תוכן שיווקי

סאפ מכריזה על הרחבת היצע הפתרונות לניהול עסקים בענן

הפתרונות החדשים ייצרו סטנדרטים שיפשטו עבור חברות וארגונים במגוון מגזרים את המעבר לענן

19/11/2014 11:48
סאפ

סאפ (SAP) הכריזה על s-innovations  – מערך פתרונות לניהול ארגונים עסקיים, המתמקד בתרחישי הליבה העסקיים של כלל הפונקציות בארגון, ומבוסס על פלטפורמת SAP HANA במטרה  להקל על הלקוחות לבצע את המעבר לדיגיטל ולענן.  ההכרזה התבצעה במסגרת כנס  SAP TechEd & d-code שנערך בברלין.

s-innovations יקבע סטנדרט חדש עבור יישומים עסקיים הרצים בעולם מורכב ומרושת,  ויסייע לארגונים לפעול בפשטות ולהשיג ערך עסקי מהיר. כחלק ממחויבותה המתמשכת של סאפ להעצים את הערך עבור לקוחותיה, לקוחות SAP Business Suite יוכלו לממש גם הם את יתרונות ה-s-innovations בשילוב המערכות הקיימות אצלם.

s-innovations נועד לפשט מקצה לקצה ולחסוך מורכבויות עסקיות בתחום  ה- IT – משלב הטמעת המערכות, השימוש בהן, קבלת החלטות עסקיות וביצוען.

s-innovations יוצע במספר תצורות – ענן ציבורי (SaaS), ענן פרטי ושילוב עם מערכות On-Premise . זאת לטובת מתן  גמישות מרבית עבור חברות וארגונים בהתאם לצורכיהם ולתשתית הקיימת אצלם.

מערך פתרונות s-innovations, אשר תוכנן באמצעות ממשק חווית המשתמש Fiori של SAP ותוך מינוף מלא של יכולות SAP HANA 9, מאפשר לענות על הצרכים הייחודיים של מגזרים עסקיים שונים. עם s- innovations חברת SAP מתכננת לסייע למחלקות IT להפעיל חדשנות באופן מודולארי לצד מתן חווית דיגיטל מקצה לקצה. אלה יסופקו על גבי ענן גלובלי מאובטח תוך יישום מהיר וחסכון בעלויות IT. S-innovations יאפשר הטמעה מהירה ופשוטה של הפתרונות, החל משלב לימוד הפתרון, דרך ביצוע פיילוט והטמעה על בסיס Best Practices ועד לאימוץ הפתרון בצורה מלאה על ידי המשתמשים העסקיים.

"במהלך 40 שנים, סאפ עבדה עם אלפי לקוחות ברחבי העולם כדי לסייע להם להתגבר על אתגרים של מורכבות עסקית וב-IT", אמר ברנד ליוקרט, חבר הנהלת סאפ בתחומי החדשנות והמוצרים. "כעת אנו מגדירים מחדש את הערך שמספקת התוכנה הארגונית באמצעות הפשטות של ענן סאפ ההמבוסס על SAP HANA. השילוב העוצמתי של פלטפורמת החדשנות SAP HANA, יחד עם חווית המשתמש החדשה שלנו והענן הגלובלי של סאפ, יאפשרו לחברות ברחבי העולם לרוץ קדימה בקלות ולהשיג ערך עסקי חדש בעולם דיגיטלי".

תחום הפיננסים: הראשון במפת הדרכים של s-innovations
פתרון Simple Finance של סאפ שהציגה החברה מהווה את הצעד הראשון במפת הדרכים של s-innovations. הפתרון  נועד לענות על הצורך החיוני של חברות וארגונים לפשט ולייעל תהליכים פיננסים מורכבים. בהמשך ישיר,  s-innovations יתמקד בתרחישים העסקיים החשובים והבסיסיים ביותר לרוחב מגזרים עסקיים שונים, כולל תהליכי מפתח פיננסים הקשורים לעבודה מול לקוחות וספקי הארגונים, ניהול רכש ומלאי. s-innovations  יכלול בנוסף גם פתרונות ענן של סאפ עבור קווים עסקיים שונים, כגון פתרונות הקשור לפלטפורמת ניהול הרכש בענן- Ariba ופתרון ניהול ההון האנושי- SuccessFactore, מבית  סאפ . ההיצע החדש יאפשר ללקוחות להגדיר את קצב האימוץ של פתרונות הענן על ידם, בהתבסס על הצרכים שלהם, תוך שמירה על כל היתרונות העסקיים הנובעים מאינטגרציה עם פתרונות סאפ  הקיימים. סאפ צופה כי תמשיך להרחיב את היקף הפתרונות שיכללו ב- s-innovations במהלך 2015, במטרה  לספק מגוון רחב יותר של פתרונות מקצה לקצה לתרחישים ייעודיים עבור מגזרי תעשייה שונים.

אירועים קרובים