תוכן שיווקי

לקראת אירוע KMS lighthouse ב-20 בנובמבר | KMS lighthouse זכתה בפרס KM Promise בכנס KM World 2014

17/11/2014 16:56
הישג חשוב. KMS lighthouse זכתה בפרס KM Promise בכנס KM World 2014

הכרה נוספת לקבוצת אמן בעולם: KMWorld, המוציא לאור וספק התוכן המוביל בעולם בתחום ניהול ידע ותוכן, עורך אחת לשנה תחרות יוקרתית בשם KM Promise Award. הפרס הראשון בתחרות מוענק לחברה עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר לניהול ידע, שעומדת בהבטחותיה ללקוחותיה. השנה, חברת KMS lighthouse זכתה במקום הראשון, לאחר תחרות עזה בין עשרות משתתפים. הזכייה הוכרזה בכנס השנתי של החברה, KM World 2014, שנערך בתחילת נובמבר בוושינגטון, בירת ארצות הברית. שחר בן-עמי, מנכ"ל KMS lighthouse, קיבל לידיו את הפרס מהעורך הראשי ונשא דברים בכנס.

במגזין מנמקים את הפרס בכך שהמוצרים של KMS lighthouse מטמיעים את הקונספט של KDE, Knowledge Driven Experience, בארגונים, וכך מאפשרים לחברות ולנציגים להעניק חווית שירות של "מומחים" ללקוחותיהם. כל זאת, במהירות וביעילות. בהתבסס על הטכנולוגיה של KMS lighthouse, נימקו במגזין, נציגים ולקוחות מקבלים במהירות את הידע הטקטי הנדרש לצרכים שלהם, מתוך ה-Big Data. התוצאה היא לקוחות שמרגישים שהם מקבלים תשובות מקצועיות בכל אינטרקציה: בחנויות, בטלפון, או בשירות עצמי באתר.

"KMS lighthouse מעניקה פתרונות טכנולוגיים חדשניים ליישום והטמעה של שיטות ניהול ידע בתהליכים עסקיים בארגונים", אמר יו מקלר, העורך הראשי של KMWorld והשופט הראשי בתחרות. "KMS lighthouse נבחרה על פני מתחרותיה בעיקר בגלל יכולת הבניית הידע האוטומטית שהיא מאפשרת, יכולות החיפוש בשפה טבעית של הפתרון שלהם וכלי הדמיית הידע האלגנטי שהם מציגים. מוצרי החברה רותמים Big Data והופכים אותו לידע מעשי הניתן לשימוש תוך 5 שניות."

בן-עמי, מנכ"ל KMS lighthouse, שכאמור קיבל את הפרס, סיפר: "האתגר הגדול של נציגי שירות לקוחות, בין אם במוקדי השירות או בחנויות, הוא לספק ללקוחות תשובות מדוייקות ומהירות לשאלותיהם. לפיכך, התרגשנו מאוד לזכות באמון של KM World ביכולת של המוצרים שלנו לגרום לכל משתמשי המוצר שלנו לתת חווית שירות מקצועית, של מומחים. העתיד הקרוב של שירות הלקוחות טמון במהפיכת ה-Mobile, ובעתיד היותר רחוק, מכונות חכמות ישנו רדיקלית את נושא השירות. לכן, בשנתיים הקרובות, עיקר ההתפתחות של החברה תהיה בתחום ה-Self Service, בעיקר מובייל".

בהקשר זה, KMS lighthouse תערוך את הכנס השנתי שלה ב-20 בנובמבר תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge, במתחם סטוקו בתל אביב. להרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים