אמיר רוזן, מנהל אגף Business Innovations ביעל תוכנה: "הכלים שלנו מובילים את המנמ"ר למקסום ביצועים"

"אנחנו מאפשרים למנמ"ר לקדם ולהיות מעורב בתהליכים לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית לצד מקסום הביצועים העסקיים אל מול הלקוחות", אמר רוזן, וסיפר על האגף שבראשו הוא עומד

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - דני לב רן, מנהל מכירות באגף Business Innovations ביעל תוכנה, ואמיר רוזן, מנהל האגף

"היום אנחנו נותנים למנמ"ר כלים כדי להוביל ולייצר ערך עסקי אמיתי עבור המנכ"ל והארגון שלו. אנחנו מאפשרים לו לקדם ולהיות מעורב בתהליכים לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית לצד מקסום הביצועים העסקיים אל מול הלקוחות", כך אמר אמיר רוזן, מנהל אגף Business Innovations ביעל תוכנה. רוזן ביקר במאורת הנמר יחד עם דני לב רן, מנהל המכירות של האגף . השניים סיפרו על שיתוף הפעולה הפורה של יעל תוכנה עם גוגל (Google) ועל חברות ומוצרים נוספים שהאגף מייצג, במטרה להציע למנהלים ולארגונים ערך עסקי משמעותי.

ספרו על האגף המחודש ומה אתם מציעים לשוק?
רוזן: "באחרונה חידשנו ועדכנו את אגף היישומים העסקיים ביעל תוכנה, במטרה למקד אותו ברוח התקופה ובשאיפה לחדשנות. שמו החדש של האגף, Business Innovation, מסמל את הסינרגיה בין חדשנות טכנולוגית לחדשנות בתהליכים העסקיים בארגונים, ולשם אנו חותרים. היכולת שלנו להעניק ללקוחות שלנו חדשנות בתהליכים העסקיים שלהם על בסיס חדשנות טכנולוגית, בשילוב השירותים והיישומים שאנו מציעים, משנים את התהליכים העסקיים בארגון ומאפשרים לכל ארגון לעשות יותר בפחות ובכך להשיג את היעדים העסקיים שלו.

שם זה נקבע בתום שנה של עשייה ומאמץ מרוכז להוביל ולקדם חדשנות ובכלל זה שיתופי פעולה חדשים עם חברות ומוצרים מהמובילים בעולם, כגון: Google for Work לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית בחברות, Google Cloud Platform, כמו גם Salesforce ו-Spanning, כשהמטרה היא לתת למנמ"ר כלים כדי להוביל ולייצר ערך עסקי אמיתי עבור המנכ"ל והארגון שלו. אנחנו מאפשרים לו לקדם ולהיות מעורב בתהליכים לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית לצד מקסום הביצועים העסקיים אל מול הלקוחות.

האגף מתמקד בפתרונות האנטרפרייז של גוגל, הכוללים את Google Apps for Work ואת שאר פתרונות הענן שלה לארגונים, דוגמת IaaS ,PaaS, ופתרונות Mbaas (ר"ת Mobile Backend as a service). בנוסף, אנחנו מייצגים מגוון של פתרונות משלימים המעניקים אקו-סיסטם מלא בתחום הענן, כמו למשל מערכת של חברת FreeForm ל-Output Management, שמאפשרת לארגונים להשיג יתרון תחרותי מול מתחריהם בכך שהיא מעניקה את היכולת להעצים את הקשר עם הלקוח והנעתו לפעולה בהתאם לתרחישים עסקיים. באחרונה התחלנו גם לייצג את פתרונות ה-CRM בענן של Salesforce וכמובן, חשובה לא פחות, מערכת MegaCenter, שפותחה ביעל. זהו כלי CRM המיועד לניהול לקוחות וקמפיינים במוקדי שירות ומכירה ומותקן אצל ארגונים רבים בישראל, כמו yes, בנק יהב וישראכרט. המערכת ממשיכה להיות מפותחת בחברה על בסיס קבוע ובשנה הבאה תוצע גם כשירות בענן".

מה מציעה גוגל היום למשתמשים הארגוניים?
אמיר: "כיום עובדים בארגונים רוצים לעבוד מכל מכשיר בכל מקום בצורה זהה, חלקה ופשוטה בבית, בעבודה, ברכבת וכד'. התשתיות והשירותים של גוגל נותנים את המענה המיטבי ואת היכולת לעשות זאת על בסיס שירותים ותשתיות מובילים בתחומם שרובנו משתמשים בהם כל יום, כל הזמן, בבית, בטלפון הנייד, בטאבלט וכד'. גוגל התאימה את מוצריה לשוק הפרטי והפכה אותם למתאימים גם לשוק העסקי ובכך הם עוזרים לשפר את הפרודוקטיביות הארגונית אם בחדשנות, בעבודה משותפת ועוד. כיום, בזכות למעלה מ – 180 דטא סנטרים בעולם, רשת עוצמתית, יכולת עיבוד ותשתית אפליקטיבית יחודית, גוגל מספקת ביצועים אופטימלים, אלסטיות מלאה, אבטחת מידע ופרטיות ברמה גבוהה".

לב רן: "התפיסה של גוגל היא לאפשר לעובדים להתחבר למשרד מכל מקום. לא משנה איפה אני נמצא – אני מסוגל להתחבר למערכות ולכלי העבודה הארגוניים שלי. עובדים מבקשים לקבל גם בעבודה את החדשנות שיש להם בבית והכלים של גוגל מאפשרים להם לעשות זאת, אם זה בשליחת מייל, בגישה ליומן ולאנשי קשר, גישה למסמכים, כולל עבודה משותפת על אותו המסמך מרחוק, שיחות טלפון ושיחות ועידה ב-וידיאו און ליין, והכול תחת קורת גג אחת, בשירות מנוהל מבית גוגל. באמצעות תשתית הענן האלסטית של גוגל ניתן גם לבנות יישומים, לאחסן ולהפיץ תכנים וניתוח נתונים (Big Data)".

איך משתלבת הטכנולוגיה של salesforce במערך הזה?
רוזן: "באחרונה התחלנו לייצג את salesforce, שהפתרון שלה עולה בקנה אחד עם מערך הפתרונות שלנו. הערך המוסף שלנו בתחום הוא בהבנה שלנו בתהליכים ובצורך בחדשנות עסקית בכל הספקטרום, החל בשירות ומכירה ודרך שיווק ותמיכה. המומחיות שלנו בעולמות אלה לצד מומחיות בשוק מערכות ה-IT והאינטגרציה, ובכלל זה עשרות מומחים מנוסים שמתמחים בזה, מאפשרים לנו לספק פתרון הוליסטי, עסקי וטכני – וזה הכיוון אליו אנחנו מכוונים באופן כללי".

מה היתרון של יעל תוכנה ביישום פתרונות אלה?
לב רן: "האגף שלנו מתפקד כמו סטארט-אפ. אנחנו מהירים, חדשניים מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת התפיסה העסקית וזה אחד הייתרונות שלנו. המטרה שלנו להיות יד ימינו של המנמ"ר ולאפשר לו להציג בפני ההנהלה שלו ערך אמיתי".

רוזן: "ליעל תוכנה ניסיון רב שנים בשוק האנטרפרייז. כארגון הפועל בשוק מעל 50 שנה ומקיים שותפות ארוכת שנים עם לקוחותיו, יש לנו את היכולת להכיר ולהבין את צרכי הלקוח לעומק. השילוב בין החדשנות של גוגל בפרט ושאר הפתרונות שלנו בכלל, לניסיון ולהיכרות של יעל עם שוק האנטרפרייז הישראלי מאפשרים ללקוח ליהנות מהטכנולוגיות החדשניות ביותר עם שותף ותיק ויציב, שחי את העולם ומביא איתו המון ערך מוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים