תוכן שיווקי
לקראת כנס One1 Link To Your Customer ב-25 בפברואר

יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link: "ארגוני אנטרפרייז בישראל מתחילים לאמץ את הפלטפורמה של Salesforce.com"

01/02/2015 13:18
יניב פרטוק, מנהל OneiLink, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1

 

 

"ארגוני אנטרפרייז בישראל מתחילים לאמץ את פלטפורמת Salesforce.com. זו תופעה שאנחנו עדים לה כבר כמה שנים במדינות אחרות, ועכשיו זה קורה גם אצלנו", כך אמר יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link מקבוצת One1. לדבריו, "עוד ועוד ארגונים גדולים מגלים את החדשנות ואת ההיצע המדהים של Salesforce.com, ומבינים את התרומה האדירה שיש לטכנולוגיה הזו לעסקים שלהם. אין לי ספק שזו מגמה שתלך ותגדל בישראל".

המיזוג של Balink עם One1 יצר, בראשונה בישראל, חברה גדולה שמתמחה ב-Salesforce.com ויודעת לתת מענה לצרכים של מגזר האנטרפרייז. "החברה הממוזגת, One1Link, היא גוף שמציע שילוב ייחודי של יכולות: עומק טכנולוגי והיכרות מעמיקה עם הפלטפורמה של Salesforce.com, ניסיון במאות פרויקטים מבוססי Salesforce.com בארץ ובעולם וגב מתודולוגי, פרויקטלי ופיננסי גדול ורחב, שמאפשרים לנו להתמודד עם האתגרים של היום וגם עם אלה של המחר, בפרויקטי Salesforce.com באנטרפרייז", הסביר פרטוק.

אחד מסיפורי ההצלחה של One1Link מהתקופה האחרונה הוא פרויקט שבוצע ב-Orbotech WEST. מטרת הפרויקט, שעלה לאוויר לפני מספר חודשים, הייתה ליישם מערכת Salesforce.com שתחליף את השימוש באקסל (Excel) בתהליכי הפרי-סייל ותאחד את המידע והתהליכים תחת מערכת אחת.

"הפרויקט הזה התנהל באופן שונה מפרויקטים אחרים שלנו", סיפרה קרן בר-זכאי, מנהלת תחום ה-IT באורבוטק. "בדרך כלל אנחנו מתחילים באיסוף דרישות ואז ניגשים לפיתוח ולעיצוב המערכת. בפרויקט הזה עשינו הכל תוך כדי, כי המערכת מאפשרת את זה. זה היה אחד הפרויקטים שהכי נהניתי מהם עד היום. המערכת גמישה מאוד, פוטרת את התלות במפתחים ומאפשרת להגיב לשינויים במהירות. היא דינמית, קלילה ומציעה עושר פונקציונלי. פשוט כיף לעבוד איתה".

לדבריה, "בחרנו את One1Link כי הם הפגינו רמה גבוהה של מוטיבציה לבצע את הפרויקט ואכן, זכינו לליווי צמוד מהם וקיבלנו שירות מעולה. בסופו של יום, הצלחנו לתרגם את הרצונות של ההנהלה למערכת מחשוב שעובדת ועובדת טוב, וזה בעיניי אחד המדדים החשובים לפרויקט מוצלח".

פרטוק אמר כי "One1Link ממוצבת כיום בעמדת מפתח לביצוע פרויקטים מבוססי Salesforce.com בארגוני אנטרפרייז. השילוב המנצח בין הניסיון, הידע והמומחיות של One1Link בפלטפורמה של Salesforce עם המוניטין, הלקוחות והגב של חברה גדולה כמו One1 מהווים מכפיל כוח רציני ביותר, המאפשר לנו לממש טוב יותר את האסטרטגיה שלנו: להביא את בשורת החדשנות הטכנולוגית והעסקית של Salesforce.com לישראל ולסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרי 2020 – שיתופיות, חיבוריות וניידות – תוך ביצוע פרויקטים מותאמים אישית בזמן קצר ועל הצד הטוב ביותר".

תחום נוסף ש-One1Link מגדילה את הפעילות בו הוא העלאת פתרונות של חברות תוכנה מובילות (ISVs) לענן של Salesforce. לדברי פרטוק, "מדובר באחד מתחומי הפעילות המתפתחים ביותר של Salesforce כיום, בו אנחנו פעילים כבר יותר מחמש שנים. בשנה האחרונה ביצענו שורה של פרויקטים במגזר ה-ISVs, בישראל וגם בחו"ל. הרחבנו פעילות, למשל, עם קליק סופטוור (ClickSoftware) ומימשנו כמה פרויקטים מרתקים באירופה. לאחרונה החלנו בבניית פתרון שיהווה מהפיכה בתחום חוויית הלקוח בשוק הרכב עם חברת הענק הגרמנית T-Systems, חברת בת של דויטשה טלקום (Deutsche Telekom). מחלקה שלמה ב-One1Link עוסקת אך ורק בתחום של חיבור פתרונות של חברות תוכנה ל-AppExchange, חנות האפליקציות של שותפי Salesforce. אנחנו עובדים יד ביד עם צוותי ה-Salesforce.com בתחום הזה ומתכוונים להגדיל את הפעילות הזו אף יותר בעתיד".

ב-25 בפברואר ייערך ב-yes Planet בראשון לציון כנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1, שייקרא "One1 Link To Your Customer".

באירוע יוצגו החידושים האחרונים בעולם פתרונות Salesforce ויתארחו בו מיטב המומחים של One1Link, לצד אורחים מישראל ומחו"ל. הכנס ידון ב-Salesforce כפתרון לעולם המכירות, שירות הלקוחות והפורטלים הארגוניים, וכן בפתרונות Salesforce כפלטפורמת ענן ארגונית וכפלטפורמה טכנולוגית ושיווקית לחברות תוכנה (ISV's). יוצגו סיפורי לקוחות שידגימו מינוף מוצלח של Salesforce למימוש תהליכים עסקיים מגוונים במגזרי התעשייה השונים.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים