תוכן שיווקי

בעקבות כנס TIBCO | נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, מספר על האירוע ועל הבשורה שיצאה ממנו

18/11/2014 13:26
נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל

באחרונה התקיים בסן פרנסיסקו כנס המשתמשים הבינלאומי של TIBCO. נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל תוכנה, שמייצגת את TIBCO בישראל מזה למעלה מעשור, מספר על הכנס שבמהלכו קיבלה הקבוצה את הפרס היוקרתי – השותף הבכיר באזור EMEA.

בכנס, שנחשב לאחד החשובים בעולם ה-IT, השתתפו אלפי שותפים ולקוחות מכל העולם בשלושה ימים מלאים של למידה, נטוורקינג ושיתוף פעולה עם מנהלים מובילים מתעשיות שונות. זוהי השנה העשירית בה מתקיים הכנס ונרשם הפעם שיא של משתתפים.

"השנה, הכנס היה חגיגי במיוחד, לציון עשור לכנס חשוב זה", אמר אברהמי. "הפוקוס היה על השינויים המסיביים איתם מתמודד עולם הטכנולוגיה של היום".

"העיסוק המרכזי במהלך ימי הכנס היה בשאלה כיצד ארגונים יכולים להתאים את מערכי ה-IT שלהם ולנצח בעידן של שינויים מהירים", הסביר. "אני חייב לומר שהמשתתפים אכן קיבלו הזדמנות ללמוד על הכוחות הטכנולוגיים הגורמים לשינויים אלה, על המעבר מ-Big Data ל-Fast Data, עיבוד נתונים בזמן אמת לצורך קבלת החלטות מושכלות יותר ומהירות יותר, הענן, עולם המובייל, הרשתות החברתיות ועוד".

מה הבשורה שיצאה מהכנס?
"השתתפו בכנס שורת מרצים מרכזיים, רבים וטובים ברמת C-Level, כולל ויוק רונדוויק, יו"ר ומנכ"ל TIBCO. הם עסקו בגוון רחב של נושאים וסיפורי לקוח. כולם הסכימו שהאתגרים הטכנולוגיים הופכים מורכבים משנה לשנה ומחייבים שימוש במערכות BI ,Big Data, אוטומציה של התהליכים עסקיים, Messaging וכמובן פתרונות לתשתיות ענן ומובייל. ברור לכולם כי מערכות אלה אינן מותרות אלא הפכו למערכות קריטיות, שבלעדיהן קשה למקסם תהליכים עסקיים ולהשיג את המטרות העסקיות של הארגון".

האם היו השקות חדשות?
"בהחלט. הושקו כלים חדשים וגרסאות מתקדמות של TIBCO סביב נושא הענן, פתרונות ניתוח אנליטי ואינטגרציה של מידע בארגונים גדולים. הוצגה משפחת מוצרי TIBCO שמתמקדת במינוף העסק באמצעות ניהול נכון ואינטגרציה של המערכות השונות בארגון. הושקו כלים חדשים שמיועדים לאפשר לארגונים להפיק את המירב מהנתונים הארגוניים שלהם, לשלב ולהפעיל יישומים בענן ולמנף את התשתית הארגונית כדי להבין ולנתח את העבר ולא רק לצפות את העתיד".

ספר בקצרה על מוצרי TIBCO.
"פתרונות TIBCO, שכאמור, מיוצגים בישראל על ידי קבוצת יעל תוכנה, מאפשרים חיבור וניתוח בזמן אמת בין מערכות, יישומים ומסדי נתונים מבוזרים ולא תואמים. הטכנולוגיה של החברה מבצעת, בזמן אמת, אינטגרציה בין מערכות הארגון השונות, על מנת שהאינפורמציה הנמצאת בכל אחת מהן בנפרד תזרום בארגון כולו ובכך תייעל תהליכים. היתרון הגדול של מערכת TIBCO הוא בכך שהיא חוסכת זמן וכסף. הארגון פשוט הופך לעצמאי, מהיר וזמין. ל-TIBCO יותר מ-4,000 לקוחות בעולם, המשתמשים במוצרי החברה בניהול מידע, קבלת החלטות, תהליכים עסקיים ויישומים בזמן אמת".

אירועים קרובים