תוכן שיווקי
‏סיפור לקוח

בנק ירושלים בחר בפתרון של חברת iTAnalyzer

מטרת הפרויקט: לאפשר שקיפות של המידע והדיווחים ממערכות הגיבוי

04/12/2014 14:32
בנק ירושלים

במציאות הקיימת כיום, המידע המתקבל מתשתיות המחשוב הארגוניות אינו אחוד, מתקבל מכל מערכת תשתית בנפרד ותחת מגבלות היצרן שלרוב אינו מביא בחשבון את ההשפעות של מערכות אחרות על אותה סביבה או את ההשפעה של המערכת על תפקוד מערכות אחרות.

חברת בוטיק המתמחה במגוון פתרונות מובילים בתחומם לארגוני אנטרפרייז. מוביסק

חברת בוטיק המתמחה במגוון פתרונות מובילים בתחומם לארגוני אנטרפרייז. מוביסק

התוצאה הינה חוסר בשקיפות ויכולת של המנמ"ר ומנהל התשתיות לקבל החלטות מבוססות מידע ולגדר את הסיכונים הנובעים ממערכות התשתית. בין הסיכונים הקיימים היא אכיפת מדיניות הגיבוי הארגונית. הפתרון שיושם בבנק ירושלים מבטיח שמדיניות הגיבוי הארגונית נבדקת אל מול כל מערכות הגיבוי בבנק ומתריעה על כל הפרה ממדיניות זו ומקטינה את החשיפה לסיכונים של אובדן מידע.

iTAnalyzer מייצרת תמונת תשתיות כוללת ומביאה לניהול אפקטיבי ופרואקטיבי של תשתיות המחשוב, להפחתת העלויות והסיכונים הכרוכים בתפעולם באמצעות מודולים אנליטיים ייחודים. המערכת אוספת מידע מכלל מערכות תשתיות המחשוב באופן עצמאי ללא תלות במערכות המידע או במערכות הניהול המסופקות על ידי היצרנים השונים, מנתחת את המידע באמצעות מנוע אנליטי מתקדם וייחודי והצגתו בממשק אחד ברור, מובן ובשפה עסקית. המערכת מציגה את המגמות המתפתחות לאורך זמן בתחומים הרלוונטיים, מתריעה על הפרות במדיניות התשתיות הארגונית ומסייעת בניהול נכסי המחשוב וביישום גישת IT as a business.

 

 

 

מייצרת תמונת תשתיות כוללת ומביאה לניהול אפקטיבי ופרואקטיבי של תשתיות המחשוב. iTAnalyzer

מייצרת תמונת תשתיות כוללת ומביאה לניהול אפקטיבי ופרואקטיבי של תשתיות המחשוב. iTAnalyzer

 

שרון בולר, מנהלת התשתיות והתפעול של הבנק מציינת כי "בחרנו בפתרון של iTAnalyzer על מנת לשפר באופן משמעותי את שקיפות המידע והדיווחים הקיימים כיום ממערכות הגיבוי. הפתרון של iTAnalyzer בגישתו הייחודית, הפרואקטיבית והאנליטית הוא אחד הכלים הכי קריטיים בארגון ועוזר לי כאחראית על תשתיות הגיבוי להבטיח כי המידע הארגוני מגובה באופן מלא ותקין כך שבעת הצורך, ניתן יהיה לשחזרו".

גדי גילאון, יו"ר מוביסק טכנולוגיות מפיצת פתרונות iTAnalyzer בישראל ומנמ"ר בעברו מציין כי "העדרם של מערכות מידע לניהול תשתיות ה  IT בארגונים מהוה חסם ליכולת של המנמ"רים ומנהלי התשתיות לאכוף אכיפת מדיניות בתחומי התשתיות והגיבוי (Compliance) ובקרה על התנהלות ה IT בהתאם ליעדים עסקיים. זוהי קפיצת מדרגה חיונית בהתפתחות ה IT הארגוני ומעידים על כך מנהלים שכבר אימצו את הפתרון בארגונם"
לפרטים נוספים

אירועים קרובים