תוכן שיווקי

בעקבות כנס Mobility 2014 | אסטרטגיית מובייל חכמה לארגון שלך

18/11/2014 12:48
Zuznow

בין החברות שהשתתפו ביום ג' שעבר בכנס Mobility 2014 של אנשים ומחשבים בלטה חברה צעירה ורעננה, שהצליחה לעורר את סקרנותם של רבים. Zuznow מפתחת פלטפורמה המאפשרת לחברות אנטרפרייז להתאים אוטומטית את מערכות ה-ווב הארגוניות שלהן לגלישה במובייל, לצד התאמה אישית לצרכי כל חברה.

ההבדל הבולט בין הפתרון של Zuznow לפתרונות אחרים בשוק טמון בפשטות ובמהירות של תהליך ההתאמה. Zuznow חוסכת כ-90% מתשומות הזמן והעלויות הכרוכות בהתאמת תכני ווב ארגוניים למכשירי מובייל. לפני כחצי שנה "אימצה" אותה חברת ה-IT המובילה טלדור, שהקדימה לזהות את הפוטנציאל הטמון בחדשנותה של Zuznow והפכה למפיצה הרשמית שלה. בזכות שיתוף פעולה זה, במסגרתו מקדמת טלדור את Zuznow בקרב לקוחותיה ומספקת את השירותים הנדרשים להם לשם הטמעת הפתרון, יש ל-Zuznow יותר מ-100 לקוחות, הכוללים חברות וארגונים גדולים בישראל ובחו"ל.

טלדור

טלדור

מכשירי המובייל השונים הפכו להיות "המסך המרכזי" שלנו, דרכו אנחנו צורכים מידע, מתקשרים, רוכשים ומתנהלים בחיי היומיום. ארגון שלא נמצא שם, פשוט לא קיים. מהם הגורמים שהופכים אסטרטגיה ארגונית של כניסה למובייל למוצלחת במיוחד? על פי הרצאתה בכנס של אורלי פרנק, מנהלת הפיתוח של Zuznow, על מנהלי ארגונים להתייחס לשונות של עולם המובייל, בבואם לצייר תמונת מצב מדויקת של מפת המובייל שלהם. שונות זו מתאפיינת בשלושה פרמטרים מרכזיים: מכשירים וערוצים (כגון טלפונים חכמים, טלוויזיות חכמות וטאבלטים), מערכות הפעלה (iOS, Android, Windows Phone) וסוג המדיום.

"התאמת תכנים למובייל אינה דבר שיש להקל בו ראש", אמרה פרנק. "המשתמשים מצפים לקבל את אותם התכנים, באותה רמת איכות, על גבי כל סוגי המסכים. העתקת רמת הביצועים והמהירות שלה התרגלנו בשנים האחרונות, ממכשירי הדסקטופ והלפטופ אל מסכי המובייל, היא אחד האתגרים המורכבים שבפניו עומד כיום כמעט כל ארגון. חוויית המשתמש מתחילה באיכות האפליקציות, הפונקציונאליות שהן מאפשרות על המסך הקטן ביחס למסך הגדול והיכולת להיות נגיש בערוצים ומכשירים נבחרים – וכל זאת תוך שמירה על רצף גלישה דומה, שאינו מצריך מהגולש לימוד של תהליכים בכל מכשיר מחדש".

אורלי פרנק, מנהלת הפיתוח של Zuznow. צילום: קובי קנטור

אורלי פרנק, מנהלת הפיתוח של Zuznow. צילום: קובי קנטור

למרות היתרונות הברורים שבהתאמת תכנים ארגוניים למובייל, לא כולם לוקחים את הנושא מן הכוח אל הפועל. הסיבה העיקרית היא רתיעה מתשומות הזמן והעלויות הכרוכות בתהליך. ראשי הארגונים חוששים מכניסה לפרויקטים מורכבים ויקרים, כמו גם מפגיעה באבטחת המידע ובביצועים הקיימים. לאור זאת, ארגונים בוחרים ליישם רק חלקים קטנים מעקרונות ההנגשה בארגון, ללא גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח. הפרדוקס הוא שמצב זה מוביל דווקא לעלויות גבוהות יותר בטווח הארוך.

בסיכום דבריה, התייחסה פרנק לצורך לאמץ ראייה לטווח ארוך גם בתחום הנגישות הארגונית: "ההחלטה לעבור למובייל היא אסטרטגית. המפתח שלכם להצלחה הוא הגדרת אסטרטגיה ברת קיימא, שתלווה אתכם לאורך שנים ותהיה מספיק גמישה בכדי לתמוך בטרנדים משתנים". פרנק פנתה אל מקבלי ההחלטות ואמרה: "המשתמשים שלכם הם משאב יקר, כמו גם הנוכחות שלכם במובייל. נצלו את המשאב היקר הזה על מנת למקסם את המטרות והרווחים של הארגון. אל תאכזבו את המשתמשים שלכם. הימנעו מלהמציא את הגלגל מחדש, אך היו מספיק אמיצים ללמוד מטעויות של חברות אחרות, שלא השכילו להשתמש בכוחו העצום של המובייל".

אירועים קרובים