תוכן שיווקי

עדי פשרל מונה לדירקטור מכירות ושיווק ב-Vision.bi

16/12/2014 18:10
עדי פשרל, דירקטור מכירות ושיווק ב-Vision.bi

עדי פשרל מונה לתפקיד דירקטור מכירות ושיווק בחברת Vision.bi.

פשרל (31), בוגר תוכנית Honors MBA של אוניברסיטת בן גוריון, הגיע לחברה לאחר שלוש שנים בחברת ג'יסטט, בהן הועסק כמנהל מכירות ושיווק. המינוי צפוי לחזק את נוכחותה של Vision.bi בארץ ובעולם ולמנף פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים מתקדמים מבית החברה.

Vision.bi היא חברה מובילה לפיתוח ומימוש פתרונות BI ו-Big Data מקצה לקצה וכוללת חטיבת פרויקטים, חטיבת מחקר ופיתוח תוכנה וכן מטה פעילות צפון אמריקה, הממוקם בניו יורק.

בהובלת המנכ"ל, איתמר בן חמו, פעילה החברה בארץ ובעולם, ובין לקוחותיה ניתן למצוא עשרות חברות מובילות ממגוון תחומים, כגון היי-טק ואינטרנט, ביטוח ופיננסים, תקשורת, קמעונאות ותעשייה.

Vision.bi מתהדרת בניסיון מעשי של חמש שנים בפרויקטי Big Data ומימוש תהליכים עסקיים מורכבים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וכן בפתרונות תוכנה מצליחים בתחומי Data Quality ו-Data Governance.

באחרונה השיקה החברה פתרון תוכנה חדשני ומתקדם לניהול מידע בארגון המאפשר, בין היתר, טיפול ייחודי בנושא הזנות ידניות של נתונים עסקיים על ידי יצירה מהירה של מסכים דינמיים. הפתרון, ששמו Reference Data Admin, מצטרף למוצר התוכנה הוותיק של החברה לבקרה וניטור נתונים, Quality Gates, המשרת חברות מובילות בארץ ובעולם. גרסה חדשה של Quality-Gates, התומכת בין השאר בטכנולוגיות מתקדמות מעולמות Big Data, תשוחרר בסוף הרבעון הראשון של 2015.

Vision.bi היא נותנת חסות לכנס BI – Big Data של קבוצת אנשים ומחשבים, שייערך ב-19 בינואר באולם אווניו שבקריית שדה התעופה, ותקים דוכן ייעודי בו יספרו נציגיה על הפתרונות השונים של החברה.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים