תוכן שיווקי

אסף שדה, מנכ"ל זיפקום: "ב-2014, השלמנו מהלך אסטרטגי של רכישה ומיזוג חברת התשתיות והאינטגרציה CTM וחברת אבטחת המידע Experiors"

06/01/2015 18:13
מתמחה באספקה ואינטגרציה של פתרונות מחשוב. זיפקום

"זיפקום תתחיל את שנת 2015 עם מומנטום חיובי חזק. זאת, בעקבות השלמת המיזוג של שתי חברות אותן רכשנו במהלך השנה שחלפה. רכישה אחת אותה ביצענו היא של חברת התשתיות והאינטגרציה CTM והשנייה של חברת הייעוץ והאינטגרציה בתחום אבטחת המידע אקספריורס (Experiors). מדובר במהלך אסטרטגי אותו ביצענו, שמטרתו הייתה להגדיל את החברה, כך שיתאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון מקיף מקצה לקצה – החל מרמת המחשוב הבסיסי, עבור בפתרונות אינטגרציה בתחום המחשוב ויישום פרויקטים מורכבים בתחומי אבטחת המידע, וכלה במתן שירות ותמיכה במערכות", כך אמר אסף שדה, מנכ"ל זיפקום תקשורת (Zipcom Communications).

זיפקום מתמחה באספקה ואינטגרציה של פתרונות מחשוב, IT, תקשורת ואבטחת מידע. החברה הינה שותף זהב (Gold Partner) של HP ומשמשת גם ספק שירות מורשה שלה בתחום המחשוב. היא מייצגת ומפיצה את ספקיות הטכנולוגיה. החברה הוקמה לפני 16 שנים על ידי שדה, יוצא ממר"ם, ועל לקוחותיה נמנים ארגונים ממגזרי האנטרפרייז וה-SME, בהם משרדי ממשלה, בנקים, חברות פיננסים, ארגוני היי-טק, חינוך, בתי חולים וחברות רב לאומיות. מטה החברה ממוקם בראש העין והיא מפעילה אתר לוגיסטיקה באיזור התפעולי של נתב"ג.

ספר על מסע הרכישות אותו ביצעתם לאחרונה ואילו יתרונות השגתם כתוצאה מרכישות אלה?
"מטרת העל של הרכישות הייתה להפוך את זיפקום לספק מוביל בשוק ה-IT המקומי, כזה שיכול לבוא ללקוחות עם היצע פתרונות מקיף ורחב יותר מאשר בעבר ועם יכולות אינטגרציה ויישום מתקדמות ומוכחות. כדי להגיע ליעדים אלה בחרנו באפשרות של רכישת חברות קיימות בשוק ומיזוג של הפעילויות שלהן בתוך זיפקום. על מנת לעמוד ביעדים אלה רכשנו את חברת התשתיות והאינטגרציה CTM – חברה עם פעילות מוכחת, מוניטין בשוק וניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים. הרכישה של חברת אבטחת המידע אקספריורס אפשרה לנו להקים בתוך זיפקום חטיבת אבטחת מידע ולהרחיב את היצע הפתרונות אותו אנו מציעים ללקוחותינו.

כתוצאה מהרכישות, אנו יכולים כיום להציע ללקוחותינו פתרון משולב, עם ראייה אינטגרטיבית של הצרכים והתאמה של הפתרונות בצורה הטובה ביותר לטובת לקוחותינו. הצוות שלנו כולל מומחים טכנולוגיים, מוסמכים על ידי ספקיות הטכנולוגיה, בעלי ניסיון ויכולת ביצוע מוכחת. התהליכים אותם ביצענו בחברה בשנה האחרונה ממקמים אותנו בשורה אחת עם הספקיות המובילות. אנחנו מחזיקים אצלנו, בזיפקום, את הידע המקצועי, ואנחנו יודעים לספק תוצרים במהירות וביעילות, בעלויות סבירות ועם רמת שירות חסרת פשרות".

האם תוכל לתאר לנו את אחת היכולות שמייחדות את זיפקום בשוק?
"בהחלט. אחת היכולות שמייחדות את זיפקום היא היכולת שלנו לספק את צרכי התשתיות, התקשורת ואבטחת המידע ממקום אחד, One Stop Shop. נהוג בעולם הפעילות שלנו שהספקיות הגדולות מקימות חברות בנות שמתמחות בכל אחד מעולמות התוכן השונים. זה אומר מבחינת הלקוח שהוא צריך לעבוד מול מספר מנהלי לקוחות, ומול כמה מרכזי רווח והפסד שונים. בזיפקום הפעילות הרבה יותר יעילה – הלקוח עובד מול מנהל לקוחות אחד, שנותן לו מענה כולל ומלא לגבי מכלול הצרכים, מסוגל להתאים לו את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר, ומהווה כתובת גם ליישום ולשירות.

לסיכום, יש כיום לזיפקום פלטפורמה מבוססת להתרחבות ללקוחות חדשים, בד בבד עם העמקת הקשרים עם לקוחותיה הקיימים".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

אירועים קרובים