תוכן שיווקי

yes משפרת תחרותיות וביצועים בעזרת פורטל נתונים עסקיים חדש מבוסס NECTO

22/12/2014 17:22
מימין: עדו ביגר – מנהל מחלקת בינה עסקית יאיר רבי – מנהל תחום ממשק לקוחות וטכנולוגיות BI, עמיחי פנר – טכנולוג BI

חברת הטלוויזיה yes סיימה את הטמעת פורטל נתונים עסקיים מבוסס NECTO.

הפורטל משמש יותר מ-450 משתמשים בכל היחידות העסקיות, החל בהנהלה הבכירה וכלה במנהלי הצוותים במוקדים, ומקיף נתונים עסקיים חוצי חברה כגון מכירות, שירות, שיווק, טכני, שירותים מתקדמים ונתונים פיננסיים.

המערכת משמשת את עובדי החברה ברמה יומיומית, כחלק אינטגרלי משגרת היום, ומאפשרת ל-yes לשפר את יכולותיה התחרותיות, להעלות את רמת השירות, לייעל את עבודת מטה החברה ולשפר ביצועים עסקיים, כולל מכירות, רווחיות, צמצום הוצאות ועוד.

לדברי מנהל מחלקת בינה עסקית, עדו ביגר: "ה-BI ב-yes מהווה את ספק המידע לצורך קבלת ההחלטות בארגון. לפיכך, מערכות ה-BI צריכות לעמוד בסטנדרט המצופה ממערכות ליבה בארגון, בהיבטי הנוחות, הוויזואליות, המענה לצורך וההנעה לפעולה המובנית שבהן. גם בהיבט המחיר וההמשכיות לפורטל הקודם היה ל-NECTO יתרון ברור".

לדברי רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע: "בבחירת הטכנולוגיה עומדת לנגד עינינו קודם כל מטרת מינוף הביזנס בארגון. סוג כזה של טכנולוגיה, שמשפר את עבודתנו הן בפן הניהולי והן בפן התפעולי, ועל ידי כך, בעקיפין, את חוויית לקוחות החברה, מהווה עוגן חשוב בפלטפורמת ה-BI הארגוני. הרובד הסוציאלי במערכת ויכולות שיתוף התובנות העסקיות עניינו אותנו והיוו יתרון לעומת מערכות אחרות שעמדו על הפרק".

הפרויקט, שבוצע על ידי תחום ממשק הלקוחות וטכנולוגיות ה-BI, בניהולו של יאיר רבי, בשילוב עם מחלקת התשתיות, נמשך כחודשיים וחצי. הוא כלל שדרוג אפליקטיבי ותשתיתי לכל סביבות המערכת, בעלות משוערכת של עשרות אלפי שקלים,  והדרכות רבות במטה החברה ובמוקדים השונים בארץ.

אירועים קרובים