תוכן שיווקי

Software AG זכתה בפרס המצוינות באינטרנט של הדברים

01/02/2015 17:39
זוכת מצוינות. Software AG

Software AG הודיעה שהפתרון שלה לאינטרנט של הדברים זכה בפרס המצוינות 2014 M2M Evolution IoT Excellence Award, שהעניקו TMC ו-Crossfire Media.

Crossfire Media היא חברה המתמחה בחיזוי מגמות טכנולוגיות עתידיות, שמקיימת שיתוף פעולה עם חברת המדיה הטכנולוגית TMC (ר"ת Technology Marketing Corporation).

פרס המצוינות באינטרנט של הדברים מוענק למוצרים חדשניים המקדמים את זמינותו של מידע הנאסף על ידי חיישנים, מערכות וכל אמצעי התומך בהסקת מסקנות ובקבלת החלטות מושכלות למטרות עסקיות או אישיות.

פתרון האצת האינטרנט של הדברים מבית Software AG הינו מערך כלים המחוברים יחדיו, על מנת לסייע למנהיגים עסקיים לקבל תובנות מעשיות ממגוון מקורות מידע שונים בזמן אמת. הפתרון מספק תמונה וניתוח ביצועים של המשתמשים לקבלת החלטות מושכלות. בנוסף, פתרון האצת האינטרנט של הדברים הינו המוצר היחיד בשוק המסייע לחברות לבנות פלטפורמה אינטגרטיבית ומקיפה לתשתית בתחום, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע.

"Software AG הציגה את פריצת הדרך בנושא אינטרנט של הדברים עם זכייתה בפרס עולמי על הראשוניות ביכולת לקשר את כל המכשירים באופן אינטגרטיבי למערך המחשוב הקיים בארגונים הגדולים, וזאת ללא כל צורך בשינוי מערכתי או בעלויות נוספות", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. "האינטרנט של הדברים משנה את עולמנו כבר כיום. אנשים, מקומות ודברים כבר מחוברים ומתקשרים מידע לתעשיות השונות. ענפי התעשייה, הקמעונות והרפואה נמצאים בתנופת עשייה בתחום. הם משתמשים במידע מתוך טלפונים חכמים, מפריטי מחשוב לבישים וממכונות – וכל אלה על מנת לשפר את התהליכים העסקיים בארגון ולשפר את השירות ללקוחות".

"אנחנו שמחים שפתרון האצת האינטרנט של הדברים זכה להכרה כאחד ממוצרי ה-M2M החדשניים ביותר", אמר ג'ון קרופי, סגן נשיא לתחום אנליזה ויזואלית ב-Software AG. "על מנת להתמודד בזירת התחרות, חברות הדוגלות בתכנון קדימה יידרשו למצוא פתרונות גמישים וסקלאביליים, במטרה למנף את התפוצצות המידע הנגרמת מהגידול במספר המכשירים המקושרים זה לזה".

"אני מתכבד להעניק לפתרון האצת האינטרנט של הדברים החדשני של Software AG את פרס המצוינות באינטרנט של הדברים", אמר קרל פורד מנכ"ל Crossfire Media. "אני צופה כי Software AG, כחברה מנהיגה בתעשייה מתפתחת זו, תמשיך להצליח גם בעתיד".

אירועים קרובים