תוכן שיווקי

קובי אבקסיס: "Tif-all ביצעה את רוב המעברים הטכנולוגיים של חברות ההיי-טק בישראל"

קובי אבקסיס, מנכ"ל חברת המעברים הטכנולוגיים והתפעוליים Tif-all: "אנחנו מדברים בשפה הטכנולוגית של המנמ"רים ובכירים אחרים ויודעים מה כואב ללקוחות במעברים הטכנולוגיים. אנחנו מבינים שלקוחות רוצים לעבור בחלון זמן קצר ככל האפשר, מספקים הערכה לגבי חלון הזמן הנדרש למעבר - ועומדים בו"

25/11/2014 16:16
קובי אבקסיס, מייסד ומנכ"ל Tif-all

פרויקט העתקת משרדים כרוך בדרך כלל בהעברה של הציוד הרלוונטי, כולל רשתות תקשורת, שרתים, ציוד מיחשוב ולעיתים גם ציוד מקצועי. תהליך כזה חשוף לתקלות, לנזקים ולפגיעה במוניטין ולכן מחייב תכנון מוקדם ומדוקדק, חשיבה יצירתית וכמובן ידע וניסיון.

זו הנקודה שבה נכנסת לתמונה חברת Tif-all, שהוקמה בשנת 2006 ומתמחה באופן בלעדי בניהול כולל של מעברים טכנולוגיים, מעברים תפעוליים ומעברים פנים ארגוניים. כחברה היחידה בישראל שזו ההתמחות הבלעדית שלה, Tif-all עוסקת בניהול מעברים בלבד ואינה מוכרת ציוד.

"אנחנו המאסטרים של תחום המעברים הטכנולוגיים בישראל וצברנו ניסיון ללא מתחרים בענף ההיי טק, הן מבחינת היקפי הפרויקטים והן מבחינת הפתרונות המסופקים ללקוח", אמר בראיון לאנשים ומחשבים מייסד ומנכ"ל Tif-all, קובי אבקסיס. "ביצענו כמעט את כל מעברי ההיי טק בשנים האחרונות, כולל מעברים של חברות גדולות ביותר, דוגמת חברת ענק בצפון שהעבירה באמצעותנו למעלה מ-1,300 שרתים".

לקוחות Tif-all כוללים חברות רבות במגזרים כגון היי-טק ופיננסים, וביניהן: בנק ירושלים, תכנון המים לישראל, דרך ארץ, הבנק הבינלאומי, דיסקונט חיתום, שיכון ובינוי, כלל ביטוח, אורקל, מירס, PMC Sierra ,Taboola ,Payoneer ,Primary Data ,Juniper וחברות רבות אחרות.

לא מכבר העבירה Tif-all מתל אביב להרצליה את המתקן האקטיבי להתאוששות מאסון (DR – Disaster Recovery) של חברת כלל ביטוח בפרויקט שהיקפו הכספי עלה על שני מיליון שקלים.

הפתרון של Tif-all כולל טיפול בהיבטי התקשוב, הטלפוניה, התקשורת האלחוטית, תקשורת האינטרנט, גישור ארונות התקשורת, מיפוי והעברת חדרי מחשב, תחנות עבודה וחדרי שרתים החברה משרתת את לקוחותיה גם בהיבטים היקפיים כמו שינוע, אריזה וביטוח.

אבקסיס, שכיהן לפני הקמת Tif-all כמנהל התפעול של נטויז'ן, מציין: "אנחנו מנוסים מאוד בקשת רחבה של אתגרים דוגמת העברה והקמה של חדרי שרתים והעברת חדרי מעבדה. Tif-all מספקת מענה להיבטי מעברי העובדים ולהיבטי ה-IT במעברים במחיר נכון ללקוח. אנחנו יודעים מה כואב ללקוחות במעברים הטכנולוגיים ומדברים בשפה הטכנולוגית של המנמ"רים ובכירים אחרים. אנחנו מבינים שלקוחות רוצים לעבור בחלון זמן קצר ככל האפשר, מספקים הערכה לגבי חלון הזמן הנדרש למעבר – ועומדים בו".

אירועים קרובים