תוכן שיווקי
לקראת כנס Salesforce השנתי של One1, יום ד' ה-25.2, יס פלאנט, ראשון לציון

לקראת אירוע | Salesforce מציעה ענן ציבורי מלא בלי צורך בשדרוגים – לאורך כל חיי המערכת

20/01/2015 17:42
יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, וגילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1

מאת: הילל יוסף

"המסר שלנו למנמ"רים ולמנהלי התשתיות, כמו גם למנהלי השיווק ולמנהלי שירות הלקוחות, הוא ש-Salesforce מציעה ללקוחות הארגוניים מערכת של ענן ציבורי מלא, בלי כל צורך בשדרוגים – וזאת לאורך כל חיי המערכת בארגון", כך אומרים בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, ויניב פרטוק, מנכ"ל One1LINK, חטיבת ה-Salesforce של הקבוצה.

שלזינגר ופרטוק התראיינו לקראת כנס Salesforce השנתי של One1. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-25 בפברואר, ב-yes Planet בראשון לציון. הכנס מיועד לכל לקוח ארגוני אשר מתעניין ב- Salesforce כמערכת CRM בענן, כמו גם עבור ISV's, המתעניינים בפלטפורמה של Salesforce. הכנס ייערך תחת המוטו One Link To Your Costumer.

לדברי שלזינגר ופרטוק, "Salesforce מציעה מערכת עם יכולות מתקדמות לעומת המתחרות שלה, הן בהיבטי ההתאמות האישיות והן בהיבטי החיבור למערכות IT נוספות הקיימות בארגון. זאת, לצד נוחות ופשטות של התפעול, עם ידידותיות מובנית למשתמשים. בחבילת הבסיס ברישיון של ה-CRM יש יותר יכולות מובנות ופחות צורך בהתאמות ספציפיות. יחד עם זאת, אם למרות הכל נדרשות התאמות, ניתן לבצע אותן בקלות ובגמישות, כי המדובר בפלטפורמה מובנית והומוגנית אשר מאפשרת להרחיב את יכולות ה-CRM הבסיסיות – לטובת עולמות תוכן ארגוניים נוספים".

לפני כחצי שנה One1 חתמה על הסכם לרכישת השליטה ב-Balink הישראלית תמורת מיליוני שקלים. החברה, שנקראת כיום One1Link ומהווה את חטיבת הענן של קבוצת One1, הייתה ועודנה שותפה עסקית בכירה של Salesforce.com. היא מתמחה בפיתוח ויישום של פתרונות ושירותים עסקיים לענן, שמבוססים על הכלים והפלטפורמות של Salesforce. Balink הוקמה ב-2008 וביצעה מאות יישומים בסביבת Salesforce ללקוחות בישראל ובחו"ל, בכלל זה פרויקטי הקמה, אינטגרציה, פיתוח ומובייל. היא מונה כ-40 עובדים המתמחים בניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, יישום, פיתוח וארכיטקטורה, בעלי הסמכה ייעודית ב-Salesforce. המיזוג נועד לסייע ל-1One להעמיק את החדירה לתחום ולמצב את עצמה כמובילת השוק בישראל.

בנוסף, One1link היא שחקנית מובילה בתחום של פיתוח יישומים על גבי פלטפורמת Force.com של Salesforce. בעקבות המיזוג, One1 נכנסה לתחום הפיתוח בסביבות ענן בכלל ובסביבה של Force.com בפרט. חברות גדולות משתמשות בפלטפורמה של Salesforce לטובת מערכות CRM ופיתוחי יישומים ושירותים. למעשה, One1 מספקת כיום ללקוחות הארגוניים יכולות פרויקטליות של ספקית IT גדולה והופכת לשחקן משמעותי בתחום ה-Salesforce ופלטפורמת הפיתוח Force.com, כיוון שהיא יודעת ויכולה לחבר את מערכת ה-CRM למערכות אחרות, דוגמת ERP, וכן יש לה היכולת ליצור ממשקים בקלות.

לדברי פרטוק, "יש כיום בקרב ארגונים הבנה כי פרויקטים של Salesforce הם לא בבחינת 'זבנג וגמרנו'. מדובר בפרויקטים הדורשים אינטגרציה – וזו החוזקה שלנו בשל הניסיון הרב שיש לנו בפלטפורמה. אנו PDO – product development organization, משמע, אנו מוסמכים על ידי Salesforce לקחת חברות s'ISV שיש להן פתרון תוכן, ולהעלותן לענן של Salesforce על פי התוכנית הייעודית של החברה".

שלזינגר סיכמה כי "האתגר האמיתי הוא להגיע לארגוני אנטרפרייז, וכאן היתרון הגדול שלנו – כי המטרה היא שהתזמורת 'תנגן', ואם בעבר על מנת ליישם מערכת של Salesforce בארגון היה נדרש נגן גיטרה אחד, הרי שהיום הכלים יכולים לנגן יחדיו – יחד עם מנצח. הכל צריך להיות בהרמוניה, לרבות הסבת נתונים, פלטפורמה אחודה אשר משרתת את מחלקות הארגון השונות, ועם ממשקים פשוטים".

ב-25.2.2015 ייערך ביס פלנט בראשון לציון כנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1, שייקרא "One1 Link To Your Customer". בכנס יוצגו החידושים האחרונים בעולם הפתרונות של Salesforce ויתארחו בו מיטב המומחים של חברת One1Link, לצד אורחים מישראל ומחו"ל. הכנס ידון בפתרונות ה-CRM לעולם המכירות, שירות הלקוחות והפורטלים הארגוניים, וכן בפתרונות Salesforce כפלטפורמת ענן ארגונית וכפלטפורמה טכנולוגית ושיווקית לפתרונות של חברות תוכנה (ISV's). יוצגו סיפורי לקוחות שידגימו מינוף מוצלח של פתרונות Salesforce למימוש תהליכים עסקיים מגוונים במגזרי התעשייה השונים.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1 לחצו כאן.

אירועים קרובים