תוכן שיווקי

בעקבות אירוע קלאוד | CloudZone קיבלה מעמד של משווקת AWS עולמית

09/12/2014 14:37
Cloudzone, יחידת הענן של מטריקס

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, המציעה ללקוחותיה פתרונות ושירותים של AWS (ר"ת Amazon Web Services), קיבלה באחרונה מעמד של משווקת AWS עולמית. במסגרת זו, תורשה CloudZone למכור פתרונות ושירותי AWS בכל מדינה בעולם.

בכפוף לשיתוף פעולה זה, ל-CloudZone יש כבר מספר לקוחות בינלאומיים, ביניהם לקוחות מהמגזר הפיננסי בארצות הברית, חברות בתחום הפינטק וחברות טכנולוגיה אחרות.

כתוצאה מהעלייה בדרישת הלקוחות למנף פתרונות מחשוב ענן, הקימה מטריקס ב-2013 את CloudZone – יחידה המציעה לארגוני אנטרפרייז, SME וסטארט-אפים שירותי מחשוב ענן המנוהלים על ידי צוות מקצועי ומנוסה. שירותי היחידה כוללים מתן מענה וליווי ללקוחות בכל שלבי מחזור הפרויקט: ייעוץ, ארכיטקטורה, פיתוח, הטמעה, ניהול סביבות ותמיכה – בהתבסס על השימוש האינדיבידואלי של הלקוח ותוך מקסום הערך העסקי לארגון.

ארתור שמונק, דירקטור CloudZone, מסר כי "אנו מביאים לשוק הבינלאומי את הזריזות והיצירתיות הישראלית לצד הגב החזק והיציבות של מטריקס. הניסיון העשיר והמגוון של מטריקס עם חברות בכל הגדלים, ובכל המגזרים בשוק הישראלי, יחד עם הניסיון של נציגויותיה בחו"ל, כמו Exzac בארצות הברית, מטריקס גלובל במזרח אירופה וג'ון ברייס בסין, מהווים נקודת פתיחה מבטיחה להובלת פרויקטי ענן מוצלחים בעולם".

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה והאמון שניתן לנו על ידי AWS ועל ההזדמנות להשתלב בפרויקטי ענן גדולים ברחבי העולם", הוסיף שמונק.

 

אירועים קרובים