תוכן שיווקי

נט-אפ סיימה פרויקט אחסון בחברת השבבים CSR

13/01/2015 13:59
אלכס טגר, מנהל מערכות מידע בחברת CSR

חברת האחסון האמריקנית נט-אפ (NetApp) סיימה פרויקט אחסון ב-CSR (צורן), חברה גלובלית בריטית, שעוסקת בפיתוח שבבים ליישומים מסחריים ותעשייתיים. בשל התחרות בשוק השבבים, נדרשים תהליכי חישוב מורכבים ומהירים לשיפור זמני היציאה לשוק (Time to Market), שיפור יכולות של זמינות, ביצועים ושרידות גבוהה במיוחד. היקף הפרויקט, שבוצע על ידי חברת ווי-אנקור, מוערך במעל שני מיליון שקלים.

נט-אפ נבחרה לאחר תהליך Prove Of Concept, בו התמודדו גם אורקל (Oracle) ו-EMC. זאת, לאחר שסיפקה מענה על הצרכים של הלקוח, ביניהם מינימום אפשרי של זמן השבתה, מערכת בשרידות גבוהה ביותר, המציעה גמישות בעת ביצוע הרחבות בהמשך מבלי לפגוע במשתמש (Non-Disruptive Operation) ופתרון המאפשר צמיחה שוטפת לפי רצון הלקוח.

במסגרת הפרויקט, שנעשה בסניף הישראלי, נבחרה החברה להעביר את כל מערך ה-IT של CSR למערכות האחסון האחודות של נט-אפ מסוג FAS 6290. מערכות האחסון שנבחרו מציעות יכולת הרחבה אנכית, על בסיס טכנולוגיות המעבדים, הפלאש (Flash) והרשת החדשניות ביותר, עם יכולות ניהול ואחסון הנתונים המתקדמות ביותר של Data ONTAP, מערכת ההפעלה הממותגת למערכות אחסון מספר אחת בעולם, להאצת ביצועי היישומים בעלי הדרישות החיוניות ביותר לפעילות העסקית. בפרויקט זה הועברו נפחים בגדלים של 250 טרה-בייט SAS (לסביבת פיתוח) ושל 95 טרה-בייט SATA (לארכוב פרויקטים ישנים).

אלכס טגר, מנהל מערכות מידע ב-CSR, אמר כי "הפתרון הנבחר של נט-אפ יסייע לחברה להפחית באופן ניכר את עלויות האחסון והגיבוי, על ידי מניעת כפילויות באחסון המידע וכן על ידי ביצוע גיבויים ושחזורים מהירים בזמן אמת. כמו כן, הפתרון מקצר את זמני הגיבוי והשחזור ומשפר משמעותית את השירות למשתמש. הפתרון עונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות השונות והמחמירות שהצבנו על מנת לעמוד ביעדים של שוק השבבים התחרותי".

"מערכת FAS מציעה את הביצועים הגבוהים ביותר מאז ומעולם, ומאפשרת לארגונים ולספקי שירותים את ההזדמנות להפוך את תשתית האחסון שלהם ליעילה יותר באופן משמעותי, תוך ניצול הגמישות הגבוהה שמאפשרת מענה מהיר לדרישות עסקיות בזמן אמת", מסר גיא רחמים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נט-אפ ישראל. הוא הוסיף כי "בעוד שארגונים גלובליים רבים יותר משנים את פעילות ה-IT שלהם במטרה לעמוד בקצב הדרישות העסקיות המתפתחות, מרחיבה נט-אפ, באופן עקבי, את היצע מערכות האחסון והתוכנות. זאת, על מנת לספק את הגמישות ואפשרות הבחירה שדרושות לסביבות היישומים הארגוניים הנוכחיות והעתידיות".

ארגונים מובילים ברחבי העולם מסתמכים על פתרונות התוכנה, המערכות והשירותים של נט-אפ לניהול ולאחסון המידע שלהם. לקוחות נט-אפ מעריכים את עבודת הצוות, המומחיות והתשוקה לסייע להם להצליח בהווה ובעתיד.

אירועים קרובים