו סגן נשיא ארצות הברית. לא במקרה של ג'ו ביידן.

אבריל בראל, פעוטה בת שלוש מאייווה, החליטה שיש לה חבר חדש – לא אחר מאשר סגנו של אובמה בכבודו ובעצמו. עד כדי כך שהיא ניהלה איתו במשך כמה שבועות "שיחות טלפון" רבות, באמצעות טלפון הצעצוע שלה. היא הייתה "מתקשרת" אליו, קוראת בשמו, שואלת לשלומו ו-"מדברת" איתו על הא ועל דא. הסרטונים שמראים את בראל ואת "שיחותיה" עם האישיות האמריקנית הפכו ללהיט ברשת, במיוחד ביוטיוב (YouTube) וברשתות החברתיות. רבים שיתפו אותם והתפעלו מהילדה.

סבתה של בראל החליטה לספר על כך למושא ההערצה של נכדתה ושלחה הודעה למשרדו של סגן הנשיא בוושינגטון. היא כלל לא ציפתה לתשובה ולכן הייתה מופתעת מאוד כשקיבלה שיחת טלפון מביידן. בתחילה היא בכלל חשבה שמישהו סתם מרמה אותה בטלפון, אולם עד מהרה הבינה שמשוחח איתה סגן הנשיא ולא איזה חקיין.

מושא ההערצה של הקטנה. ג'ו ביידן, סגן נשיא ארצות הברית

מושא ההערצה של הקטנה. ג'ו ביידן, סגן נשיא ארצות הברית

"הוא אמר: 'מדבר ג'ו ביידן'", סיפרה הסבתא, "ואני אמרתי: 'מי זה, לעזאזל?' ואז הוא אמר: 'מדבר ג'ו ביידן', ואני אמרתי: 'אני כל כך מצטערת, אני כל כך מצטערת שאמרתי לך את זה'".

מעניין מה היה קורה אם הילדה הייתה מתלהבת, נאמר, מבן לאדן…

תודה לחברים, תודה רבה

אם הניוז פיד בחשבון הפייסבוק (Facebook) שלכם שוקק חיים באחרונה יותר מתמיד – זה לא סתם.

הרשת החברתית מעודדת החודש משתמשים להודות לחברים ולבני משפחה בעזרת תכונה חדשה, שמייצרת סרטוני וידיאו שמתעדים את החברויות והיחסים בפייסבוק. במסגרת סרטוני התודה נראה קולאז' של תמונות ופוסטים, שמדגיש את מערכת היחסים בין שני המשתמשים. בעלי החשבון יכולים לערוך ולקבוע אילו תמונות ייכנסו לסרטון, ואחר כך לשתף אותו עם חברים נוספים.

או-טו-טו מגיע חג ההודיה האמריקני, אבל גם אם יש איזה רמז להקשר, הסרטונים כלל אינם מייצגים את החג, לפי מה שמספרים קאמרון אוויג, מנהל עיצוב, והמהנדס ניק קוויאטק – שניהם מפייסבוק. השניים הם אלה שיצרו את התכונה הזאת.

נראה שהרשת של מארק צוקרברג רוצה לחזור על חגיגת סרטוני סיכום הפעילות שהציעה למשתמשים לכבוד יום הולדתה העשירי, שחל בפברואר. זאת, כחלק ממגמה הולכת וגוברת של יצירת תוכן על ידי משתמשים. אוויג וקוויאטק היו אלה שיצרו את הסרטונים ההם ונראה שהם נהנו מזה מאוד, ומעוניינים לחזור על ההצלחה גם הפעם.

אז תודה רבה, באמת תודה, ממש תודה שאתם חברים שלי…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים