תוכן שיווקי

BICS ישראל יישמה בחברת Moroccanoil את פתרון הבינה העסקית של SAP BusinessObjects

הפתרון יושם מעל פתרון ה-In memory, לעיבוד ולניתוח מידע במהירות שיא ובזמן אמת -SAP Business One Powered by SAP HANA

23/11/2014 15:59
מדורגת כמובילה בתחום מערכות בנקאיות קמעונאיות גלובליות. סאפ

BICS ישראל, שותפה עסקית של סאפ (SAP) ישראל מסוג VAR, יישמה בחברת Moroccanoil את פתרון הבינה עסקית SAP BusinessObjects כפלטפורמת ניתוח מידע עסקי מעל SAP Business One Powered by SAP HANA. חברת Moroccanoil היא חברה תעשייתית ישראלית הפועלת בישראל וברחבי העולם ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תכשירי טיפוח שיער. החברה מצטרפת למאות הלקוחות מסדר גודל קטן ובינוני שבחרו להטמיע בארגונם פתרונות בינה עסקית של סאפ. הפרויקט בוצע על ידי BICS בישראל בשיתוף אנשי מערכות המידע של Moroccanoil. סכום העסקה מוערך בעשרות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט יישמה החברה את  SAP BusinessObjects מעל פתרון SAP Business One Powered by SAP HANA, פתרון ה-In memory לעיבוד ולניתוח מידע במהירות שיא ובזמן אמת, שהוטמע כבר בחברה במסגרת יישום פתרון ה-ERP לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני SAP Business One. השלב הראשון בפרויקט, שהסתיים לאחרונה, כלל יישומים למנהלים, הכוללים דוחות עסקיים ואפשרויות תחקור מידע בעולם התוכן של המכירות. בשלב השני של הפרויקט, שמתוכנן להמשך, צפויה החברה להטמיע עולמות תוכן נוספים דוגמת מלאי ורכש.

החברה בחרה בפתרון הבינה העסקית של סאפ לאחר תהליך בחינה מעמיק, שכלל גם בחינת היתכנות (POC) מול מגוון פתרונות מתחרים בתחום זה. הבחירה בפתרון של SAP נבעה מיכולותיו העשירות ובראשן רמת האינטגרטיביות הגבוהה שלו עם SAP HANA.

אדיר אורן, מנכ"ל BICS , מציין כי "יישום פתרון ה- BI  בארגון היה מהיר ולשביעות רצון הלקוח. העבודה עם חלי גולדנברג, מנמ"רית Moroccanoil, הייתה יעילה בזכות הגדרה מדויקת ומעמיקה של הצרכים העסקיים וראייתה בנו כשותף, מה שאפשר לקבל החלטות מושכלות ומשותפות לאורך כל התהליך. אלה הם פרמטרים בסיסיים להצלחה של כל פרויקט BI. אנו רק בתחילת הדרך ובזמן הקרוב נעלה ביחד עם הלקוח עולמות תוכן נוספים. אנו מודים ללקוח על האמון לאורך כל הדרך".

לדברי גולדנברג, "החלטנו לבחור בפתרון הבינה העסקית SAP BusinessObjects מעל פתרון SAP Business One Powered by SAP HANA מאחר שחיפשנו פתרון לניתוח ולתחקור נתונים בכמויות גדולות של מידע בביצועים מעולים, והעלות לפתרון זה הייתה הרבה יותר נמוכה משאר הפתרונות שבדקנו. בנוסף, בחירה זו היוותה הכנה מאוד טובה למעבר עתידי מתוכנן לעבודה מלאה ב-SAP HANA. כשהטמענו את SAP Business One Powered by SAP HANA, לא ידענו עדיין מה יהיה ממשק המשתמש שבו נבחר להצגת ולתחקור הנתונים, אך לאחר בדיקה של מספר אלטרנטיבות החלטנו להשתמש ב SAP BusinessObjects לתחקור מידע מעל על ה HANA וכך הגענו לחברת BICS, שותף עסקי של סאפ, אשר מתמחה ב- SAP BusinessObjects. עבדנו איתם בשיתוף פעולה מלא, יחד עם צוות מאוד מקצועי שהיה זמין לנו בכל רגע בתהליך, מה שאיפשר לנו להגיע למערכת מדהימה שחוסכת המון זמן עבודה תוך מתן  גישה מהירה ונוחה למידע לכל המנהלים הבכירים שלנו- שעד עכשיו היו תלויים באנליסטים גם לשם הפקת הדו"ח הפשוט ביותר.

לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות SME ומנהל השותפים העסקיים בסאפ ישראל, "פתרון SAP BusinessObjects הוא מפתרונות ה-BI המובילים בעולם והוא נגיש כיום, הן מבחינת התאמה לדרישות העסקיות והן מבחינת עלויות רישוי ויישום גם לארגונים מסדר גודל בינוני וקטן. יישום פתרון BI בארגונים מאפשר להם לקבל נקודת מבט טובה יותר על הארגון ופעילותו, ובאמצעות זאת למקד משאבים בצורה יעילה יותר בדרך להשגת היעדים העסקיים והתפעוליים. אנו מברכים את חברת Moroccanoil על אימוץ טכנולוגיות חדישות ומתקדמות כדוגמת פתרונות בינה עסקית מעל SAP HANA. הצעד יאפשר למשתמשי ולמנהלי החברה כלי ניהול רבי עוצמה שיסייעו להם בהרחבת הפעילות הגלובלית".

אירועים קרובים