תוכן שיווקי

מידעטק מסכמת את 2014

29/01/2015 16:44
כל שנה מתחילה בסיכום. מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority

מידעטק טכנולוגיות מידע מסכמת את 2014 עם עשרות פרויקטים בהיקף מוערך של עשרות מיליוני שקלים.

במהלך 2014 הושלמו עשרות פרויקטים של הטמעת מערכות Priority בחברות רבות בשווקים הישראלי והבינלאומי. בין הפרויקטים הבולטים שבהם ניתן למצוא את אלה שנערכו בקבוצת ניאופארם, העוסקת בייצור ושיווק תרופות ומתמחה במתן פתרונות משולבים בתחום הבריאות, חברת קונטרופ, המייצרת ציוד לתעשיות הביטחוניות, תמן תעשיות מוצרי נייר, אס.טי.איי תעשיות לייזר ועוד רבים נוספים.

השנה השיקה מידעטק מודולים חדשים המספקים ארגז כלים מקיף ומקצועי לחברות בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם חנות אלקטרונית, מודול חדש המאפשר להפעיל חנות אינטרנטית על גבי מערכת ה-Priority, מודולים לאקדמיה ומודולים ייעודיים נוספים לתחומי הייצור, הרכש, הציוד הרפואי ועוד. המודולים משולבים במערכת ה-Priority באינטגרטיביות מלאה ומאפשרים למידעטק להציע ללקוחות פתרונות גמישים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של כל אחד ומיצוי מקסימלי של ההשקעה במערכת.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק: "שנת 2014 במידעטק הייתה מוצלחת, שנה מלאה בפעילות, עם פרויקטים מסחריים ותעשייתיים ופיתוחים חדשים. היכולות והניסיון הרב שלנו מאפשרים לנו יישום מהיר ומוצלח של המערכות, תוך עמידה ביעדי הפרויקט וייעול הפעילות בשווקים השונים. השנה פותחו גם מודולים חדשים המסייעים בידינו להציג מכלול פתרונות חדשניים ויצירתיים, שתומכים בפעילות הלקוחות בסביבה העסקית התחרותית ובכלל. יחד עם הגידול בפעילות החברה, אנחנו מגייסים עובדים חדשים. מידעטק עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להבטיח ששנת 2015 תאופיין גם היא בהצלחה מרובה תוך הענקת תמיכה ושירות מקסימליים ללקוחותיה".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

לאתר מידעטק לחצו כאן.

אירועים קרובים