תוכן שיווקי

IDC קובעת: SuccessFactors מבית סאפ מדורגת כמובילה עולמית בתחום פתרונות ענן לניהול ההון האנושי

17/11/2014 16:04
מובילה בתחומה. SuccessFactors

SuccessFactors מבית סאפ (SAP), המספקת פתרונות ענן לניהול המשאב האנושי בארגון, דורגה כמובילה בתחום פתרונות ענן משולבים לניהול גלובלי של ההון האנושי בארגון, כך על פי דוח של חברת המחקר IDC לשנת 2014.  הפתרון גבר על 13 פתרונות מתחרים, והוגדר כמוביל זו השנה השישית ברציפות.

הדוח, שנושא את השם IDC MarketScape: Worldwide Integrated Talent Management 2014 Vendor Assessment, סקר מגוון פתרונות תוכנה כשירות (SaaS – ר"ת Software as a Service), בתחום ניהול המשאב האנושי, ביניהם של SuccessFactor.

הדוח מציב את SuccessFactors כמובילה בתחום בזכות היתרונות הרבים שקיימים בפתרונות המוצעים על ידה, האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה וההצלחה שלה כיום, תוך מבט אל העתיד.

החוזקות של החברה באות לידי ביטוי במומנטום שלה בשוק, במגוון הפתרונות שהיא מציעה ובנתח השוק שלה.

הדוח מציין כי SuccessFactor מובילה באספקת פתרונות מבוססי ענן לניהול ההון האנושי, וביניהם פתרונות לניהול טאלנטים בארגון, הכוללים מודולים לניהול ביצועים ויעדים, גיוס ורילוקשיין, הטבות, רווחה, פיתוח עובדים, הדרכות, מערכות שכר ותכנון כוח אדם. ל-SuccessFactor יש את המחויבות לספק פתרונות ענן משולבים בתחום ניהול המשאב האנושי, המספקים לארגונים את היכולות והגמישות לנהל ביעילות ובהצלחה את כוח האדם בחברה, בהתאם ליעדים העסקים שלהם. חברות רבות בעולם מכל סוג וגודל משתמשות בפתרונות החברה כדי להשיג תוצאות רצויות.

לדברי מייק אטלינג, נשיא פתרונות משאבי אנוש ב-SuccessFactors מבית סאפ, "המטרה שלנו היא לספק לארגונים פתרונות שיאפשרו להם למקסם את היכולות וההצלחות של העובדים שלהם כך שאלו יהפכו ליתרונות עסקיים בעבורם. אנו שמחים על הדוח של IDC, שמציב אותנו גם השנה כמובילים בתחום פתרונות הענן המשולבים לניהול גלובלי של ההון האנושי, מה שמביא לידי ביטוי את ההשקעה הרבה שלנו בתחום ליצירת פתרונות איכותיים וייחודיים".

אירועים קרובים