תוכן שיווקי

MyBooks – הצלחה נוספת מבית MyBusiness

01/01/2015 16:07
MYBUSINESS

איך סיימתם את שנת 2014? אנחנו בתחילתה של שנה אזרחית חדשה וזה זמן מצוין לקבל החלטות לשנה העסקית שבפתח. לשם כך פגשנו את אילן זריהן, ה-CEO של MyBusiness ואחד ממייסדיה. זריהן סיפר לנו על MyBooks, הפיתוח החדש מבית היוצר של MyBusiness, שנועד להקל על כאב הראש עימו מתמודדים בעלי עסקים רבים בכל הקשור לניהול החשבונות של בית העסק שלהם.

אז מה היא MyBooks ולמי היא מיועדת?
"MyBooks היא תוכנת הנהלת חשבונות בפלטפורמת ענן המציעה פתרון הוליסטי לתחום הנהלת החשבונות באינטרנט. באמצעות MyBooks ניתן להפיק ולשלוח חשבוניות וקבלות, לסלוק כרטיסי אשראי, לעקוב באופן שוטף אחר חיובי הלקוחות שלך – כל זאת בקלות, במהירות, מכל מקום וללא כל צורך בהתקנת תוכנה. MyBooks מתאימה לכל בית עסק, בכל גודל, אשר נדרש להפיק חשבוניות במהלך עיסוקו".

מה מייחד את MyBooks ביחס לחברות אחרות הקיימות בשוק?
"MyBooks היא חלק מפלטפורמה אינטגרטיבית מבית MyBusiness Websuite, הכוללת מערכת MyBusiness – CRM, מערכת לניהול קמפיינים – MyCampaigns, ומערכת לניהול פרויקטים – MyProjs. החזון שלנו הוא ליצור תמהיל של כלים מגוונים שיתנו מענה מקיף לבעל העסק ויאפשרו לו לממש 100% מהפוטנציאל העסקי הטמון בבית העסק שלו. בנוסף לכך, MyBooks מוכרת ומאושרת על ידי רשות המיסים, ועומדת בתקני האבטחה המחמירים מאוד של ה-OWASP. שני הגורמים האלה מאפשרים למשתמשים ב-MyBooks לעבוד בראש שקט".

מה השאיפות שלכם?
"לשמחתנו, בפרק זמן מצומצם של פחות משנה הצליחה MyBooks לצבור קהל לקוחות של יותר מ-400 לקוחות מרוצים, ואנחנו מקווים ומאמינים שמספר זה ילך ויגדל בהדרגה ושבעלי עסקים נוספים ימצאו את MyBooks כמתאימה עבורם".

בנוסף לכך, מספר לנו זריהן, "ממש באחרונה יצאנו בהשקה של חברה אחות שלנו בשם Simbla שהיא, למעשה, פלטפורמה חדשה לבניית אתרים רספונסביים. כלומר, אתרים שהגלישה בהם מותאמת לגדלי מסך שונים, כגון: מחשב שולחני, טאבלט וסמארטפון".

גם כאן, מסכם זריהן, "אנחנו מקווים לנחול הצלחה ולהנגיש בפני בעלי עסקים את האפשרות להקים באופן עצמאי אתר משגשג ומצליח שיביא למינוף פעילותם העסקית".

אירועים קרובים