תוכן שיווקי

לנובו מפשטת את פריסות תשתית ה-IT עם EMC VSPEX – ארכיטקטורה יעילה המספקת פתרונות ענן פרטי ו-VDI משופרים

26/01/2015 18:20

לנובו (Lenovo) הכריזה על האפשרות להשתמש ב-Lenovo’s Flex System כדי לספק את העוצמה לארכיטקטורות הייחוס EMC VSPEX ליצירת ענן פרטי ותשתית שולחן עבודה וירטואלי (VDI). שני הפתרונות, שזכו לאישורה של EMC (האישורים הללו ניתנו על ידי EMC VSPEX by Flex System for Private Cloud ו-EMC VSPEX by Flex System for VDI), מתייחסים לאתגרי המפתח העומדים בפני לקוחות ארגוניים ולקוחות בשוק הביניים, כגון עלות בעלות כוללת (Total Cost of Ownership) נמוכה, פריסות מהירות יותר וניהול פשוט יותר.

ארכיטקטורות הייחוס המבוססות על Flex System של לנובו – יחד עם שני מפרטי ThinkServer מעודכנים, שהותאמו במיוחד לעסקים קטנים עד בינוניים (SMB) והצעה עתידית המבוססת על System x – מספקות יחדיו פורטפוליו שלם של פתרונות ארכיטקטורת הייחוס EMC VSPEX, המבוססים על שרתי x86 של לנובו עבור הענן הפרטי ו-VDI.

פתרונות ארכיטקטורת EMC VSPEX הם פשוטים, יעילים וגמישים, ועוזרים לצמצם את הוצאות ההון הנדרשות באמצעות דגמים מוכחים ומאושרים, ניצולת מערכת גבוהה יותר, פריסה יעילה יותר של כבלים וכמות קטנה יותר של חיבורי רשת. הם יכולים בנוסף לצמצם את ההוצאות התפעוליות בכך שהם מאחדים כלי ניהול ומסייעים ליעילות במטלות האדמיניסטרטיביות, כך שניתן לשחרר את אדריכלי ומהנדסי ה-IT להתמקד בצרכים יותר קריטיים בהיבט העסקי. פתרונות EMC VSPEX אלה מסופקים דרך ערוצי השותפים של EMC ולנובו עם הגיבוי של EMC, שמספקת נקודת תמיכה טכנית יחידה ומאחדת את תהליכי התמיכה עבור ה-IT.

EMC VSPEX by Flex System for Private Cloud משלב את האחסון של EMC עם מרכיבי המחשוב, הרשת והווירטואליזציה של Flex System מבית לנובו, במטרה לספק פתרון ענן פרטי מקיף ברמה ארגונית, שמאיץ את הזמן הנדרש להגדרה ופריסה של עומסי עבודה בענן. פתרון זה, המציע גמישות ויכולת התאמה ברמה גבוהה, תוכנן כדי לתמוך בסביבות מכונה וירטואלית (VM) שמכילות בין 200 ל-1,000 מכונות, והוא אידיאלי לשימוש בעסקים קטנים וגדולים כאחד. בנוסף, השלדה של ה-Flex System מבית לנובו תומכת בשדרוגים "במקום" – יכולת המאפשרת ללקוחות לשדרג את המערכת בקלות עם הטכנולוגיה המעודכנת ביותר.

EMC VSPEX by Flex System for VDI הוא פתרון תשתית מחשוב למשתמשי קצה המאפשר למנהלי IT לפרוס, לנהל ולתחזק אלפי שולחנות עבודה של עובדים באמצעות ממשק משתמש יחיד. פתרון זה – במפרט שכולל את המחשוב והרשת של Flex System מבית לנובו, האחסון של EMC והווירטואליזציה של VMware – ניתן לפריסה תוך מספר שעות בלבד, ומאפשר לצמצם את הוצאות ה-IT ולשפר את היעילות.

פתרונות EMC VSPEX for ThinkServer for Private Cloud and VDI מאפשרים לעסקי SMB לפרוס במהירות תשתית ניתנת להתאמה ברמה ארגונית. מדובר בפתרונות גמישים ורבי עוצמה המציגים את מערכות ה-ThinkServer של לנובו עם המעבדים המעודכנים ביותר של אינטל (Intel), הרשת של RackSwitch, האחסון של EMC והווירטואליזציה של VMware, כדי להעניק ללקוחות SMB תועלות שהיו זמינות עד עתה לעסקים ארגוניים גדולים בלבד.

"Flex System של לנובו, בשילוב ארכיטקטורות ה-VSPEX המאושרות לענן הפרטי ול-VDI, הן הצעות תשתית מוגדרות ובדוקות שהינן פשוטות לפריסה, קלות לניהול וגמישות לצמיחה עם העסק שלכם", אמר מייק גיבלה, סגן נשיא למערכות שרת ושיווק בקבוצת העסקים הארגוניים של לנובו. "פתרונות אלה הינם ברמה ארגונית והם מאפשרים לעסקים גדולים ובינוניים למקד את האנרגיות שלהם ביוזמות צמיחה אסטרטגיות במקום במטלות פריסה, ניהול וקונפיגורציה שגוזלות משאבים רבים".

"EMC ממשיכה להציע בחירות רבות יותר ללקוחותיה באמצעות האקו-סיסטם המורחב של שותפיה. אנחנו שמחים להוסיף את ה-Flex System החדשני של לנובו למשפחת תשתיות ה-VSPEX המוכחת שלנו", אמר גיל שניאורסון, סגן נשיא ומנכ"ל פתרונות VSPEX ב-EMC. לדבריו, "VSPEX מביאה פתרון מוכח לעסקים שרוצים תשתית ענן פרטי ועם לנובו, היא הופכת לגמישה אף יותר".

אירועים קרובים