דורון קרופמן, APC ישראל: "צריכת אנרגיה מופחתת – צו השעה"

"יש לאמץ טכנולוגיות מתקדמות ולצמצם את הוצאות התפעול מאידך", אמר קרופמן, מנהל פעילות APC בשניידר אלקטריק ישראל

דורון קרופמן, מנהל פעילות APC, שניידר אלקטריק. צילום ניב קנטור

"בשנים האחרונות הרחבנו את הפעילות שלנו בשוק הישראלי וסייענו לארגונים רבים מהמגזרים השונים בתעשייה, להקים מרכזי נתונים שפועלים באופן יעיל יותר, עם צריכת אנרגיה מופחתת, שכן זהו צו השעה", כך אמר דורון קרופמן, מנהל פעילות APC ב-שניידר אלקטריק (Schneider-Electric) ישראל.

קרופמן דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') באולם רידינג 3 בנמל תל אביב. את הכנס הנחתה אירה גוטמן, מנהלת שיווק, שניידר אלקטריק ישראל והשתתפו בו יותר מ-250 לקוחות ושותפים עסקיים.

שניידר אלקטריק, המתמחה בניהול אנרגיה, אמר קרופמן, "רכשה את  APC העולמית בשנת 2007 ומאז הרכישה אנו מספקים ללקוחותינו יתרונות משולבים החל מעולמות החשמל, כבילה, ניהול ההספק, קירור, ניצול יעיל יותר של אנרגיה במערכות ה-IT, מערכות אל פסק. זאת, בנוסף על יכולותינו לגשר בין הפער של ניהול ה-IT – לניהול הכולל של מרכז הנתונים".

"השנה החולפת" אמר קרופמן,  הייתה שנה מאתגרת למנמ"רים. הם התמודדו בכמה חזיתות במקביל. מצד אחד, המצב הכלכלי במשק העולמי והישראלי היה לא פשוט מצד שני, תקציבי ה-IT שלהם לא רק שלא גדלו, אלא לעיתים אף צומצמו. מצד שלישי, הם נדרשו לספק יותר יישומים ויותר שירותים עבור הלקוחות הפנימיים והחיצוניים שלהם כאחד".

"הדרך היחידה להתמודד אל מול שלל האתגרים הללו" אמר קרופמן, "היא לאמץ טכנולוגיות מתקדמות ולצמצם את הוצאות התפעול מאידך. אנו ב-APC יודעים לעשות את זה, הן מבחינת טכנולוגיות לעידן מחשוב הענן, והן מבחינת היכולות שלנו לסייע לארגונים לחסוך עלויות".

"עולם הדטה סנטר חווה מהפכה", אמר קרופמן, "כאשר כמו כל דבר בעולם המחשוב גם בדטה סנטר כיום יש יותר חוכמה וניהול מבוסס תוכנה. העולם בו אנו חיים הופך לדיגיטלי יותר מרגע לרגע, לכן מרכזי הנתונים הם בעלי חשיבות גבוהה ביותר להעברת מידע קריטי ושירותים". לפיכך, אמר "אנו רואים גידול רב בדרישת השוק לפתרונות DCIM, המאפשרים יעילות וזמינות גבוהה וניהול נכון ומושכל של הדטה סנטר, שבשורה התחתונה תורם לשורת הרווח".

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל. צילום:ניב קנטור

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל. צילום:ניב קנטור

"שנת 2014 הייתה מאתגרת לכולנו", סיכם קרופמן, "אנו מתכננים להמשיך את התנופה גם ב-2015 בפרויקטים לכלל המגזרים".

חיסכון של עד 30%

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל, אמר כי "אנחנו בשניידר אלקטריק, תאגיד ניהול האנרגיה, פועלים בישראל רבות למען שימוש מושכל באנרגיה: במחקר ופיתוח, ייצור והטמעה של מערכות שמסייעות לארגונים, מפעלים, ואנשים פרטיים – לנהל אנרגיה בצורה יעילה, חסכונית, בטוחה ואמינה".

"Make The Most of Your Energy זהו חזון החברה", אמר ברמי, "המחויבות שלנו היא להפיק את המירב מהאנרגיה שאנו צורכים, תוך שימוש בפחות משאבים. כיצד אנו יכולים למקסם את תפוקת האנרגיה ובמקביל לצמצם את צריכתה? התשובה היא שילוב של עולם המחשוב, המתודולוגיה, הטכנולוגיות והמוצרים בעולם האנרגיה. שילוב המאפשר ניהול חכם, חסכוני ויעיל של משאבי האנרגיה".

לדבריו, "מרכזי נתונים נחשבים לאחד הצרכנים הגדולים של אנרגיה ומהווים מקור משמעותי לפליטת פחמן דו חמצני המזהם את הסביבה שלנו. כך, אתם נדרשים היום לתת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של תעבורת הנתונים, ומחויבים לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר של ניצולת האנרגיה נמוכה ככל האפשר".

ברמי סיכם באומרו כי "אנו יכולים להביא לחסכון תקציבי של עד 30% בחשבון החשמל הארגוני. אסטרטגיית ניהול אנרגיה זו, המבוססת על התייעלות אנרגטית, מסייעת לכולנו להפחית את הזיהום מחד ואת עלויות התפעול מאידך. כך נהפוך את הסביבה שלנו לנקייה יותר וירוקה יותר, תוך ניהול נכון וחסכוני של משאבי האנרגיה והתייעלות אנרגטית בת קיימא".

בין הנוכחים באירוע: ישראל פיינברג, בית החולים וולפסון; אמיר שי, משרד הבריאות; שלמה כץ, טבע; חן עמרם, אגד; מוטי קרן, מלאנוקס (Mellanox); שמעון כץ, בנק הפועלים; אמיר שטיינברג, אמדוקס (Amado); חזי וסרמן, אינטל (Intel); זאביק הירשמן, אפריקה ישראל; מישל ינקו, בזק בינלאומי; אלכס דרוקר, כ.צ.ט.

השותפים העסקיים היו: מאיר בן צור, בינת יישום מערכות; זאב שכטר, מגלקום; דוד לחנה, Ril Eco Systems; אהרון רוט, One23IT; יוסי כהן, CMS.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    אכן צו השעה, אנחנו בח"ן עושים אותו הדבר כמו בשניידר אלקטריק אבל לא עם IT אלה עם חימום של מים ונוזלים אחרים לתעשייה, מלונות, מוסדות. אנו סוברים כי פעולה כוללת במשק להתייעלות אנרגטית תוביל אותנו לעולם טוב יותר.

אירועים קרובים