תוכן שיווקי

בעקבות אירוע ERP | מערכת לניהול משלוחים מתקדמת TMS מבית QAD

27/11/2014 15:56
עופר ליפקא

ארגונים גלובליים מוצאים את עצמם יותר ויותר בסיטואציה בה שרשרת האספקה (Supply chain ) שלהם מורכבת ביותר, היא כוללת אתרי ייצור ומחסנים במקומות שונים בעולם, לקוחות וספקים הפזורים ביבשות שונות ובמדינות שונות.

אחד האתגרים המרכזיים בניהול שרשרת האספקה הוא הצורך לשנע חומרי גלם מהספקים למפעלים השונים, להעביר מוצרי ביניים אל מפעלי הייצור והמחסנים השונים ולבסוף לדאוג  שהמוצר הסופי יגיע ללקוח.

על תהליך זה להתבצע בדיוק, ביעילות, תוך ניהול סיכונים בתהליך, עמידה ברגולציה בינלאומית ועל כל זאת להתבצע בעלות מינימלית. נוסף על כך כל אחד מאתנו רוכש היום באינטרנט במקומות שונים בעולם והמשלוח מגיע ביעילות תוך מעקב בכל זמן ושלב של המשלוח. אנו מצפים לא פחות ממערך שרשרת האספקה האירגונית.

 

 

אי עמידה באתגרים אילו תשפיע על הארגון במספר מישורים:
עלויות גדולות, סיכון באי עמידה בזמני משלוח, אובדן לקוחות, עיכובים וקנסות עקב אי עמידה ברגולציות ותהליכים מורכבים הדורשים זמן ומשאבים.
על מנת למנוע השפעות שליליות אילו עלינו לעמוד באתגרים שמציבה בפנינו שרשרת האספקה המודרנית.
יש לתמוך במספר מרכיבים עיקריים בתהליך המשלוח לאורך שרשרת האספקה:
א. יכולת לייצר מסמכים שונים הנדרשים על מנת לבצע תהליך משלוח, מסמכים אלה הם מסמכים רשמיים , מסמכי שילוח ועוד.
ב. יכולת בניית משלוח וביצוע איחוד של משלוחים.
ג. יכולת מעקב אחרי המשלוח בכל זמן ומקום בדיוק כמו שאנו עוקבים אחרי משלוח של מוצר שהזמנו באמזון  (Amazon ).
ד. תכנון המשלוח, מיהו המשלח המתאים? באיזו דרך? באיזה מחיר? ועוד.

Precision  חטיבה בקבוצת QAD  פיתחה את ה TMS (Transportation Management System  ) מוצר ייעודי לעולם המשלוחים. המוצר מכיל את כל המרכיבים הנדרשים כדי לעמוד באתגרי שרשרת האספקה המודרנית. ראשית המוצר עובד באינטגרטיביות מלאה עם מערכות ERP  שונות, ומכיל את כל ההגדרות והרגולציות הנדרשות למשלוח נתונים כגון: נתוני אמברגו, הגדרה של מוצרים מסוכנים, רגולציה של האו"ם, וכו'.

כמו כן קיימים במוצר כל הטפסים הנדרשים לשילוח, ומחולל טפסים גמיש המאפשר לבנות טפסי שילוח ייעודיים עפ"י דרישה.

מערכת TMS מאפשרת לאחראי המשלוחים למצוא את המשלח האופטימאלי לכל משלוח תוך בחירת עלות אופטימאלית למשלוח, המשלוח מנוהל בתוך המערכת באמצעות מנוע Workflow אשר מביא את האינפורמציה אל המשתמש הנכון בזמן הנכון ומוודא את שלמות תהליך המשלוח.

באמצעות תהליך ה Workflow אנו מצמצמים בצורה משמעותית מאוד את הסיכונים הקיימים בתהליך המשלוח וזאת על ידי בקרות שתהליכים נדרשים אכן בוצעו, כל הטפסים אכן יצאו ובצורה תקינה וכל זאת תוך בחינה האם אנו עומדים בכל הדרישות הלגאליות לכל אורך תהליך השילוח.

חברות רבות ומגוונות בחרו במערכת ה TMS של QAD  על מנת לשפר ולייעל את תהליכי המשלוח לאורך שרשרת האספקה שלהן. בין החברות ניתן למצוא: Apple,3M, Pepsi, GE, Nike, ועוד.
אנו רואים איפה כי פתרון בעיית השילוח לאורך שרשרת האספקה קריטי לתפקודו היעיל של ארגון גלובלי. פתרון זה קיים, זמין ומוכח ב QAD TMS.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לאיתי אמויאל 0507448037 [email protected]

אירועים קרובים