תוכן שיווקי

ראיון עם צביקה ישראלי, CTO, מוביסק

04/01/2015 17:59
צביקה ישראלי, מנכ"ל מוביסק טכנולוגיות

האתגרים החדשים של אנשי ה-IT – חלק א'.

חלק ב'.

איך משתלבים הפתרונות שמוביסק מייצגת בישראל עם הסוגיות שהעלית במאמריך?
"מוביסק הנה החברה היחידה בארץ שתחומי ההתמחות הבלעדיים שלה הם פתרונות ארגוניים למובייל ולענן. במסגרת שירותי הייעוץ שלנו אנו מספקים את הכלים המאפשרים לארגון לקבוע אסטרטגיה ומדיניות ארגונית לתחומים אלה. הנסיון שצברנו והידע המקיף שלנו מאפשרים לנו לתת מענים לצרכים מורכבים תוך בחירת הפתרונות ואופן היישום המתאימים ביותר לצרכי הארגון".

ארגונים רבים מוטרדים מסוגיות של אבטחת מידע ופרטיות. האם סוגיות אלה מהוות חסם כניסה לאימוץ המחשוב החדש?
"אני מעריך שארגונים ימצאו שלמרבית החששות שלהם המהווים חסם כניסה בסוגיות ה-Shadow IT ופעילות המחשוב הארגוני החוץ דומייני ישנם פתרונות טובים שייתנו להם מענה מספק לשאלות המורכבות עמם הם מתמודדים".

מהן השאלות בהן אתה נתקל במסגרת עבודתך עם ארגונים?
"ישנן שאלות רבות סביב איזה מידע יוצא מהארגון ולאן הוא יוצא, מי משתמש בשירותי ענן ובאילו שירותים, עד כמה שירותי הענן שבשימוש הארגון מתאימים לאנטרפרייז. האם הארגון בחר בשירות המתאים ביותר וכיצד מנהלים את חשבונות המשתמשים בשירותי הענן הציבוריים.

מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע מוטרדים רבות בשאלות של מי מתחבר באמת למערכות הארגון, מאיפה, מתי ולאן. איך מוודאים שמי שמתחבר מרשת חיצונית לשירותי הענן הוא באמת המשתמש. הם מבקשים לדעת איזה מידע נמצא על ההתקנים הניידים ואיך מנהלים אותם ומגנים עליהם, האם המכשירים הניידים מוגנים, האם הם מותקפים והאם הם חוו תקיפה. איך ניתן לאפשר גישה מאובטחת למשאבים ארגוניים גם מהתקנים ניידים, כיצד ניתן לשתף מידע ומסמכים ארגוניים בצורה מבוקרת ומאובטחת וכיצד כיצד מתמודדים עם דרישות תקינה שונות בסביבת המחשוב המודרנית".

 האם הפתרונות שלכם עונים על אתגרים אלה?
"הפתרונות של מוביסק הינם המובילים בתחומם בתחום ודו"חות אנליסטים מאשרים זאת פעם אחר פעם. אנו בוחרים בפתרונות חדשניים המיושמים במהירות גבוהה יחסית שפותחו במיוחד כדי להתמודד עם האתגרים של עולם ה -IT החדש ומכסים את כל הצרכים הארגוניים בנושאים אלה מקצה לקצה. לעולם המובייל אנו מציעים את ניהול סביבת המובייל הארגונית באמצעות מוצר ה-EMM המוביל בתחומו AirWatch, פלטפורמה רחבה זו כוללת את כל האלמנטים הנדרשים בעולם זה, ניהול התקנים (MDM), ניהול יישומים (MAM), ניהול תכנים (MCM) ודואר אלקטרוני (MEM), הפתרון מותאם הן ליישום בהתקני חברה והן בהתקנים בבעלות העובדים (BYOD). שיתוף וסינכרון מסמכים מאובטח, ניהול ובקרה על מסמכים לאחר שליחתם מחוץ למערכות הארגון באמצעות המוצר של WatchDox, היחיד שעמד בכל הפרמטרים של חברת גרטנר בתחום אבטחת המידע ומוביל בתחום שיתוף מסמכים מאובטח (Desktop & Mobile), כל מסמך הינו כספת מאובטחת ויכולת לאפשר לצד המקבל להוריד את המסמך תחת המדיניות שהחיל השולח על המסמך. הגנה בזמן אמת על התקנים ניידים מפני מתקפות רשת ותוכנות פוגעניות באמצעות Skycure פתרון פורץ דרך בתחום ההגנה על התקנים ניידים (Mobile), פתרון זה מזהה ומונע מתקפות שונות על התקנים ניידים מרשתות Wi-Fi, רשתות סלולר ותוכנות Malware".

אירועים קרובים