תוכן שיווקי

טכנולוגיית IQP היפנית-ישראלית תשתלב ביוזמת ה-IoT החדשה של פוג'יטסו

גיא קפלינסקי, מנכ"ל IQP: "הבחירה של פוג'יטסו בטכנולוגיית IQP לצד חברות כמו אינטל וסיסקו היא הכרה בחשיבות הטכנולוגיה שלנו לפיתוח אפליקציות עתידיות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT)"

27/11/2014 17:22
גיא קפלינסקי, מנכ"ל IQP

הענקית היפנית פוג'יסטו (Fujitsu) הכריזה על שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ היפני-ישראלי IQP, המספקת פלטפורמה לפיתוח אפליקציות ל האינטרנט של הדברים. במסגרת שיתוף הפעולה, תשווק פוג'יטסו את הפלטפורמה של IQP ללקוחותיה ברחבי העולם. פוג'יטסו תציע ללקוחות ה-IoT שלה בכלל המגזרים עד ששה חודשים של שימוש חינמי בפלטפורמת IQP על גבי ענן המחשוב שלה (Fujitsu Cloud), הן עבור פיתוח אפליקציות והן עבור הפעלת אפליקציות. בכך הופכת IQP לפלטפורמה עליה מתבססת יוזמת ה-IoT החדשה של הענקית היפנית, "Human-Centric IoT". מנכ"ל IQP, גיא קפלינסקי, מעריך שההסכם יכניס לחברה מיליוני דולרים בשנתיים הקרובות.

הפלטפורמה החדשנית של IQP, שהוקמה ומנוהלת על ידי היזם גיא קפלינסקי, מצמצמת את עלויות הפיתוח וזמני הפיתוח של אפליקציות בתחום האינטרנט של הדברים ובתחומים אחרים ביותר מ-50%. IQP מאפשרת לכל אדם לפתח בקלות ובמהירות אפליקציות בתחומי ה-IoT ובתחומים אחרים ללא כל ידע בקוד. IQP, המנוהלת מטוקיו ומחזיקה משרד פיתוח ברמת גן, מעסיקה קרוב ל-20 עובדים. IQP החלה את מכירותיה במרץ של 2014 וכבר גייסה 6 חברות ענק יפניות כלקוחותיה – פוג'יטסו, Mitsubishi Hitachi Power Systems, דנסו, Mitsubishi Motors, KDDI ו-Toyota ITC.

בימים אלה יוצאת IQP לסבב גיוס הון חיצוני ראשון של 10 מיליון דולר, לאחר שהושקע בחברה הון עצמי בסך 5 מיליון דולר. הסכום שתגייס החברה מיועד להרחבת המכירות שלה ביפן, להמשך פיתוח ושדרוג הפלטפורמה שהיא מספקת, ולחדירה לשווקים בינלאומיים נוספים ביניהם ארצות הברית וסין. החברה נמצאת על סף סגירת עסקאות מכירה נוספות עם חברות ענק נוספות בתחומי הרכב, התקשורת הסלולרית והמחשוב.

יוזמת ה-"Human-Centric IoT" של פוג'יטסו מאפשרת גישה לסביבת פיתוח קלה לשימוש ומבוססת מחשוב ענן בתחום האינטרנט של הדברים. היוזמה משלבת מגוון רחב של מוצרי פוג'יטסו בתחום זה, החל מחיישנים ומכשירים, דרך רשתות ועד יישומים שונים.

"הבחירה של פוג'יטסו בטכנולוגיית IQP לצד חברות כמו אינטל וסיסקו היא הכרה בחשיבות הטכנולוגיה שלנו לפיתוח אפליקציות עתידיות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT)", אמר גיא קפלינסקי, מייסד ומנכ"ל IQP. "אנחנו מנהלים מגעים עם חברות ענק נוספות בתחום, שיבשילו להסכמים במהלך 2015".

אירועים קרובים