תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | אדוונטק מסייעת לארגונים להציב את הלקוח במרכז, וזוכה על כך בפרס כפול

30/12/2014 17:47
זאב ינאי, נשיא אדוונטק טכנולוגיות

בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערכה בחודש האחרון, זכתה אדוונטק בפרס הצטיינות על ביצוע שני פרויקטים – בעיריית חיפה ובחברת שיכון ובינוי. המשותף לשניהם הוא הסיוע שהמערכת מספקת לארגונים, בהצבת הלקוח – תושבי העיר ורוכשי הדירות – במרכז.

זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק: "ראשית, אני מבקש לברך את כל הזוכים, המנמ"רים בארגונים, ועמיתיי ספקי פתרונות התוכנה. אנחנו באדוונטק עולים לאוויר בימים אלה (תחילת 2015) במספר פרויקטים של ERP ו-CRM המבוססים על טכנולוגיות ופרויקטי אופטימיזציה של שירות המבוססים על תוכנת Click Software. אני מאמין שפרויקטים אלה יזכו אותנו בפרסים גם בשנה הבאה".

הצבת הלקוח במרכז הינה ערך שחשיבותו ידועה לכל ארגון. אולם המעבר משלב ההצהרה לביצוע אינו טריוויאלי. קושי זה בה לידי ביטוי בייחוד במערכות עתירות לקוחות, בהן קשה לטפל באופן אישי בכל פרט. יישום מתוחכם של מערכת ממוחשבת, התומך בטכנולוגיות גישה עכשוויות (אינטרנט, מובייל…), ייתן מענה לצורך זה.

בשנים האחרונות, אדוונטק מסייעת לחברות ולמנהלי מערכות המידע בהתמודדות עם האתגרים הנצבים בפניהם בשיפור תהליכי המכירה והשירות והעלאת רמת שביעות הרצון של לקוחות החברה. מערכת Contact 360 של אדוונטק, המבוססת על Dynamics CRM, מציבה את הלקוח במרכז ומאפשרת קבלת תמונה מקיפה אודות פעולות המכירה והשירות השונות. המערכת מאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, החל מאתר האינטרנט, הרשת החברתית ואפליקציות מובייל, דרך מוקדי המכירה והשירות ועד לנציג השטח השונים.

גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט אדוונט

גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט אדוונט

שילוב הטכנולוגיות הייחודי הקיים באדוונטק מאפשר להעניק ללקוח Best of breed solution המבוסס על שילוב ואינטגרציה של Dynamics CRM ו-SharePoint, תוך שילוב מוצרים משלימים אותם אדוונטק מייצגת בארץ באופן בלעדי, כגון Click Software ו-Callidus (מוצרי תוכנה לניהול אופטימלי של טכנאים וניהול תמריצים). יכולות אלה באו לידי ביטוי בין היתר בשני פרויקטי CRM – בעיריית חיפה ובשיכון ובינוי, שזכו לאות הוקרה והערכה בתחרות IT Awards 2014 של אנשים ומחשבים. המערכות תרמו רבות לשיפור רמת השירות תוך מתן מענה איכותי, מהיר ומדויק שהעלה את שביעות הרצון.

גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט (Microsoft) באדוונטק: "אנו מקפידים לשים את לקוחותינו במרכז ועוזרים גם להם לעשות כן הודות לשילוב המצוי באדוונטק בין מומחים, שמכירים לעומק תהליכים עסקיים בעולם השירות והמכירות, לטכנולוגיות מובילות של מיקרוסופט ומוצרים משלימים אותם אדוונטק מייצגת".

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה

מערכת לטיפול בפניות תושבים, המאחדת את המידע מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. ביישום זה נעשה שילוב בין Dynamics CRM למערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן פתרון מיטבי.

המערכת מאפשרת את ניהול האינטראקציה מול התושב לאורך כל הטיפול בפנייתו, ובין היתר: קבלת פניות באופן רב ערוצי (אינטרנט, מובייל, טלפון), ניתובן לגורם מטפל רלוונטי, מעקב אחר הטיפול בהן, כולל ניהול SLA, תיעוד תכתובת עם התושב ומשלוח הודעות ועדכונים לתושב, בהתאם לאופן ההתקשרות המבוקש על ידו.

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי

בפרויקט הוטמעה מערכת שירות להתנהלות אל מול הלקוח, המספקת תמונת מצב מקיפה, החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגבייה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, טיפול בליקויי בניה כולל מעקב אחר ביצוע התיקונים ו-SLA, פרוטוקול מסירה ותהליך האכלוס. המערכת עובדת באינטגרציה עם מערכת ניהול מסמכים ומהווה תחליף לתיקים הפיזיים של לקוחות וכוללת גם פורטל קבלנים שמרכז ומנהל את הפעילות וההתקשרות מולם.

יישום המערכת שיפר את רמת השירות ללקוחות שיכון ובינוי וייעל את עבודת התפעול במחלקת שרות הלקוחות.

אירועים קרובים