תוכן שיווקי

סאפ השיקה פתרון לייעול הפרסום של לקוחות עסקיים בפייסבוק

18/11/2014 12:56
סאפ

סאפ (SAP) הכריזה בכנס SAP TechEd & d-code על פתרון SAP Customer Engagement Intelligence, שבאמצעותו יכולים לקוחות החברה לאתר ביעילות גבוהה יותר את הקהל הממוקד שלהם בפייסבוק (Facebook), למדוד את ההשקעה בפרסום ולעקוב אחר Conversion.

הפתרון יספק ללקוחות סאפ תמונה מדויקת ומקיפה יותר לגבי יעילות תוכנית הפרסום באמצעות שימוש ביכולת של פייסבוק ליצור קהלים בהתאמה אישית (Custom Audiences). יחד עם פתרונות סאפ לניהול קשרי לקוחות, עסקים יוכלו להרחיב ולהריץ בקלות גדולה יותר קמפיינים ויוזמות מסחר.

יכולת ה-Custom Audiences של פייסבוק מאפשרת למשווקים להעלות את נתוני הלקוחות שלהם כדי להגיע ביעילות לאנשים אלה באמצעות פרסום ברשת החברתית. פתרון סאפ החדש נועד גם כדי לאפשר מעקב אחר ביצועי הקמפיין, החל מהחשיפה ועד לערך המתקבל, עם רמה גדולה יותר של דיוק. הפתרון יהיה מסוגל ליצור קטגוריות מתוך המידע הארגוני כדי להגיע לקבוצות משנה של לקוחות ביעילות גבוהה יותר. בחברה צופים כי הדבר יאפשר למשווקים לפרוס רשת רחבה יותר ללכידת לקוחות חדשים באמצעות מיפוי פרופילים של הקהל, על בסיס מודל לחיזוי רכישה עבור פייסבוק בתוך SAP Customer Engagement Intelligence.

"פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום הדיגיטלי המובילות", אמר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא וראש פיתוח עסקי וסביבה אסטרטגית בסאפ. "הלקוחות של סאפ רוצים להשתמש בפייסבוק כדי לקדם את המותגים, המוצרים והשירותים שלהם. עם SAP Customer Engagement Intelligence, הם יוכלו לאתר ביעילות גבוהה יותר את הקהל הממוקד שלהם בפייסבוק, למדוד את ההשקעה בפרסום ולעקוב אחר Conversion. הדברים יספקו להם תמונה מדויקת ומקיפה יותר לגבי יעילות תוכנית הפרסום".

"ברור שסאפ רוצה לסייע למשווקים לשפר את הדיוק של הקמפיינים ולספק ניתוח מדוקדק, עם ROI במעגל סגור, שפעמים רבות מהווה אתגר בקמפיינים הדיגיטליים", אמר בלייק צ'אנדלי, סגן נשיא לשותפויות בפייסבוק. "יש לנו יעד משותף: לסייע למשווקים להגיע לקהלים הנכונים בזמן הנכון".

אירועים קרובים