תוכן שיווקי

ליבי טכנולוגיות תוכנה הולכת ב-2015 על Big Data

19/01/2015 10:09
ליבי טכנולוגיות תוכנה

ליבי טכנולוגיות תוכנה, הפועלת כבר יותר משני עשורים כספקית של פתרונות תוכנה ויישום פרויקטים בעולם ה-BI/DWH, מעמיקה, עם תחילת 2015, את פעילותה בתחום ה-Big Data ואת ניצול יכולותיו ככלי מינוף ותחקור עסקי עבור לקוחותיה בקרב ארגונים בינוניים וגדולים במגזרי המשק השונים בישראל.

המונח Big Data מתייחס למאגרי מידע בהיקפים גדולים מאוד, המכילים נתונים שעשויים להיות מבוזרים שאינם בהכרח מובנים או מסודרים לפי שיטה כלשהי. מלבד הכמויות העצומות, מדובר בנתונים במגוון פורמטים שמגיעים ממקורות רבים ובאיכויות שאינן אחידות.

ירון הירשזון, מנכ"ל משותף בליבי, אמר: "הניסיון והידע הרב שהצטברו בליבי לאורך השנים, והמעקב המתמיד אחרי מגמות בשוק וחידושים טכנולוגיים, הובילו אותנו להחלטה לפעול בעוצמה בתחום ה-Big Data, שההכנסות העולמיות ממנו הצפויות לשנת 2020, על פי חברת המחקר פרוסט אנד סליבאן, יעלו על 15 מיליארד דולר. העניין הגדול של ארגונים בארץ בנושא, לאור ההבנה שב-Big Data טמון מידע רב שיכול להגדיל את פעילות הארגון והכנסותיו, לצד הידע המקצועי העמוק של אנשי ליבי הביאו אותנו למיקוד בתחום זה. את הידע הנדרש רכשנו במהלך התקופה האחרונה וכעת אנחנו ערוכים לספק מענה הולם בתחום זה".

אחד הפתרונות המוצעים על ידי ליבי הוא IBM InfoSphere BigInsights, שכולל מספר כלים. המערכת פותחה מעל רכיבי הקוד הפתוח של Hadoop, כדי להשלים יכולות עם תכונות בעלות ערך מוסף כמו אנליטיקה מובנית, ויזואליזציה ואבטחה.

BigInsights מביא את העוצמה של Hadoop, הנחשב בעיני רבים כנקודת התחלה טבעית לניתוח Big Data. פרויקט קוד פתוח זה מאפשר עיבוד מבוזר של מערכי נתונים גדולים ברחבי אשכולות של שרתי קומודיטי, שהשרידות שלהם נובעת מהיכולת לאתר כשלים ולטפל בהם בשכבת היישום.

יבמ (IBMׁׂ) מקלה על השימוש ב-Hadoop כדי להפיק ערך ולבנות יישומי Big Data ומקדמת טכנולוגיית קוד פתוח כך שתעמוד בדרישות ארגוניות. החברה אף מוסיפה יכולות אנליטיות מובילות ולצדן ניהול, Discovery, פיתוח, הקצאה, אבטחה ותמיכה. התוצאה היא פתרון ידידותי יותר למשתמש עבור פרויקטים מורכבים בהיקף גדול.

BigInsights מעצים ארגונים מכל הגדלים בניהול וניתוח של נתוני Big Data באופן חסכוני, עוזר להגדיל יעילות תפעולית על ידי מודרניזציה סביבת מחסני נתונים קיימים כארכיון עם יכולת שאילתות, ומאפשר לאחסן ולנתח כמויות גדולות של נתונים בריבוי מבנים, מבלי להכביד על מחסן הנתונים.

אירועים קרובים