תוכן שיווקי

בעקבות אירוע IT Awards | חברת InterSystems מברכת את אסותא

14/01/2015 14:41
InterSystems

InterSystems גאה בהישגים של אסותא מרכזים רפואיים, שהושגו בעזרת הטכנולוגיה שלה. הישגים אלה הם פרי המנהיגות, היוזמה והיצירתיות של ג'קי דהן, שניהל את הפרויקט, יחד עם צוותו ועמיתיו לאגף מערכות המידע, וכמובן לדרור אדמון, העומד בראשם.

כחלק מאסטרטגיה ארגונית של שיפור תהליכים עסקיים, בחר בית החולים אסותא לנהל את כלל הממשקים בארגון בעזרת פלטפורמה מרכזית מבוססת Ensemble של InterSystems, המאפשרת בניית ESB תוך יישום ארכיטקטורת SOA. בהמשך לכך, על אותו בסיס פותחו מספר מערכות עשירות בחיבוריות וממשקים דוגמת אפליקציית Modality Broker לניהול תהליך שלם מול מערכת הדימות, הצורבים ומערכת ה-RIS, ואפליקציית ניתוב מסמכים פנים וחוץ ארגונית מול קופות החולים ומתאשפזים פרטיים. גם ל-2015 מתוכננים פרוייקטים פורצי דרך.

כיום, אסותא היא חלק מפסיפס יוקרתי של ארגוני בריאות מובילים בארץ ובעולם שנהנים מהטכנולוגיה של InterSystems.

בישראל נמצא Ensemble InterSystems במרכזים וארגונים רפואיים גדולים כשיבא, סוראסקי ועוד, ומהווה פלטפורמה מרכזית בארגון או משובץ במערכת ה-EMR של אלעד פתרונות -Chameleon. בסיס הלקוחות הבינלאומי של InterSystems כולל ספקים מובילים, יצרני תוכנה, מכשירים רפואיים וממשלות ביותר מ-100 מדינות. בהם ניתן למצוא את: Partners HealthCare, Kaiser Permanente, Cedars-Sinai, The U.S. Department of Veterans Affairs, Tenet Healthcare, Epic, 3M Health Information Systems, Allscripts, Siemens Medical וממשלות שבדיה וסקוטלנד.

InterSystems, ספקית מובילה בעולם הבריאות, עוסקת בפעילות ענפה גם בשווקים ותחומים נוספים כפיננסים, אנרגיה, Big Data ו-NoSQL, בארץ ובעולם. בדו"ח גרטנר – Gartner Magic Quadrant for Operational Database Management Systems – מוצבה טכנולוגיית הליבה של InterSystems כ-Leader ובלטה בין היתר על רקע הביצועים הטובים והתמיכה במגוון רחב של סוגי מידע, כ-objects, NoSQL ו-SQL.

בין הפרויקטים הגדולים בהם עוסקת InterSystems ניתן למצוא את סוכנות החלל האירופית (European Space Agency – ESA), שעושה שימוש בטכנולוגיית הליבה של InterSystems למשימת מיפוי שביל החלב "GAIA Mission". הפרויקט, שאפתני וחסר תקדים, דורש ניתוח ועיבוד של מידע בקנה מידה עצום ליצירת מפה תלת מימדית של שביל החלב.

במגזר הפיננסי עסוקה InterSystems בפרויקטים רבים משמעותיים: מערכת ניהול הזמנות בעלת יכולת עיבוד של יותר ממיליארד טרנזאקציות ביום, שרצה על חצי מהחומרה עליה עבדה המערכת הקודמת; מערכת ניהול מידע חוצת ארגון שמריצה שאילתות SQL מורכבות על כמות של טרה-בייט (TB) באלפיות השנייה; ומערכת מסחר המטפלת ב-70% מהסחר של ארגון ניהול נכסים בשווי 340 מליארד דולר.

פרויקט מעניין נוסף שמבוצע בחברה מתחום הפיננסים הוא זה שבאונטריו מערכות (Ontario Systems, LLC), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה ושירות של ניהול ואסטרטגיה פיננסיים. בין לקוחותיה נמצאות 9 מתוך 10 חברות הגבייה הגדולות בארצות הברית. במטרה לייעל תהליכים, קיבלה אונטריו החלטה לפתח כלי שיקל על חברות גבייה לנטר פניות של לקוחות ובפרט תלונות. 35 ימים בסך הכול לקח לאונטריו לפתח אפליקציית איתור קובלנות מבוססת ענן, משלב של רעיון התחלתי ועד הצגת מוצר שעובד למשתמש. במוצר משולבים שלושה מהכלים של InterSystems, והם:

InterSystems Ensemble – platform for rapid development of connected applications, Caché – high-preformance database ו-InterSytems DeepSee – powerful analytics technology that can Be embedded in transactional systems.

אירועים קרובים