תוכן שיווקי

יוסי אסרף, Exsitu: "תחנות הקצה נדרשות להיות דינמיות ולא סטטיות כפי שהן כיום"

28/01/2015 17:09
יש לנו כיום 1,500 לקוחות. Exsitu

כתב: הילל יוסף

"החזון שלנו הוא שתחנות הקצה בארגונים תהיינה דינמיות ולא סטטיות כפי שהן כיום. אנחנו בונים תחנת קצה אינטואיטיבית, עם המועדפים שלך, תחנת קצה דינמית, ש-'לומדת' אותך, עם BI, ושלומדת באיזה מכשיר אתה עובד, לרבות טלפון חכם", כך אמר יוסי אסרף, מנכ"ל Exsitu, בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים.

מחקר מחשוב ושירותי ענן הוקמה לפני 20 שנים על ידי אסרף ובועז לוי, ועוסקת בהקמת פרויקטים ובאספקת שירותי IT. החברה היא שותפת זהב של מיקרוסופט (Microsot) ושל סיטריקס (Sitrix), מונה 30 עובדים ופעילה בשוק ה-SMB. באחרונה היא הקימה את החברה האחות Exsitu, שמיקרוסופט בחרה בה כמצטיינת לתחום האירוח. "אנחנו מספקים שירותי מחשוב, אירוח מבוסס ענן, תקשורת ו-IT מתקדמים, המותאמים לכל ארגון על פי דרישה ומגובים בשירותים מקצועיים הכוללים אפיון, ייעוץ, תכנון, הטמעה, תמיכה ותחזוקה שוטפת של מערכות המחשוב. כך, החברה משמשת ככתובת אחת לכלל נושאי המחשוב בארגון", אמר אסרף. "Exsitu מאמינה בהקשבה ללקוחותיה ולכן מציעה פתרונות ומוצרים לצד שירות מקצועי ואמין, המבוסס על ידע רב שנים ועל היכרות מעמיקה עם עולם ה-IT. אנחנו מציעים ללקוחות סביבת מחשוב IT מתקדמת, אמינה וגמישה, מתוך קשת רחבה של פתרונות ייעודיים, חכמים ויעילים לעסקים בכל הגדלים".

עבודה בלי תלות ב"ברזלים"

"אנחנו מייצרים סביבת עבודה וירטואלית לארגון", אמר אסרף. "אם אתה בחו"ל ורוצה לעבוד עם תחנת העבודה המוכרת לך, כל שעליך לעשות הוא להקיש קוד וסיסמה, ולקבל אותה על המסך במקום מושבך, בלי תלות ב-'ברזל'. תחנת הקצה תפעל מכל מכשיר ומכל מערכת הפעלה, והיא מנתקת את התלות מהמחשב הפיזי וממערכת ההפעלה שלו".

המערכת שפיתחה החברה, Cloud IT, אמר אסרף, "היא מערכת אוטומטית, שתומכת במערכות המחשוב של הלקוחות בצורה מושלמת. לקחנו את כל הטכנולוגיות שהן נחלתם של ארגוני האנטרפרייז והעברנו אותן לטובת ארגוני SMB. מדובר במערכת מרכזית, שאיננה תלויה בחומרה, והיא מביאה לכך שתחנות הקצה פועלות בכל מצב, עם שרידות ברמה גבוהה, ובלא התחלואים המוכרים".

תפיסה שונה

"אנחנו מציעים תפיסה שונה", אמר אסרף, "תפיסה שכוללת ניהול ותחזוקה של מערך המחשוב הארגוני. לא רק של השרתים, אלא של כלל 'מנהלת ה-IT', לרבות תחנות הקצה, שרתים, אבטחה, ניהול IT והיבטי רישוי".

על פי אסרף, "אנחנו מציעים למנמ"רים בארגונים פתרון בענן, תפיסת עולם שונה, שכוללת את כל רכיבי המחשוב מתחנת הקצה ומטה. מדובר במערכת שלמה שתומכת בתחנת הקצה הווירטואלית, עם שיטת תמחור שונה, שנמדדת על פי מספר המשתמשים ולא על פי ההיקף של משאבי המחשוב. בדרך זו אנחנו מייתרים את כל הצורך של המנמ"ר לטפל בכל היבטי התחזוקה והתפעול של תשתיות ה-IT".

אסרף ציין כי "אנחנו מספקים סביבת עבודה חכמה עבור משתמשי הארגון, אשר פועלת על גבי כל רכיב חומרה, בכל מקום ועם כל מערכת הפעלה". בין לקוחות החברה הוא מציין את ניר-לט, שם המערכת של מחקר תומכת בכ-400 משתמשים, ואת STI.

"יש לנו כיום 1,500 לקוחות", מסכם אסרף, "ואני צופה כי עד סוף שנת 2015 מספר זה יצמח לכדי 5,000 לקוחות. זאת, בשל היתרונות הרבים הטמונים בתפיסת המחשוב אותה אנו מספקים לארגוני SMB. אנו נותנים לארגון יכולת לעבוד ברמת שרידות גבוהה, ללא צורך בהתערבות של המנמ"ר בכל היבטי תשתיות ה-IT. בסופו של יום, עלויות הקונספט שלנו נמוכות יותר מאשר השילוב של תחזוקה ושרתים וירטואליים, או פתרונות בני-כלאיים (היברידיים) אחרים".

אירועים קרובים