תוכן שיווקי

בעקבות כנס קלאוד | Comm-IT משיקה מבצע מיוחד: סדנה להקמת ענן היברידי לארגונים, ללא עלות

11/01/2015 17:44
עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT

Comm-IT משיקה מבצע מיוחד: סדנה להקמת ענן היברידי לארגונים, ללא עלות. הסדנה כוללת שני ימי Workshop במשרדי הלקוח, במסגרתה מקבלים לקוחות החברה אפיון תרחישי השימוש הרלוונטיים לפי צרכי הארגון, אפיון תרחישי הקישור המומלץ לענן ההיברידי והקמת חיבור לענן Site-to-Site. המבצע נמשך עד סוף חודש מרץ ומאפשר הנחה משמעותית על תעריפי ה-Pay as you go של ספקי הענן.

חטיבת הענן של Comm-IT מציעה שירותי הטמעה וניהול של פלטפורמות הענן המובילות לארגונים בכל סדרי הגודל. החטיבה מספקת שרותיה למאות לקוחות באמצעות מומחים מקבוצת התשתיות שלה ומחברות הקבוצה הנוספות: Valinor ו-Dario, מהמובילות בישראל בשירותי מומחה בטכנולוגיות ענן.

עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT, אמר כי "אנחנו מאמינים כי יש לאפשר לכל ארגון את היכולת המיידית לחדש, לפתח ולהגיב לשינויים. החיבור הקל והמיידי לענן ההיברידי מאפשר לכל ארגון להתקדם למטרות העסקיות ביעילות המרבית וללא סיכון. אנחנו מאמינים כי סדנת הענן ההיברידי שלנו היא הסדנה היעילה ביותר בישראל, והיא מאפשרת בראשונה היכרות מעמיקה עם תשתיות הענן ההיברידי בתוך יומיים בלבד, בסופם הארגון מחובר לענן ויכול להתחיל לעבוד".

אירועים קרובים