תוכן שיווקי

Amazon Web Services הכריזה על שני שירותים חדשים ללקוחות ולמפתחים

17/11/2014 11:41
בלוקצ'יין - שירות נוסף לשירותי הענן של אמזון
  • EC2 Container Service – שירות ניהול קונטיינרים המקל על לקוחות להפעיל, לנהל ולהרחיב מקונטיינר אחד עד מאות אלפים.
  • AWS Lambda- שירות מחשוב חדש המריץ קוד של מפתחים בתגובה לאירועים, ומקל ומזרז עבור מפתחים בניית יישומים דינמיים על ענן AWS.

בכנס AWS re: Invent, אשר הסתיים בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, הכריזה AWS (ר"ת Amazon Web Services) של אמזון (Amazon), על EC2 Container Service – שירות ניהול קונטיינרים (מבני נתונים המהווים אוסף של עצמים אחרים). מדובר בשירות עתיר ביצועים וסקלאביליות, המקל על הרצה וניהול של יישומים מבוזרים בשימוש בקונטיינרים ב-AWS.

בשלב ראשון תומך EC2 Container Services ב-Docker (פלטפורמה פתוחה עבור מפתחי ומנהלי מערכת לבנייה, אספקה והרצת יישומים מבוזרים ברחבי אשכול מנוהל של אינסטנציות Amazon EC2), ומאפשר ללקוחות להפעיל, לנהל ולהתרחב בקלות מקונטיינר אחד עד למאות אלפי קונטיינרים ברחבי אשכול מנוהל של אינסטנציות ענן Amazon EC2. עם שירות חדש זה יכולים לקוחות להפעיל, להפסיק ולנהל אלפי קונטיינרים בתוך שניות.

"רבים מלקוחותינו אמרו לנו כי הם רוצים להריץ קונטיינרים של Docker עם אותה רמה של שליטה ואותן תכונות בהן הם משתמשים עבור אינסטנציות Amazon EC2 מסורתיות", אמר מאט גרמן, סגן נשיא Amazon EC2 ב-AWS.

לדבריו, "ה-EC2 Container Services עונה לאותן בקשות של לקוחות בכך שהוא מקל מאוד לנהל קונטיינרים בסדרי גודל גדולים. אנו גם עובדים על אינטגרציה של רבות מיכולות AWS הפופולריות ביותר. ללקוחות הרוצים להשתמש בקונטיינרים, ה-EC2 Container Services עושה את AWS למקום הטוב ביותר להריץ ולהגדיל באופן מאובטח את יישומיהם".

AWS הכריזה בכנס גם על AWS Lambda – שירות מחשוב שמריץ קוד של לקוח בתגובה לאירועים, מנהל אוטומטית את משאבי המחשוב עבורם, ומקל על בניית וניהול יישומים המגיבים במהירות למידע חדש.

AWS Lambda מתחיל להריץ קוד בתוך מילי-שניות של אירוע, כמו העלאת תמונה, פעילות בתוך יישום, הקלקה על אתר אינטרנט או אאוטפוט ממכשיר מחובר. מפתחים יכולים להשתמש ב-AWS Lambda גם כדי ליצור שירותים חדשים, דרכם ניגשים אוטומטית למשאבי מחשוב, על בסיס בקשות מותאמות.

מפתחים משלמים רק עבור הבקשות אשר קיבלו שירות ועבור זמן המחשוב הדרוש להרצת הקוד שלהם. AWS Lambda מחייב עבור זמן מחשוב בקפיצות של 100 מילי-שניות, מה שעושה אותו לדרך חסכונית וקלה להגדיל יישומים לכל מספר של בקשות נדרשות.

אירועים קרובים