Triple T העבירה את מתקני Perion לחולון; היקף הפרויקט: חמישה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט ביצעה Triple T תכנון של תשתיות פסיביות, מערכות אבטחה וכ-50 חדרי ישיבות ● הפתרון מאפשר שליטה ובקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים לסביבה אחודה אחת

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: קובי קנטור

Triple T סיימה לפני ימים אחדים פרויקט להעברת משרדי ומתקני Perion למגדלי עזריאלי בחולון, בפרויקט כולל שהיקפו הכספי מוערך בחמישה מיליון שקלים.

Perion, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור מפתחי אפליקציות, איחדה את פעילות החברה בישראל עם חטיבת Client Connect (לשעבר חלק מ-Conduit). החברה מיקמה במשרדים החדשים את המטה וצוות העובדים בארץ. בנוסף, היא פועלת מסיאטל ומסן פרנסיסקו שבארצות הברית.

במסגרת הפרויקט ביצעה Triple T תכנון של תשתיות פסיביות, מערכות אבטחה וכ-50 חדרי ישיבות. אלה כוללים ציוד טכנולוגי של Creston, שמספקת פתרונות משולבים של מערכות שליטה ובקרה, ופריטי ציוד נוספים.

הפתרון שהוטמע ב-Perion מאפשר שליטה ובקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים לסביבה אחודה אחת, על כלל מרכיבי תפעול חדרי הישיבות.

כמו כן, הוקם חדר מחשב חדש שכולל: מערכות אלקטרו מכניות שמתאפיינות ברמות שרידות ואמינות גבוהות; מערכת אל פסק; מסדי תקשורת ושרתים; פסי חשמל מנוהלים (PDU); חיישני טמפרטורה ולחות לניטור תנאי אקלים; מערכת קירור מיזוג INROW מגובה, שמאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה ופסי שקעים מנוהלים לאיזון ותכנון עומסים. הפרויקט רף כולל טיפול בתחומים השונים כמו תקשורת דטה סנטר ואבטחה.

לדברי עופר עוז, מנכ"ל Ttiple T, "האתגר המרכזי בפרויקט היה תכנון ייחודי המשלב מערכות מתחומים שונים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות הנגזר מאופי החברה באתר החדש ומעבר בלוח זמנים צפוף לאתר החדש ללא תקלות".

נדב קישוני, מנהל הרכש מטעם Perion, ציין כי "הפרויקט היווה אתגר טכנולוגי מהותי עבור החברה, הן ברמת הכנסת טכנולוגיות חדשות והן ההחלפה המסיבית של תשתיות תקשורת ומחשוב בעת ביצוע הפרויקט, עקב המעבר המואץ של החברה לבניין החדש". קישוני ציין כי "הפרויקט בוצע וביעילות ובמקצועיות גבוהה על ידי Triple T והארגון פועל באופן מיטבי, תוך שימוש בתשתיות מהירות לטובת מתן שירות איכותי יותר ללקוחות החברה בארץ ובעולם".

Triple T ביצעה בשנה האחרונה פרויקטים רבים נוספים בתחום התכנון ומעבר משרדים של חברות שונות למתחם עזריאלי בחולון, ביניהן: סאפיינס, טלדור, פיניסאר, AKT ואוויה (Avaya). המגדלים מאכלסים משרדים בשטח של כ-60 אלף מ"ר. פרויקטים נוספים אותם ביצעה החברה, בין היתר, הם ב-ConduIT, אגד ובעיר הבהדי"ם.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רענן בקר

    אוהב מאוד מהלכים כאלה. העיקר לפזר את ההשקעות בכל הארץ, כדי שכולם ייהנו. ככה יפסיקו להרגיש שבמקומות מסוימים פשוט אין עבודה. כל הכבוד.

  2. מיכאל

    פרויקיט יפה, אבל כמה שגיאות כתיב בכתבה אחת? איך יכול להיות שאין הגהה בסיסית...

  3. דני

    הזלזול בקורא מדהים- כמה שגיאות בכתבה פשוטה אחת. אפילו את שמות הhברות "הצלחתם" לשבש- לא מדובר ב- PIRION (אלא ב- PERION) ובסוף- Ttiple T (במקום Triple T)/ מעניין אם תפרסמו התגובה או תצנזרו..

אירועים קרובים