תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | אמזון ומטריקס מדברות על הענן עם משרדי הממשלה

10/12/2014 10:50
Cloudzone, יחידת הענן של מטריקס

אם נאס"א (NASA) אימצה את תשתיות הענן של Amazon Web Services ומספקת תשתיות בסטנדרט אחיד לכל לקוחותיה, אזי גם משרדי הממשלה בישראל יכולים להיות בטוחים ברמת שמירת הפרטיות ואבטחת המידע שמספקת AWS. זהו אחד המסרים המרכזיים שהוצגו בפני מנמ"רי ממשלה ומגזר ציבורי בכנס  "ענני (ברכה) בשמי הממשלה", שנערך על ידי יחידת CloudZone של מטריקס ו-AWS במלון קראון פלאזה בירושלים. בכנס השתתפו בכירים מיחידת CloudZone של מטריקס ומ-AWS.

"עד 2020, רוב הארגונים יעבדו במודל ההיברידי", אמר ארתור שמונק, דירקטור יחידת Cloudzone של מטריקס.


מימין: הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל; ארתור שמונק, דירקטור CloudZone של מטריקס; רן רוטשילד, מנהל מכירות ב-CloudZone; ודב טודורוב, מנהל אזורי של המגזר הציבורי וראש תחום ארכיטקטורת פתרונות באזור EMEA ב-AWS.

מימין: בנצי שער מאגף מערכות המידע של בנק הדואר ואבי בן חמו, מנהל ה-IT של הבנק.

 

מימין: רונן אנגלר, סמנכ"ל מכירות של מטריקס; דב טודורוב, מנהל אזורי של המגזר הציבורי וראש תחום ארכיטקטורת פתרונות באזור EMEA ב-AWS; ליאו ז'נדובסקי, ארכיטקט פתרונות ב-AWS; כריסטופר טרומנס, מנהל פיתוח עסקי של AWS בישראל; הראל יפהר, מנהל פעילות AWS בישראל; אריקה ארדוס, ראש מגזר ציבורי ב-AWS; רנית זקצר, ה-CTO של מטריקס; גיולו סורו, ארכיטקט פתרונות ב-AWS ישראל; ארתור שמונק, דירקטור CloudZone של מטריקס; סי.ג'יי. מוזס, דירקטור גלובלי של תוכניות ממשלה ב-AWS; וכריסטיאן זהורסקי-פיליפ, מנהל פעילות מכירות פנימיות ב-AWS.

אירועים קרובים