תוכן שיווקי

לקראת אירוע CLOUD 2014 ב-18 בדצמבר | להעביר דטה סנטר לענן מודל 2015 בקלות

15/12/2014 15:50
ארז פז CTO ומיסד חברת Singular

כתב: ארז פרז

אם אתם חושבים להעביר במהלך 2015 את חדר המחשב מהאתר שלכם לענן, מענן ציבורי אחד לענן ציבורי אחר – הכתבה הזו עבורכם. Double-Take Move מאפשר לכם להעביר את חדר המחשב שלכם לאתר אחר או לענן, ללא תלות בחומרה, אחסון, תוכנה או מערכת הפעלה. כמו כן, המעבר יבוצע כמעט ללא השבתה, בלי שהמשתמשים או הלקוחות ירגישו, וכל זה ינוהל מקונסול אחד מרכזי, שייתן לכם להחליט מתי לבצע את המעבר – בלחיצת כפתור.

ביצוע פרויקטים של העברת חדר מחשב לענן או לכל סביבה מרוחקת אחרת דורשים השבתות רבות. הם דורשים תכנון מסיבי מקדים שכולל בחינת חלופות לאתר יעד, בניית Design מפורט, רכש ציוד לאתר יעד או רכש נדל"ן וירטואלי בענן, העתקת חומר בזמן השבתה, ביצוע ניסויים באתר יעד, העתקה נוספת של החומר, ביצוע השבתה לצורך המעבר בפועל ועוד משימות רבות. אין דרך אחת להעביר חדר מחשב, לכל ארגון יש צרכים ואילוצים שונים אשר מעצבים את הפרויקט, אבל בכל פרויקט שכזה, דבר אחד ברור: הפרויקט מסובך ובטוח דורש השבתות. לא בהכרח!

Vision Solution פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת להעביר חדרי מחשב של ארגון ממקום למקום כמעט ללא השבתה. כך, ניתן להעביר את כל תשתית המחשוב לכל אתר או ענן באופן שקוף, ללא חשש לפגיעה בשירות לעובדים וללקוחות.

הטכנולוגיה מבוססת על רפליקציית Real-Time Byte-Level בין שרתים ללא תלות בחומרה, אחסון או אפליקציה. היא מכילה 24 פטנטים ייחודים ומאפשרת רפליקציה בזמן אמת, רפליקציה על גבי WAN (גם לספק ענן מרוחק בחו"ל, כגון Amazon EC2 או MS Azure), רפליקציה מכל תשתית לכל תשתית – X2X אמיתי, ביצוע בדיקות בענן למידע האמיתי לפני מעבר לעבודה בייצור. כל התהליך נשלט באמצעות קונסול ניהול נוח וקל. הפתרון נקרא Double-Take Move.

באמצעות הפתרון ניתן להעביר כל שרת פיזי או וירטואלי עם כל אפליקציה לכל אתר או ספק ענן בעולם. המעבר יהיה שקוף למשתמש והטכנולוגיה של Double-Take תשמור על Consistency של כלל המידע, כולל מערכת הפעלה, אפליקציה ודטה בייס, כגון SQL ,Exchange, אורקל (Oracle) ועוד. תוכלו לבחור מועד נוח לביצוע בדיקות ללא פגיעה בשרת המקור ומועד לביצוע המעבר בפועל (Cut Over) – כיבוי שרת מקור והדלקת יעד.

ניתן לבצע רפליקציה במגוון תצורות, כגון P2P – בין שרתים פיזיים (חומרה לא זהה), P2V – בין שרת פיזי ל-VMware או ל-Hyper-v, גם בתצורת Many to One וגם בתצורת One to One, וכן V2V בין וירטואלים (גם בין תשתיות וירטואליזציה לא זהות) ו-V2P מווירטואלי לפיזי.

יש ל-Double-Take Move מודל של בדיקות, כך שניתן לבדוק את תשתית היעד לפני המעבר הסופי, לוודא שהמערכות אמינות וטובות. לאחר הבדיקה ניתן להמשיך את הרפליקציה ובמועד נוח מאוחר יותר לבצע את ה-CutOver הסופי, לפי הצורך, מרמת שרת בודד, קבוצות שרתים או לכל הדטה סנטר.

הגמישות שמקבלים מקלה בצורה משמעותית על פרויקט מעבר הדטה סנטר ומספקת סט כלים לביצועו ללא השבתה.

 

הכותב הינו CTO ומיסד חברת Singular. בעל 15 שנות ניסיון בתחום

אירועים קרובים