תוכן שיווקי

לקראת כנס IT מוניציפלי, 31 בדצמבר | SMBIT – מהפכת התקשוב בראשון לציון

29/12/2014 18:25
תציג בכנס IT את מערכת התקשורת המתקדמת בראשון לציון. SMBIT

"הלקוח שלנו הוא תלמיד או תלמידת בית הספר, שצריכים גישה לרשת האינטרנט באופן המהיר והבטוח ביותר שניתן לספק", כך לדברי יואב לודמר, מנכ"ל חברת SMBIT, שמקימה את פרויקט התקשורת הפדגוגית המתקדם בראשון לציון.

חברת SMBIT תציג בכנס IT מוניציפלי של אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום ד' הקרוב, 31 בדצמבר, את מערכת התקשורת המתקדמת בראשון לציון, המספקת לכל בתי הספר בעיר את חיבור אינטרנט מהיר בישראל. הפתרון משלב את ספקיות התשתית HOT, בזק ו-IBC יחד. המערכת שרידה ומהירה ביותר, ומאפשרת גלישה בטוחה, במהירות של מאות מגה-ביט לשנייה.

איציק כרמלי, מנהל התקשוב העירוני של עיריית ראשון לציון, יציג בהרצאתו בכנס את פרויקט תקשוב מערכת החינוך בעיר שמבצעת SMBIT. במסגרת הפרויקט מוחלפות תשתיות פסיביות בבתי הספר בכבילת נחושת בעלת ערך קרינה נמוך במיוחד, מותקנים מתגי גיגה-ביט מהירים, מוצבות מערכות תקשורת איכותיות המבוססת איחוד מספר תשתיות אינטרנט ומספר ספקי גישה בו זמנית, במטרה לקבל רוחב פס גבוה, יציב ובעלות נמוכה. כמו כן, הפרויקט כלל, בראשונה בישראל, התקנה של מערכת ניתוב LLB עם קווי IBC ברוחב פס סימטרי של מאות מגה-ביט. כן מותקנות מערכות Wi-Fi מנוהלות בעלות ערכי קרינת RF נמוכים במיוחד. מערכות סינון תוכן משלימות את הרשת לכדי פתרון אינטרנט פדגוגי יציב מהיר ובטוח, בעלויות תפעול נמוכות.

פרויקט התקשוב של עיריית ראשון לציון, בהובלת ד"ר שוש נחום, ראשת מנהל החינוך, ואיציק כרמלי, מנהל התקשוב העירוני, ובביצוע SMBIT, יחד עם השותפים הטכנולוגיים, בהם Radware וג'וניפר (Juniper), מצעיד בבטחה את מערכת החינוך בראשון לציון לקראת פדגוגיה מתקדמת של המאה ה-21.

"אינטרנט ראשוני"
SMBIT הקימה עבור עיריית ראשון לציון את ליבת מערכת התקשורת העירונית לתחום החינוך על בסיס רשת הסיבים אופטיים שפרסה העירייה, מערכת התקשורת מספקת תשתית IP אחודה למערכת החינוך העירונית ומאפשרת, בנוסף למערך מצלמות אבטחה מתקדם הקיים בעיר, גם אספקת חיבור אינטרנט מהיר ובטוח, ברוחב פס גבוה ובעלות נמוכה. לרשות העירייה הועמדו כלי ניתור ושליטה על כלל מערך התקשורת בבתי הספר: מתגים, Wi-Fi, שרתי סינון התוכן וקווי התקשורת. בעתיד הקרוב תשמש תשתית הסיבים גם לחיבור בתי הספר לטלפונית IP וכן לקריאת שעוני נוכחות.

Wi-Fi עם ערכי קרינה נמוכים במיוחד
במסגרת הפרויקט התקינה SMBIT מערכת אלחוט בבתי הספר בעלת ערכי קרינת RF נמוכים במיוחד, העומדים בתקנים העולמיים המחמירים ביותר ובהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה. מערכת האלחוט הותקנה בהתאם להנחיות משרד החינוך.

סינון תוכן
בצד הצורך לספק חיבור אינטרנט פדגוגי מהיר ויציב למערכת החינוך, קיימת החובה לספק סינון תוכן הולם ויעיל. הדרישה הפדגוגית לנגישות רחבה לאינטרנט ביחד עם הקפדה על תוכן הולם וחינוכי מציגה אתגר טכנולוגי, חברת SMBIT התקינה מערכת סינון תוכן חדשנית המספקת סינון גרנולארי מתקדם ביותר, עם חיבור לסביבת YouTube for school, המאפשר גישה למאגר הווידיאו הפדגוגי המסונן הגדול בעולם. בתי הספר בראשון לציון זוכים לגלישה מהירה ובטוחה, שכוללת מערכת בקרה עירונית שמאפשרת, בין היתר, ניטור מילות מפתח המעידות על מצוקת תלמיד ושליחת התרעה להנהלת בית הספר.

בכנס תוצג המערכת בביתן SMBIT ותיערך הגרלה של תוכנת סינון תוכן לגלישה בטוחה לבית ספר שלם.

מקווים לראותכם בכנס.

אירועים קרובים