תוכן שיווקי

לקראת כנס ServiceWise ב-8 בדצמבר | עודד בשן, סמנכ"ל במגדל אור ידבר בכנס אודות מערכת ה- CRM של Salesforce.com בשירות השיקום לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה

19/11/2014 15:08
עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת, ServiceWise

 

ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, שותפת זהב של Salesforce.com, Pardot ומפיצת מוצרי ExactTarget Marketing Cloud בישראל, הובילה השנה פרויקט הקמת מערכת Salesforce.com במגדל אור – יעדים לצפון, מרכז רב שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון.

מגדל אור – יעדים לצפון שמה לה למטרה – לנהל באופן הוליסטי ( 360 מעלות) את הקשר עם האדם העיוור או בעל לקות הראייה. הארגון מונה 6 מחלקות המעניקות שירותים שונים למקבל השירות. לפיכך הפתרון והקריטריונים לבחירתו התמקדו במקבל השירות (האדם עם העיוורון או  לקות הראייה), הפעלת מערכת שירותים מיטבית, מערכת תומכת לפעילויות, שילוב ותיאום מירבי בין כל היחידות הארגוניות, שקיפות מלאה של הפעילות, זמינות, יצירת בסיס מידע, כמו גם נוחות משתמש ואי תלות בגוף המטמיע לאחר השלמת היישום.

בתהליך בחירת מערכת Salesforce  נבחנה  מערכת נוספת, CRM Dynamic  של מייקרוסופט. הבחירה במערכת Salesforce היתה בשל התאמתה המיטבית לדרישות, למחיר, לאפשרויות פיתוח עתידי, לנגישות ובשל היותה יושבת על "ענן המחשוב".

עודד בשן סמנכ"ל במגדל אור – יעדים לצפון, אמר: "המערכת הזו משפרת משמעותית את איכות השירות שאנו מעניקים לאנשים עם  לקות ראיה במדינת ישראל. זה מביא את הארגון להעמדת תשתית של מערכת מידע מהמתקדמות במגזר השלישי. תשתית זו מייעלת וממקצעת את השירותים שאנו נותנים ותהווה בסיס לשינוי חברתי ולשיתוף מידע לכלל הלקוחות".

עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, אמרה: " כחלק ממדיניות תרומתה לקהילה של חברת Salesforce.com, היא מעניקה לארגונים ללא כוונת רווח (כגון עמותות) 10 רישיונות בחינם בהנחה שגוף הינו גוף רשום ומוכר. חברת ServiceWise פועלת ברוח דומה ומלווה מאז הקמתה הטמעות של ארגונים רבים ללא כוונת רווח ובכללם של מגדל אור יעדים לצפון. כארגון שאינו יכול להקים חוות שרתים, עבודה בענן הינה פתרון אידיאלי עבורם. השימוש בכלים הספציפיים שנבנו לצורך ניהול עולם התוכן של העמותות וכן התאמות ייחודיות שבוצעו במסגרת הפרויקט, הביאו להקמת מערכת העונה על צרכי הארגון. בסיור שערכנו במרכז, היה מרגש מאד לראות את לקויי הראייה עובדים ישירות עם המערכת ומספקים תמיכה טלפונית ללקויי ראייה אחרים בזכות ההנגשה של מערכת Salesforce".

ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב  של חברת  Salesforce.com בישראל, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125 אלף  לקוחות ברחבי העולם.
עוד על המערכת ותפעולה, בואו לשמוע את עודד בשן בבכנס השנתי שיתקיים ב-8 בדצמבר 2014, במלון דן פנורמה בתל אביב.
הרשמה לכנס אפשרית באמצעות לינק זה:

 

אירועים קרובים