תוכן שיווקי

סאפ הכריזה על זמינות פתרון ה-ERP לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני SAP Business One, על תשתית הענן של אמזון

27/11/2014 18:39
סאפ

סאפ (SAP) הכריזה על זמינות פתרון ה-ERP לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני SAP Business One על גבי תשתית הענן של AWS (ר"ת Amazon Web Services) באמצעות פלטפורמת SAP HANA.

זמינות הפתרון, שזכה גם להסמכה הנדרשת מצד AWS, מביאה עימה בשורה משמעותית לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני, שיוכלו להשתמש בפתרון ה-ERP במודל גמיש על פי דרישה, מבלי להידרש להוצאות כספיות גבוהות יחסית מראש ולהתחייבויות ארוכות טווח.

פתרון זה, שיהיה על בסיס תשלום פר שימוש, יאפשר לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני להפחית בצורה משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (Total Cost of Ownership) עבור רישיונות התוכנה, לעומת החלופות הקיימות כיום. במודל זה, הלקוחות יוכלו להשתמש ברישיונות הקיימים שלהם על גבי תשתית AWS, או לרכוש רישיונות חדשים מהשותפים העסקיים המורשים של סאפ.

לדברי פיטל מאוול, מנהל שותפים גלובלי ב-AWS, "אנו רואים גידול משמעותי מצד הלקוחות של סאפ שמריצים מערכות ליבה על הענן של AWS, וזמינות הפתרון SAP Business One על SAP HANA בתשתית הענן של AWS תאפשר להם ליהנות מכל היתרונות הקיימים. כל זאת לצד השגת גמישות עסקית, יצירת חדשנות לעסקיהם והפחתת עלויות רישוי התוכנה".

אירועים קרובים